Nefes

71 5 1
                                    

Tanımadığım bir numaradan gelen saçma sapan mesajlar deyip geçmek isterken, ne yaptığımı nasıl bildiği takılmıştı aklıma. Beni mi izliyordu?

Gözlerim karanlıkta bir beden ararken, binaların ve sokak lambalarının ışınlarından başka bir şey gözükmüyordu. Etrafa iyice baksamda hiçbir şey görememiştim. Elimdeki sigara yarısına kadar kendiliğinden yanmış, kahvemde artık sıcak değildi. Kahve ve sigara ikilisi keyfimi bozan aptal numara sahibine söverken, hızlıca tükettim elimdekileri.

053***: Hem bak sigaraya zam da geldi, gel vazgeç şunu içmekten. (2:43)

053***: Öğrencisin sen, nasıl bu kadar sigara içip aç kalmadan yaşıyorsun? (2:45)

Mary: Zenginim? (2:46)

053***: Paranın gözü kör olsun. (2:46)

053***: ama bu aşkımıza engel olmaz değil mi? (2:46)

053***: Benim sevgim ikimizede yeter, merak etme. (2:46)

053***: Bu arada haberin yoksa diye söylüyorum, sana aşığım. (2:47)

Mary: İyi de sen kimsin gerzek herif? (2:48)

Mary: Ya da kadın? (2:48)

053***: Sakın bana kadın rakiplerim de olduğunu söyleme! Erkeklerle yeterince uğraşıyorum. (2:49)

053***: Seni sevmek neden bu kadar zor? (2:50)

Mary: KİMSİN SEN? K İ M? (2:51)

Mary: Neden kim olduğunu saklayan bir korkakla uğraşıyorum ki? (2:51)

053***: Dedim ya işte, seni seven biri. (2:51)

053***: İçimden bir ses engel geliyor diyor. (2:52)

WhatsApp profiline tıkladığımda siyah bir ekranla karşılaşmıştım. Hakkında da hiçbir şey yazmıyordu. Kimdi bu?

053***: Geliyor... (2:52)

053***: Geliyor... (2:52)

053***: Hadi gözlerim kapalıyken yap şunu. (2:53)

053***: Allah Allah hala iletiliyor mesajlar. (2:54)

Bildirim çubuğundan mesajları okuyup telefonu yatağın üzerine fırlattım. Sinirlerim bozulmaya başlamıştı. Pencereyi kapatıp, yerimden kalktım. Hareketsizlikten uyuşan bedenimi esnettim ve elimdeki sigara izmaritini kül tablasına bastırdım. Bir ara bunu da boşaltmalıydım.

Üzerimdeki siyah polar takımla bile üşüyordum. Hızlıca odanın dışındaki, tek olan ve ev arkadaşımla ortak kullanmak zorunda kaldığımız banyoya girdim. İşlerimi halledip, ağzımdaki tattan kurtulabilmek için dişlerimi fırçaladım.

Yatağıma uzanıp, yorganı kafama kadar çektiğimde aklımdaki tek şey mesaj atanın kim olduğuydu.

Telefonum son kez titrerken, merakım engel olamayıp komidindeki telefonu elime aldım.

053***: İyi geceler. Rüyanda beni gör tatlı Mary'm. (3:03)

MARY'NİN YERİNDE SİZ OLSANIZ NE YAPARDINIZ?
PEKİ YA ANONİMİMİZ...
DÜŞÜNCELERİNİZİ BELİRTMEYİ UNUTMAYIN! HAA YILDIZ DA SİZİ BEKLER 🖤

HELIANTHUS -TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin