2.7

5.9K 542 237
                                    

-Elvan-

Hiç düşünmeden hızla suya atladım. Arkın yüzme bilmemekle beraber sudan korkuyordu da.

Arkın'ı tutup sudan çıkmaya çalıştım. Fakat gerizekalı korktuğı için çırpınıyor ve yüzmeme engel oluyordu.

"Sakin olsana! çıkalım şuradan."

"Ölmek istemiyorum yardım et."

Koala gibi bana sarılmıştı ve yüzeye çıkmaya çalışıyordu.

"Böyle yapmaya devam edersen beraberce ölücez burada."

"Hayır! Ölmek istemiyorum hayır hayır."

Bu durum daha da panik olmasına sebep olmuş, bana daha da yapışmıştı. Hala çırpınmaya devam ederken onu sarsıp bir iki kez suratına vurdum.

Bir an hafif durulmuş gibi oldu. Sakinleştiği için rahatlayacakken suda olduğumuzu fark ettiğinde tekrar panik olmuş ve çırpınmaya başlamıştı.

zar zor birlikte sudan çıkmamızı sağladım. Hala kolları bana sarılı bir şekilde öylece duruyordu. İttirip bırakması için uğraştım ama bırakmıyordu. Derin bir nefes alıp tek elimle saçımı geriye attım.

"Bırakacak mısın artık?"

Omzumdaki ellerini daha da sıkılaştırmış, kendi bana yaklaştırmıştı. Bedeni hafif hafif titriyordu. Aysu bize bakarak konuştu.

"Suni tenefüs falan mı yapsan?"

Kaşlarımı çatıp ona baktım. Suni tenefüslük bir durum yoktu ve o da bunu biliyordu.

Arkın'ı kucağıma alarak ayağa kalktım. Arkın beni bırakmadığı için onu taşımak zorundaydım.

Gözlerini kırpıştırıp etrafa bakmaya başladı. Omzumu tutan elleri gevşediği için onu yere koydum ve rahat bir nefes aldım

Aslında bana o kadar yakın olması hoşuma gitmişti eğer daha güçlü olsaydım onu uzun süre kucağımda taşıyabilirdim. Düşündüğüm şeyin saçmalığı aklıma geldiğinde hızla kafamı iki yana salladım.

Arkın kendine gelmiş gibi görünüyordu. Tamer ve Aysu yanına gittiğinde arkamı döndüm ve herkes dikkatini o tarafa toplamışken sessizce oradan uzaklaşmaya başladım.

Hala hislerimden kaçmaya çalışıyordum. Ben onu unutmaya ve hislerimden vazgeçmeye çalışırken Aysu'nun bunu öğrenmesi sinir bozucu olmuştu.

Onlar beni görmeden uzaklaştığım için rahat bir nefes aldım. Ödev bitmişti ve artık Arkın'la hiçbir şekilde muhattap olmamıza gerek yoktu.

Saçlarımdaki damlalar hala yüzüme düşüyordu. Hava sıcak olduğu için kurumam uzun sürmeyecekti.

Şimdi sadece Arkın'ın bana yazmamasını ve Aysu'nun da pes etmesini umuyordum...

--

Herkes mal nsnsjsjsjsjsjsj

Neden böyle oldu ya rkdjkdle

ÇOK SAÇMALIYORUM AQ BEN YAZAMIYORUM AĞĞĞ

:( dar zamanlarda bölim yazmaya çalıştığım için mi acaba?

Geber Artık(Gay)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin