×Nine×

470 30 3
                                    

Good morning...

###

Sabah gözlerimi açtığım da bahçede uykuya kaldığımızı fark ettim. Nisa, kucağımda bir kedi gibi bana sokulurken, yavaşça onu kucağım aldım ve yatak odama gitmek için eve girdim. Sessizce merdivenlere basarak kapısı açık kalan odaya girerek nisa'yı yavaşça yatağa yatırdım. Üzerine battaniye'yi serdikten sonra odadan çıktım ve kapı'yı aynı sessizlikte kapattım. Mutfağa giderek ketıla su koydum ve çalıştırdım
Bu süre zarfın da dolaptan kahvaltılıkları çıkarıp, sofraya yerleştirdim. Domateslerden 3 tane alarak bir güzel soydum, ardından dilimleyerek üzerine tuz serptim. Biraz da limon sıktım ve sofraya koydum. Demlikleri alarak ketılın yanına hazır bir şekilde koydum, üst dolapta yer alan çay'dan 3 kaşık alarak küçük demliğe aktardım.

Suyun kaynamasıyla iki demliğe suyu döltüm ve ketılı yerine koyup, demlikleri elime aldım. Aygaza yerleştirdim ve altını açtım. Tüm malzemeleri sofraya yerleştirdikten sonra ortasına da güzelce bir menemen yaptım ve nisa'yı çağırmak üzere üst kata çıktım. Tam kapıyı çalacak iken içerde ki sesler, nisa'nın çoktan uyandığını belli ediyordu. Kulağımı kapıya dayadım ve onu dinlemeye başladım.

"Bak elimden geleni yapıyorum ama olmuyor"

"......."

"Yapacak bir şey yok! Bunu kabullenmeniz gerekiyor."

"......."

"Üzgünüm ama yaptıklarımıza bir cevap vermiyor, umidi kestik. Sizin de buna alışmanız gerekiyor. Yarın daha detaylı konuşacağız."

"........"

"Umarım dediğiniz gibi yarın bir umut olur ve uyanır. Yoksa yapacak bir şeyimiz kalmayacak. İyi günler."

Kapıdan geri gittim ve ne demek istediğini anlamaya çalıştım. Bu denilenler de ne demek oluyordu? Nisa, ne işler çeviriyordu? Kapı'nın açılmasıyla nisa bana şaşkınca baktı. Sanki burada olmam bir hataymış gibi.

"Sen ne kadardır buradaydın?"

"Konuşmaya başladığından beri"

O an kötü hissettim. Benliğimi kaybediyor gibiydim. Son hissettiğim kapanmaya başlayan gözlerim ve bana bağırarak koşan bir nisa idi.

###

Hadi tahmin edin bakem.

#Badgame#

"Sahte mi?"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin