4.7

4.3K 379 199
                                    

-Emre-

"Oğlum sen gerizekalı mısın?"

Annen söylenirken köşeye sinmiş, halının desenlerini izliyordum. Kafamı kaldırıp yanımda oturan Tamer'e baktım. O da benim gibi gergin görünüyordu.

Biz bir süre daha parkta oturmuş, vakit geçiriyorduk. Etrafta kimse olmadığını sanıp öpüştüğümüzde annem bizi yakalamıştı.

"Neden bunu bizden sakladın? Arkın açılmışken, sen..."

"Korktum..."

"Neden korktun!"

Tamer de en az benim kadar korkmuş görünüyordu. Annem bizi öyle gördükten sonra bir şey demeden onu takip etmemizi söylemiş, eve getirmişti.

Arkın, şaşırmış gibi görünmüyordu. Acaba Tamer mi söylemişti. Bana baktıktan sonra anneme dönüp ciddi ve dramatik bir ruh haline büründü.

"Anne, sen en azından oğlunun ihanetine uğradın... Ya ben? En yakın dostum bildiğim adam ve ağabeyim! Ah..."

Annem ayağındaki terliği çıkarıp ona fırlattığında susmak zorunda kalmıştı.

"Bir de sen başımı şişirme!"

Annem, gülmemek için kendimi zor tuttuğumu fark ettiğinde diğer terliği de bana fırlatmıştı.

"Açıkla, neden söylemedin bana.."

Annemin yüzü düştüğünde içimin burkulduğunu hissetmiştim. Onu hayal kırıklığına uğratmamaya çalışırken bunu elime yüzüme bulaştırmış, yine de hayal  kırıklığına uğratmıştım.

Yaşadığım, yaptığım, hissettiğim her şeyi onunla paylaşırdım. O sadece annem değil, en yakın arkadaşım ve sırdaşım gibiydi. Şimdi böyle önemli bir şeyi ondan gizlemiş olmam onu üzmüştü.

"Sizi hayal kırıklığına uğratmaktan korktum..."

"Oğlum, ben senin evlenmeni, bir yuva kurmanı ve çocuğunun olmasını isterdim evet. Ama bunların hepsini sen mutlu olasın diye isterdim. Mutlu bir ailen olsun diye. Eğer oğlum mutlu olmayacaksa ne yapayım ki ben bunları? Sonuçta bu hayat senin hayatın. Benim iyi bir anne olarak yapmam gereken her zaman çocuklarımın mutluluğunu düşünmek olmalıdır."

Gözlerim dolarken hiçbir şey söyleyemiyordum. Annemin de gözleri dolmuştu. İlk gözünden yaş gelen ben olmuştum. Burnumu çekip ayağa kalktım ve hızla kollarımı anneme sardım.

"Özür dilerim."

"Perdeleri asarsan seni affederim."

Gülümseyip ayrıldığımda Tamer'e baktım. O da bize gülümseyerek bakıyordu.

"Tamer oğlum, gel sana da sarılayım."

Tamer çekingen bir şekilde annemin yanına gidip ona sarıldı. Arkın araya girip anneme baktı.

"Bana da sarılsana anne."

"İyi hadi gel madem."

Herkesin birbiriyle sarılma faslı bittikten sonra Tamer'le birlikte odama gitmiştik. 

"Ben, senin için gerçekten çok sevindim."

Elini tutup gözlerine baktım. yavaşça yaklaşıp dudaklarını öptükten sonra geri çekildim.

"Teşekkür ederim. Eğer yanımda olmasaydın, vazgeçip gitseydin şimdi hala kendi kendimi bitiriyor olacaktım."

"Ben de teşekkür ederim. Duvarlarını yıktığın ve elini bana uzattığın için."

--
Sonunda yazdım yb ehjsjskskw

Bilgisayarım geldi ve çook mutluyım dnsnsmsmss.

Neyse ne düşünüyorsunuz sonraki bölüm final

🐜🌈💗💗💙💙💜💜❤️❤️

Geber Artık(Gay)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin