Гледната точка на Мин Су (Гл. Т.)
Ден като всеки друг септемврийски. Отново е петнайсти, което значи, първи учебен ден. Отново ще срещна хората, които ме тормозят психически и физически. Аз съм типичното момче, което е тормозено, за да може кръглите идиоти в онази сграда да избият комплексите си. Нека се представя и да разберете причината затова насилие. Казвам се Мин Су, на 16, висок съм 165. Роден съм в Южна Корея, но сме се преместили, когато съм бил на 3, защото майка ми и баща ми са ги изпратили тук от тяхната работа. Но са се справяли толкова добре, че са ги направили шефове и затова живеем за постоянно тук. В училище съм известен под прякора "женствения зубър". Как ненавиждам този прякор! Сигурно се досещате вече, защо ме тормозят? Ако не, причината е, че съм почти пълен отличник и второ леко изглеждам като момиче и как няма! Особено сред тези високи, нацепени и празноглави индивиди. Единственият предмет, който не ми се отдава е географията... този предмет направо ме побърква!
Гл. Т. на Валентин Иванов
Ох отново е петнайсти септември. Тази година съм в ново училище, защото старото, в което преподавах беше отвратително, не издържах и напуснах. Сега отивам да се срещна с директора. Аз не съм класен ръководител и слава богу, че не съм... ужасно е! Забравих да се представя. Аз съм Валентин Иванов. На 23. Висок 180. Роден и израснал в България. Обичам професията си само, че не харесвам дните, в който преподавам в първа смяна, а да и шумните деца. Надявам се да ми се паднат по кротки ученици. А и не на последно място трябва да спомена, че съм учител по география и икономика.
YOU ARE READING
Историята на една невъзможна ученическа любов
RomanceДали един учител и един ученик ще могат да изпитат любовта? Или обстоятелствата няма да им позволят?