"911 what's your emergency?"
"Ένας creepy, φτερωτός, άνδρας που φοράει μόνο μια πάνα, σημαδεύει κοσμάκη με τα βέλη του! HELP!"
Τα νέα δεν άργησαν να διαδοθούν και όλα τα άτομα στο σχολείο γνώριζαν για την Mandy και τον Ron.
Από τότε η εβδομάδα του έρωτα έχει επιστρέψει δυναμικά στις ζωές μας. Στο σχολείο βλέπεις παντού αφίσες με κόκκινες καρδιές και ένα σωρό αηδιαστικά διακοσμητικά που ξέμειναν από την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου(Jumbo εσυ φταις). Η κυρία Miller είναι μέσα στην τρελή χαρά και μοιράζει σοκολατάκια σε όλους μας.
Βέβαια υπάρχουν και χειρότερα!
Ναι...
Μετά την super, πρόταση που έκανε ο Ron στην Mandy για το χορό, κάθε πικραμένος ή πικραμένη, προσπαθούσε να εντυπωσιάσει το θύμα του... εεε... εννοώ αγαπημένο του.
Χτες είδαμε, μια πρόταση από ένα ιπτάμενο αερόστατο, μια ροκ μπάντα, μια χορευτική ομάδα με πυρσούς και τέλος για αποκορύφωμα κάποιος πλήρωσε τον Σάκη Ρουβά να έρθει να τραγουδήσει...
Η εφηβεία είναι δύσκολη ηλικία...
Τώρα είναι απόγευμα και αποφασίσαμε με τον David, την Cindy και τον Colin, να βρεθούμε σπίτι μου και να διαβάσουμε μαζί.
Η μαμά και ο μπαμπάς έλειπαν για δουλειές. Ο Ron και ο Σουγίας, πήγαν να αγοράσουν κουστούμι στον Ron για το wannabe "prom" και μάλλον θα αργήσουν να έρθουν.
YOU ARE READING
How to be a nerd
Humor"NERD!" "Υπάρχει και χειρότερο. Θα μπορούσα να ήμουν εσύ!" . * ✦ . ⁺ . 𝐁𝐞 𝐢𝐧𝐬𝐩𝐢𝐫𝐞𝐝, 𝐛𝐮𝐭 𝐝𝐨𝐧'𝐭 𝐜𝐨𝐩𝐲. 𝐁𝐲 _𝐯𝐚𝐬𝐢𝐥𝐢𝐤𝐨𝐬 | 2019