Fazla uzun zaman oldu, evet kabul ediyorum sorry :(
İyi okumalar...
###
Nisa'nın ihtiyaçlarını karşıladıktan sonra uyumuştum ve sabah haftasonu olduğu için klasik olarak erken kalkmıştım. Kendime bir kahve hazırlayıp, elime aldığım siyah renkli kupa bardağımla bahçeye çıktım ve masa'nın yanında ki sandalyeye oturarak kahvemden ilk yudumumu yavaşça aldım.
Deniz, bu aralar bana fazla bakmıyordu ama çok keskin bakışları ile resmen beni eziyordu. Okula lez olduğumu yayacak korkusuyla diken üstünde olsam da onun da lez olduğunu ve sadece bisex yalanıyla etrafta dolandığını biliyordum fakat kanıtlayacak delilim yoktu.
Bir ara bunla ilgili bir delil bulup, onun beni tehdit etmeden önce elime bir koz geçirmeliydim yoksa kesinlikle ben bitmiş olacaktım. Babam'ın gece yarısı bana attığı mesajı sabah görmüştüm ve bir hafta boyunca eve gelemeyeceğini, yurt dışına çıkması gerektiğini söylemişti.
Sürtünme sesi duymamla arkama baktığımda bahçenin kapısını açan ve bana bakan bir nisa ile karşılaştım. Yanıma yaklaştığında kucağıma oturarak bana sokulmuştu ve bir bebek gibi kıvrılmıştı. Kıyamıyordum, ona. Çok seviyordum ama elimden gidecek diye çok korkuyorum.
Bir süre sesszice etrafda ki sesleri dinledik ve alınlarımızı yaslayarak hafif ve kısık sesle şarkılar mırıldanmıştık. Bu süre zarfında gözlerimiz kapalı, sadece birbirimizi kalben hissediyorduk. İşte o an paha biçilemezdi, asla unutamayacağım andı.
Ama kim bilirdi ki onun dediği cümleyi anlayamayan ben, gelecekte çok büyük bir sorun ile karşılaşacaktım fakat haberim yoktu.
"Özür dilerim"
Spoi;
"Boşuna uğraşıyoruz, bırakalım gitsin."
###elwx11 üzgünüm bro, bundan sonra daha sık atarım. 🙏
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Sahte mi?"
Short Story"Sen komadayken normalde bizim sesimizi duyuyordun. Ama beynin, senin komada olduğunu değil, hayatına devam ettiğini gösteren bir film izletti sana. Duygular gerçekçi gelebilir ama gördüklerin sadece bir hayalden ibaret." "Elwx11 adlı okuyucu için y...