God jul

341 11 7
                                    

Hans kinder är rosiga och mina byxor blir dyngsura av snön, men jag kan inte bry mig mindre. Våra iskalla läppar möts i en försiktig liten kyss som får mitt hjärta att smälta trots kylan ute. Han sätter sig upp och lyfter upp mig med så att jag sitter grensle över honom. Snöflingor faller sakta ner och landar i hans hår, smälter snabbt likt mig när jag ser honom le. Jag lutar mig fram och kysser honom ordentligt den här gången, så att jag känner hans tunga i min mun. Han drar sina fingrar genom mitt hår och jag håller honom närmare. Det är bara vi nu. Teo och Robin vände tillbaka hem för att de tröttnat men vi ville stanna kvar. Inga fåglar kvittrar så här sent och inga bilar kör på vägarna nedanför berget.

Jag älskar att känna hans varma små andetag mot mitt ansikte i varje paus. En eld brinner i hans ögon och det gör det omöjligt att titta bort. Händerna har han stoppat innanför min jacka, inte bara för värme utan också för kroppskontakten. Jag vill kasta av mig den så att han kan röra mig mer men jag tänker inte riskera att bli sjuk. Hans mjuka läppar som dansar med mina räcker gott och väl. Känslan som jag har är obeskrivlig, alla mina tankar är som bortblåsta och allt jag vet om är honom. Han avbryter och innan han får slappna av låter han mig kyssa honom ner på halsen varpå hans andning blir skakig och jag lägger honom ner på marken igen. Jag petar undan luvan och hittar en känslig bit av hud som jag börjar suga på till hans njutning. Hans svaga stönande är det sexigaste jag hört och jag stryker insidan av hans lår med mina händer bara för att jävlas. När jag lutar mig tillbaka ser jag hur tydligt märket blivit, men det skiter jag i, för synen av Leo som upphetsat vrider sig i snön under mig är världens största turn on och jag önskar innerligt att vi varit hemma just nu. Vi får ögonkontakt och lite andfått erkänner han: "D-du gör mig så jävla kåt." "Du är så jävla sexig," svarar jag vågat. Han tappar nästan kontakt med omvärlden igen. "Herregud Ivar, finns det något bättre än det här?" mumlar han. Jag lägger mig ner jag med och han myser sig in i min sida. "Nej," säger jag rakt av och kramar om honom.

Klockan måste vara över midnatt men eftersom våra mobiler är döda sedan länge kan vi inte vara säkra. Dessutom spelar det ingen roll nu när vi har varandra och den stjärnklara himlen vakande över oss. Trots mina vantar har jag förlorat nästan all känsel i fingrarna och en stickande känsla infinner sig i mina tår. Ändå vill jag inte gå hem än, vill inte lämna den här magiska känslan bakom mig. "Titta," säger Leo och pekar mot ett rött ljus på himlen som långsamt rör sig framåt, "tänk om det är Rudolf." "Jag skulle nog tippa på ett flygplan, men okej," skrattar jag. "Käften, det är faktiskt julafton." "Ja ja."

Jag tittar ner på honom som fortfarande ligger bekvämt med mina armar runt sig. "God jul baby," ler han. Smickrad av smeknamnet svarar jag: "God jul älskling," och ler jag med.

aaaaaaa över 150 läsningar jag dör tack (':

Jag följer med dig hem ikväll - GrullerWhere stories live. Discover now