Arkın
"Bıktım artık senden!"
"Asık ben bıktım! Mallıklarına daha ne kadar tahammül göstermem gerekiyor?"
"Beni böyle kabul eden sendin. Bu senin de mal olduğunu gösteriyor."
"İşine gelince mantıklı ol ama."
Kaşlarını çatıp kollarını birbirine bağladı. Üzerine yürüyüp beni ittirdi. Vücudum kapıya çarparken sırıttım.
"Kavga etmekten zevk mi alıyosun?"
"Genel olarak kaostan zevk alıyorum."
Gülümseyip kafasını boynuma koydu.
"Ruh hastasısın sen..."
Gülümseyip elimi saçlarına götürdüm ama bu pozisyonda durmamız uzun sürmemişti. Çünkü kapı açılmış, ikimiz de boylu boyunca yere serilmiştik.
Kaşlarımı çatıp kapının önünde bize bakan abime baktım. Bizi baştan aşağı süzdü ve gözlerini kıstı.
"Ne yapıyordunuz siz?"
Elvan bir şey söylemeden kalktı, üzerini çırpıp elini bana uzattı. Ben de ayağa kalkıp üstümü düzelttim.
"Asıl sen ne yapıyorsun abi? Güm diye dalınır mı odaya?"
"Onu boş ver de bana yardım etmeniz lazım."
Hemen Elvan'ın arkasına saklandım.
"Ölsem de yapmam."
"Yemek ısmarlarım."
"Üzerime üç daire yapıp, yat villa falan alsan, sonra üç de araba eklesen ve iki yüz bin dolar versen bile olmaz."
Elvan bile şaşırıp bana bakmıştı. Kaşlarını kaldırıp dünyanın en tehlikeli sorusunu sordu.
"Ne yardımı ki bu?"
Abim hemen masum rolüne bürünüp avını çekmeye çalıştı.
"Sadece maketime yardımcı olmak için iki üç parça kağıt kesmenizi isteyecektim."
"Neden bu kadar abarttın ki sen?"
Bana dönüp sorduğu soruyla bir şey demeden öylece yüzüne baktım.
"Abarttığımı mı düşünüyorsun? Bunu sen istedin. Abi Elvan seve seve yardım eder."
Bir şey anlamamış gibiydi. Beraber abimin odasına girdiğimizde onlar yere otururken ben abimin yatağına uzandım.
"Bak, şu çizgileri hiç taşırmadan bunu kesmen gerek. Yapabilir misin?"
"Evet, muhtemelen."
Elvan kağıdı keserken elimi çeneme koymuş onu izliyordum. Bana bakıp gülümsedi ve kesme işlemine geri döndü. Kestiği parçayı abime uzattı.
"Olmuş mu?"
"Olmuş da, sanki büyük mü ayarlamışım ya? diğerlerine göre büyük oldu bekle."
Bu daha sadece başlangıçtı. Çok geçmeden uyuya kalmıştım...
*
Uyandığımda hava kararmıştı. Onlara baktığımda hala maket yaptıklarını gördüm. Elvan bana bakıp dudaklarını büktü.
Yardım et demek istiyordu. Sırıtıp ona baktım. Bu sefer derin bir nefes alıp kafasını salladı "haklıydın." demek istiyordu. Bana bakıp gözlerini kırpıştırdı.
"Abi, Elvanı alıyorum artık yet-"
"Hayatta olmaz."
"Abi lüt-"
"Hayır."
"Tamer'i arasak?"
"Olmaz onu yormak istemiyorum."
"Benim sevgilimi de yoramazsın o zaman. Kendi kendine yap sürün zaten neredeyse bitmiş."
Hızla Elvan'ı odadan çıkardım ve kapıyı yüzüne kapatıp rahat bir nefes aldım.
"Arkın."
"Hmm?"
Sonunda odama geldiğimizde gülümseyip kapıyı kapattım ve kilitledim. Bir şey demeden gülümsedi.
"Kaldığımız yerden sarılalım mı?"
Hiç bekletmeden kollarımızı buluşturmuştuk. İç çekip kafamı boynuna soktum. Geri geri yürüyüp yatağa uzandım ve onu da yanıma çektim.
"Elvan, benden gerçek anlamda bıkmazsın değil mi? Sürekli beraberiz, sürekli yanımdasın. Sıkılmaz mısın?
"SeğN GaLbiN heRgüN aTıoR Diee GaLbiNdeN sıKıLır MıSın Hee?"
Sesini değiştirerek konuştuğunda kafamı kaldırıp şaşkınca ona baktım ve geri çekildim. Şaşkınca ona baktığımda kahkaha attı. Onun bu halini ilk defa görüyordum. Ben de kendimi tutamayıp gülmeye başladım.
"Bu neydi şimdi?"
"Birbirimizle ilgili daha keşfedeceğimiz bir sürü şey var. Birbirimizi tanımamız gereken birçok konu var ve bunlar hiçbir zaman bitmeyecek. Sürekli değişecek. Beraber değişeceğiz."
"Peki, benim bunu anlayacak kadar beynim yok şu an."
"O zaman ilk seçeneğe geri dönüyorum. Seeğn gaL-"
Hızla elimi ağzına götürüp kapattım. Elimi çekmeden gözlerine baktım. Yüzüne yaklaşırken gülümsedim. Yavaşça elimi çekip dudaklarımızı buluşturdum. Geri çekilip gözlerine baktım.
"İyi ki varsın."
"Hayat tuhaf değil mi Arkın? Dün "Geber artık!"dediğin kişiye bugün "İyi ki varsın" diyorsun."
Kafamı tekrar göğsüne koyup konuştum.
"Evet, tuhaf ama biz de en az hayat kadar tuhafız."
---
Oh sonunda bitti dmdmsjsksPek içime sinmedi ya sizce nasıl?
Lütfen genel yorumunuzu yazar mısınız?
Teşekkürler ❤️💗💜🌈💙🐜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geber Artık(Gay)
Short StoryEşcinsel olduğunu başından beri biliyorum bir kere olsun sana bir şey dedim mi bu konuda? kimsenin yönelimi beni ilgilendirmez homofobik değilim ama Sana fobik olabilirim. 03.07.19