Vallahi oradan buradan ilham alıyorum. İnanıyorum ki sonu çok fena.
İyi okumalar efenim.
<><><><><>
Onca ders ve testlerden sonra nihayet çıkışa gelmiştik. İnek olduğum doğru fakat nisa'nın sevgilisiyle görüşeceğim i'in bir an önce okulun bitmesini istemiştim. Dersler son bulduktan sonra nisa'ya bir işim olduğunu söylemiş ve yanağından öpüp onu göndermiştim. Ben de kendi çantamı toplarken sınıf kapısı'nın açılıp kapanma sesini duymuş fakat ilgilenmemiştim.
Yanıma doğru gelen adım sesleri ile şüphelenmiş ve bakışlarımı sağ tarafa yöneltmiştim. Deniz, yarım bir gülüşle bana doğru ilerliyor, ben ise sadece boş boş ona bakıyordum.
"Deniz, hint dizisi çekmiyoruz. Niye yavaş yürüyorsun?"
Deniz, dediğimi duymamış fazlasıyla dibime girmiş fakat ben hiçbir şekilde istifimi bozmamıştım.
"Şimdi benim duvara yapışık kalma sahnem mi? Cidden seninle uğraşamam."
Çantamı koluma takmış yanından geçecek iken sol kolumdan hızla çekmiş ve beni sıraya oturtmuştu. Daha neler olduğunu anlamadan kucağıma oturmasıyla gözlerimi çıkacak kadar açmıştım. O ise bana sırıtarak bakıyordu.
"Ne oldu? Az önce dalga geçiyordun."
"Üstümden kalkar mısın? İşlerim var."
"Çalışkan olduğun kadar da aptalsın."
"Ne deme-"
Cümlemi bitiremeden beni yakalarımdan çekmiş ve kendi dudakları ile benim dudaklarım birleşmişti. O an ki şok halim sebebiyle karşılık vermediğim için alt dudağımı sertçe ısırmış ve benim ona karşılık vermemi beklemişti.
Üst dudağını emmeye başladığım da ellerini boynuma yerleştirmiş ve daha da üzerime gelmeye başlamıştı. Öpüşmemiz şehvetli bir hal almaya başlarken onu üzerimden biraz geriye ittim.
"İşlerim var, lütfen."
"Tamam, bebeğim. Ben seni sonra ararım."
Üzerimden kalktığın da dudağıma minik bir öpücük kondurup gitmişti. Ve ben sanki ona çekiliyordum.
Ama keşke ona çekilmeseydim...
<><><><><>
Burası asıl olayların başladığı, yer.
Aklınız da ki kurguları çöpe atın, çünkü düşündüğünüz şeylerden daha beteri ortaya çıkacak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Sahte mi?"
Short Story"Sen komadayken normalde bizim sesimizi duyuyordun. Ama beynin, senin komada olduğunu değil, hayatına devam ettiğini gösteren bir film izletti sana. Duygular gerçekçi gelebilir ama gördüklerin sadece bir hayalden ibaret." "Elwx11 adlı okuyucu için y...