2. Zebazdian i Julga - chizdoria prawdzifa

96 6 4
                                    

Miłość u bohaterów wielu miłosnych opowiadań przejawia się na różne miłosne sposoby miłości.

W miłości najważniejsza jest to by czuć się dobrze z samym sobą i nie opieranie własnego szczęścia na swoim partnerze.

Nie wiedzą tego jednak Julka i Sebastian którzy i tak zabiją się pod koniec tego opowiadania albo wcześniej... Oby Ambulans Ania ich nie uratowała.

Zbliżał się rok szkolny A nasza kochana Julka (Nie ta sama co w 1 części) zoriętowała się że nie ma chłopaka by się z nim pokazać na szkolnym korytarzu.
-O nie! Co ja teraz zrobię????!

Przerażona dziewczyna szybko pobiegła do śmietnika koło jej bloku.
Musiała być ostrożna. W śmietniku na odpady biodegradalne zazwyczaj siedzą Hipisi. Nie chciała też zbyt ładnego chłopaka dlatego śmietnik z plastikami też ominęła. Sprawdzając czarny worek znalazła zwłoki były nawet ładne ale Julka nie jest nekrofilem.

Dziewczyna prawie się poddała ale przed tym dostrzegła na dnie kosza idealnego chłopaka. Był emo z depresją i taki młodzieżowy. Taka alternatywka ;).
- OMG!!! umówisz się że mną?
- Nie.
-Ok to od teraz jesteśmy razem.

Następnego dnia było rozpoczęcie roku szkolnego w Szkole Imienia Ciśnieniowej Muszli Klozetowej. Dziewczyną podeszła do swojego chłopaka i czule pocałowała to w policzek
- EJ CO TY ROBISZ WARIATKO?!
- Hej kochanie kupiłam ci prawdziwe serce na znak mojej moiłości :)
- Wiedziałem że masz coś z mózgiem teraz widzę że to jego brak.
- Sprawdzałeś moją kartę pacjenta. To takie słodkie.
- Ok! spadam ztont!
- Pa kotku =3

To było ich ostatnie spotkanie. Tym razem Ambulans Ania jest czarnym charakterem w całej tej sytuacji. Potrąciła ona Sebe gdy ten przechodził przez pasy jak porządny obywatel .

Następnego dnia po tym dniu Julka była zdruzgotana tym że w okolicy szaleje zabójczy Ambulans Ania I że jej ukochany prawdopodobnie został zamordowany dnia przed tym dniem jak się o tym dowiedziała. Dziewczyna nie mogła tego znieść.
Zabiła sie Ale jednak przeżyła. To dzięki miłości jaką darzyła Sebastiana to ona pozwoliła jej dal...e.j....

R.I.P Julka
Potrącona przez Ambulans Anie

I tak oto kończy się kolejna część bestsellerowej opowieści o miłość naszego wybitnego autora czyli mnie jeśli się podoba dajcie suba i lajka I nie zapomnijcie o dzwoneczku. Jeśli to zrobicie macie szansę wygrać figurkę Ambulansu Ani i spoliery do kolejnych części(.Typowe błaganie.)

*Nie zapomnijcie o zakupie zniczy dla naszej ulubionej Julki*

Smutne Historie (Nie CLICKBAIT) Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz