[8.rész]

2.8K 237 32
                                    

A péntek egyik percről a másikra eltelt. Egész nap az ágyban gubbasztottam és agyaltam, hogy vajon most miket gondolhat Jungkook. Esetleg tényleg tudna szeretni és lenne esélyem? Hisz tegnap még bókolt is, vagyis én annak vettem. Igazából pozitívan állok ehhez az egészhez, mivel elkell majd egyszer mennie és akkor már nem fogok rá emlékezni. Szóval szeretném kiélvezni azt az időt, amit még vele tölthetek. Ezért is gondoltam, hogy elviszem magammal ma a buliba szórakozni egy kicsit. Neki is jól esne egy kis kikapcsolódás és jómagamra is rámférne már egy kis relaxáció. Reggel nem akadt különösebb dolgom, ígyhát elvégeztem a tipikus reggeli dolgaimat és elsiettem a boltba. Nem állíthatok be üres kézzel a házi buliba, ezért valami alkoholt kéne venni. Utamat egyből a piák felé vettem és megpróbáltam a legolcsóbban kijönni a dologból. A srácokkal általában töményet szoktunk inni, szóval veszek egy üveg vodkát és egy üveg whiskyt. Amint tovább haladtam a sorok között, rájöttem, hogy valami reggelinek való is kéne, szóval a péksütemények irányába kezdtem sietni. Gyorsan megakartam járni a dolgok mielőtt Kook szívbajt kapna, hogy eltűntem. Vettem pár kiflit és egy kis nasit is, mert az mindig jól jön. Sietősen lépkedtem a haza úton és imádkoztam, hogy lakótársam még aludjon.

Mikor beértem a lakásba még csönd honolt, szóval arra következtettem, hogy még alszik. Lepakoltam az asztalra és a vendégszobához mentem. Félve benyitottam, de a szoba teljesen üres volt. Idegesen mentem beljebb és mértem fel a terepet, miszerint senki nem tartózkodik itt. Ilyedten indultam a második opcióhoz, a fürdőhoz, de már messziről kiszúrtam, hogy le van kapcsolva a villany. Fejemet jobbra balra forgatva mentem végig az egész házon, de sehol sem találtam. Ilyenkor igazán jól jönne, ha lenne telefonja és eltudnám érni. Idegesen trappoltam a nappaliba, hogy leüljek tv-zni és várjam, hátha visszajön, amikoris lefagytam az ajtóban.

A kanapé foglalt volt, mégpedig az előbb keresett fiú túrt ki onnan. Szemei csukva voltak és a a levegőt egyenletesen vette. Haja finoman hullott homlokára és messziről is sütött róla mennyire puha és selymes tincsei vannak. Késztetést éreztem, hogy ujjaimat hajába futtassam, kihasználva, hogy alszik. Óvatosan közelebb merészkedtem és leültem a karfára. Szívem ismételten torkomban dobogott és az egész olyan illúzió hatású volt. Számomra ő különleges volt, mégha eredetileg nem is az. Kezemet gyengéden tincseire tapasztottam és lassú mozdulatokkal simítottam végig tökéletes frizuráján. Színe egyből kékké világosodott. Ez egy halvány mosolyt csalt az arcomra és büszke voltam magamra, hogy elértem a célom.

- Jungkookie

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

- Jungkookie.. - szólítottam halkan mire csak nyammogott egyet és mégjobban a tenyerembe fúrta kobakját. - Kelni kéne.. - suttogtam arcához kissé közelebb hajolva, mire lassan nyitogatni kezdte a szemeit.

- Jó reggelt! - mosolygott gyermekiesen, ami megdobogtatta a szívemet.

- Jó reggelt! - feleltem még mindig halkan. - Gyere reggelizzünk! - kezdtem el nyaggatni, de ő csak befordult a másik oldalra. - Naaaa! Kelj feel! Én már boltban is voltam. Vettem kaját. - ráztam meg gyengéden a vállát. Szemei megcsillantak a kaja hallatára, amikor visszafordult és felült a kanapén.

𝕄𝕖𝕤𝕥𝕖𝕣𝕤é𝕘𝕖𝕤 é𝕣𝕫𝕖𝕝𝕖𝕞 /✔Where stories live. Discover now