×Five×

562 32 65
                                    

Canım sıkılıyooor. Hayat... Sana acayip garezim var.

Neyse, iyi okumalar efenim.

<><><><><>

Sabah uyandığımda yanımda nisa'yı görünce gülümsedim. Ardından komidinde ki saate bakınca yarım saat erken kalktığımızı farkettim. Saati alıp, alarmı erteledim ve yataktan yavaşça çıkıp, nisa'nın alnına bir buse kondurdum. Ardından sessice odadan çıktım ve alt kata doğru inip, mutfağa girdim.

Sucuklu yumurta yapmayı planlıyordum, haftasonu ise patates kızartması ve menemen yapacaktım. Alt dolaptan bir tava çıkarttım ve aygaza koydum. O sırada ketıla bir su koyup kaynatmayı açtım. Dolaba gidip iki domates ve bir salata çıkarttım. Domatesler'in kabuklarını soyup kesmeye başladım.

Tabağa düzenli bir şekilde koyduktan sonra tuz ve limon ilave ettim ve ardından sofraya koydum. İki çay kaşığı, iki çatal ve iki kahvaltı bıçağı çıkartıp, masaya düzenli bir şekilde koydum. Nutella, zeytin, bal, becel yağ, peynir, salam ve çilek reçelini sofraya koyduktan sonra tekrar salata'ya döndüm. Yıkayıp, aynı şekilde soyup kestikten sonra tuz ilave edip, sofraya koydum.

Tekrar dolaba dönüp sucuk, yağ ve üç tane yumurta çıkarttıktan sonra tezgaha koydum ve kaynamış suyu kapattım. Demlikleri alıp, küçük demliğine çay koymuş ve ikisine de su ilave edip küçük göz'e kısık ateşte demini almaya bıraktım.

Yağ'ın bir kısmını kesip tavaya koydum ve diğer kalanını küçük bir kase'ye koyup tekrar dolaba yerleştirdim. Büyük göz'ün ateşini açtım ve yağ erirken ben de sucuğu kesmeye başladım. On beş tane sucuk kestikten sonra erimiş yağa sırayla yerleştirdim ve kısık ateşte onlar kızarırken ben de üst dolaptan çıkardığım, tabakla yumurtaları içinde kırmaya başladım.

Kabukları çöpe attıktan sonra çekmece'den bir çatal alıp yumurta'yı çırpmaya başladım. Ardından tuz ekleyip tekrar çırptım ve kızarmış sucuklar'ın üzerine döktüm. Tabağı yıkayıp bulaşık makinesine yerleştirdikten sonra sucuklu yumurtayı biraz karıştırmaya başladım. O sırada belime dolanan eller ile gülümsedim. Boynum gömdüğü kafası ile konuşmaya çalışırken sesi boğuk geliyordu.

"Neden kendini yordun?"

"Önemi yok, bebeğim. Sen niye kalktın?"

"Yaptığın kahvaltı'nın kokusu geldi."

"Tamam, elini yüzünü yıka ve hemen sofra'ta gel."

"Peki."

Nisa, gittikten sonra pişmiş olan sucuklu yumurtayı aldım ve yeni bir tabağa yerleştirdim. Sofra'nın tam ortasına koyduktan sonra kapı'nın kolun da asılı olan ekmek poştelerini alıp, ekmek sepetine ekledim. O sırada nisa gelmiş ve dudağıma öpücük kondurmuştu. Ben gülümseyerek çekildikten sonra o yerine oturmuş ve getireceğim çayları beklemişti.

Dolaptan çıkarttığım iki kulplu cam bardaklarını almış ve tezgaha koymuştum. Demlikleri alıp, bardaklara çay doldururken nisa'nın sözüyle bir an düşürecek gibi oldum.

"Sen hep böyle kahvaltı hazırla. Dolgun ve sıkı kalçalarını izlemek hoş oluyor."

"Nisa!"

"Ne? Sevgilim değil misin?"

Çayları sofraya koyduktan sonra ona yaklaştım ve konuştum.

"Evet, bu kalçam sana ait."

Ellerini kalçama yerleştirip, beni kucağına oturttuktan sonra konuştu.

"Eee sorun ne?"

"Utanıyorum ve sucuklu yumurta soğursa seni döverim nisa. O kadar uğraştım."

Nisa, ufak bir kahkaha atmış ve ikimizde bu duruma gülmüştük. Ben kucağından kalkıp, karşısında ki sandalyeye oturdum ve kahvaltıya başladım. Yemeklerimiz bittikten sonra ortalığı topladık ve hazırlanıp okula doğru yol aldık.

Okula yaklaştığımız da nisa'nın elini tutmuştum. Artık bunu saklamaya gerek yoktu. Nisa, bana şaşkınca bakarken ben bu duruma gülüyordum ve okula giriş yapmamızla birlikte herkes bize bakmıştı fakat ben hiçbirini umursamadan okula girmiştim.

Fakat yağmur'nun bilmediği bir şey vardı. Nisa, onu değiştirecek bir cümle kurmuştu.

"Bunu not almam gerek, durum hiç iyiye gitmiyor."

<><><><><>

Hadi tahminler?

Kendinize iyi bakın, sizi seviyorum😘❤

&quot;Sahte mi?&quot;Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin