4.3

5K 409 332
                                    

İç çekip derin bir nefes aldı ve kaşlarını çatıp birden bire bağırdı. Sanırım sinirlenmişti.

"Aptalsın!"

Konuşmama izin vermeden yakamı tutup hızla kendine çekti ve dudaklarımızı buluşturdu. Gözlerim sonuna kadar açılıtken onu itmeye çalıştım ama buna engel oluyordu.

Beni birden bire böyle öpemezdi işte! Hem kızgındım ona. Dudaklarını ayırıp gözlerime baktığında yine nefesim kesilmişti.  Kafamı iki yana sallayıp kendime geldim ve onu ittim.

"Sinir bozucusun!"

"Yaa, öyle mi bunu diyenin sen olması garip çünkü benden kat ve kat daha sinir bozucusun!"

Bu sefer ben onu kamyona doğru ittim ve yakasından tutup dudaklarımızı buluşturdum.

İkimiz de parçalarcasına ısırıyorduk dudaklarımızı. Böyle devam ederse bir daha dudaklarımızı kullanamayacaktık.

Nefes nefese ayrılıp onu ittim ve yere düşmesini sağladım. Kanayan dudaklarımı tişörtüne silip yavaşça boynuna yöneldim.

Isırdığımda yüksek sesle inlemiş ve elini saçlarıma götürmüştü. Saçlarımı çekerek canımı acıtıyordu.

Ayrılıp tişörtümü çıkarttım tekrar boynuna yöneldim.

Dudaklarımızı buluşturup nefessiz kalana kadar onu öptüm. Bu sefer öncekinin aksine hafif ve yumuşak bir öpücüktü. Hızla beni altına alıp kendi tişörtünü çıkardı ve boynumu ısırmaya başladı. İntikam alıyor gibiydi.

Acıyla inleyip saçlarını çektim ve kafasını kaldırdım. İkimiz de durmayacaktık ve sonuna kadar devam edecektik. Gözlerinin içine bakarak konuştum.

"Ben üstte olucam."

Saçlarını bırakıp yerimizi değiştirdim ve üzerine çıktım. Gülüp yüzüme daha fazla yaklaştı. Burada komik bir şey yoktu ki.

"Hayır, ben olucam."

"Gerçekten bunun için kavga mı edicez?"

"O zaman şöyle yapalım..."

Birden beni sert bir şekilde altına çekip kulaklarıma yöneldi ve fısıldayarak konuştu.

"5 saniye boyunca üstte kalan kazanır, 1, 2, 3..."

Şaşkınca bakıp üzerimdeki bedeni ittim ve altıma aldım.

"Hile yapıyorsun bana fikrimi sorm-"

Cümlemi bitirmeme bile izin vermemişti. Bu sefer üste çıkan oydu. Fazla durmasına izin vermeden altıma çektim.

"1, 2, 3, 4..."

Her bir sayıyı söyleyişimde yüzlerimizin arasındaki mesafeyi azaltıyordum.

Kazanacağımı düşünürken ne olduğunu bile anlamadan beni birden bire altına çekmişti.

Bileklerimi sıkıca kavrayıp gözlerimin içine baktı. Beni süzen gözleri, ellerimin üzerindeki elleri, dağılmış saçları, çıplak vücudu, dudakları... Her şeyiyle o kadar harika görünüyordu ki.

Söylediği şeyleri anlayamayacak kadar ana odaklanmıştım ki ağzından 5 sayısını duydum.

Gözlerim sonuna kadar açılırken onu itmeye çalıştım ama gücüm yetmemişti.

"Artık çok geç."

Yutkunup üzerimdeki bedene tekrar baktım ve dudaklarımı ısırdım. Evet, artık çok geçti ve bir an önce gerçekleşsin istiyordum...

*

Beni sırtına aldığında kollarımı bedenine sardım. Beni o kadar yormuştu ki, yürümeye halim kalmamıştı.

O da en az benim kadar yorulsa da yürüyemeyen bendim. Ağırlığımı daha da üzerine yükleyip taşırken daha da yorulması için uğraştım.

"Senden nefret ediyorum biliyorsun değil mi?"

"Ben de seni seviyorum."

Dedi muzipçe sırıtarak. Sinirim bozulurken kafamı boynuna gömdüm ve gözlerimi kapattım. Sinir bozucuydu...

--
Nasıl buldunuz bölümü. Benim en sevdiimlerden falan.

Ne düşündüğünüzü de yazarsanız sevinirim.

Hadi kaçıyorum ❤️💙💜🐜🌈💗

Geber Artık(Gay)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin