This is the end.
Hold your breath
and count to ten.*αρπάζει το μικρόφωνο από τα χέρια της*
ΒΡΕ ADELE ΕΧΟΥΜΕ ΛΙΓΟ ΑΚΟΜΑ...
"Ξέρεις που είναι τα 500 κιλά κοκαΐνης;" Με ρώτησε έκπληκτος ο Smith και η Hopkins γέλασε.
"Ναι καλά... μπλοφάρεις μικρό σκατό!" Πετάχτηκε τσαντισμένη η Hopkins.
"Μα φυσικά και ξέρω που βρίσκονται. Είναι ολοφάνερο. Μόνο εγώ το βλέπω;" Τους ρώτησε και ο David με κοίταξε αγανακτισμένος.
"Και για πες μας βρε μελισσούλα, που είναι;"
Τους κοίταξα όλους σκεπτική και ο Sebastian είχε αφήσει το όπλο στην άκρη, για να κάτσει καλύτερα στην καρέκλα του.
"David θυμάσαι την πινιάτα σε σχήμα φάλαινας;"
"Εε ναι! Ο Ron και τα παιδιά την κρέμασαν στην αίθουσα για τον χορό. Αλλά δεν καταλαβαίνω-"
Σταμάτησε και γούρλωσε τα μάτια του.
"OH SHIT!"
"Sebastian δεν καταλαβαίνει. Κάποιος βοηθήσει Sebastian..." Μας είπε και ο Smith μαζί με τον Μαύρο Σουγιά συμφώνησαν.
"Λοιπόν ακούστε με! Η Hopkins έβαλε κάποια παιδιά να κρεμάσουν μια τεράστια πινιάτα σε σχήμα φάλαινας στην αίθουσα εκδηλώσεων, για τον χορό! Ο αδερφός μου όμως παραπονέθηκε πως αυτή η διακοσμητική πινιάτα ήταν τρομερά βαριά και η Hopkins φαινόταν ανήσυχη καθώς την μετακινούσαν. Οπότε η κοκαΐνη βρίσκεται μέσα στην πινιάτα!" Τους εξήγησα και ο Smith φάνηκε αναστατωμένος.
YOU ARE READING
How to be a nerd
Humor"NERD!" "Υπάρχει και χειρότερο. Θα μπορούσα να ήμουν εσύ!" . * ✦ . ⁺ . 𝐁𝐞 𝐢𝐧𝐬𝐩𝐢𝐫𝐞𝐝, 𝐛𝐮𝐭 𝐝𝐨𝐧'𝐭 𝐜𝐨𝐩𝐲. 𝐁𝐲 _𝐯𝐚𝐬𝐢𝐥𝐢𝐤𝐨𝐬 | 2019