Taehyung már kér napja alszik és még mindig nem kelt fel. Mivel az előző szériumnál is három napig ki volt ütve, ezért fogalmam sincsen mikor fog felkelni. Sajnos Jiminnek már iskolába kellett menni, mivel így is rengeteg hiányzásuk van. Ezért most én vagyok a főnök a háznál. Yoongi is elment, mert eléggé kiürült a étel tartományunk, ezért Jimin elküldte kaját venni, hogy mire visszaér, tudjon valami ebédet összedobni nekünk.
Tudom még nem igazán beszéltem Lisáról Taehyungnak, de nem akartam felzaklatni ezzel. Viszont most, hogy kiderült, hogy Namjoon küldte rám, hogy kémkedjen, úgy érzem meg kell majd említenem neki.
Nos...Lisa a jegyesem. Igen, tudom mekkora barom vagyok, de a szüleim érdekében kellett megkérnem a kezét. Ő nem különleges, szimplán nyomulós fajta. Az apjáé a kutató központ, ahol anyuék dolgoznak és én csak szerettem volna megkönnyíteni a dolgukat apáéknak. Úgy gondoltam, ha feleségül veszem, akkor talán majd jobb fizetést kapnak és talán velem is több időt tudnak tölteni, de Namjoon akkor adta a feladatot, hogy találjam meg Yoongit.
Mikor a buliban Lisával összefutottunk teljesen lesokkolódtam és igyekeztem figyelmen kívül hagyni, de egyre több alkoholt gyömöszölt belém, így hát kicsit elengedtem magam. Aztán felrántott a székből és elvitt táncolni. Akkor még nem tudtam mi az a szeretet és még most se igazán tapasztaltam ki, de reménykedem benne, hogy mindent megtudok tanulni majd, ami a boldogsághoz és a törődéshez kell. Szóval aztán táncoltunk és már akkor is arról beszélt, hogy mennyire várja, hogy visszamenjünk együtt és összeházasodjunk, de szerencsére Taehyung közbe lépett. Aztán megtörtént köztünk az a bizonyos mindent eldöntő csók, de ez most mellékes.
Mikor Lisa átjött a telefonnal, amit nekem vett, próbáltam nem unottan reagálni és talán egy kis örömöt színészkedni, hisz nem akartam, hogy valaki megtudja, mi ismerjük egymást. Szörnyen mar a bűntudat, hisz még Yoongi se ismerte, csupán csak hallotta a nevét, de nem esett le neki, hogy ő a menyasszonyom. Egyáltalán nincs ínyemre a lány, szimplán nem akarok bunkó lenni, de valahogy muszáj lesz közölnöm vele, hogy meggondoltam magam.
Sok agyalás után elmentem egy kendőért, amit bevizeztem és Tae homlokára helyeztem. Az órákban felment egy kicsit a láza és Jimin szerint hatásos, ha borogatjuk. Szerettem volna segíteni rajta és hogy minél hamarabb felkeljen. Nagyon remélem, hogy nem haragszik rám és hogy még szeretne velem együtt lenni, a Jennie-s veszekedésünk után is. Nekem teljesen nem volt az esetem Jimin unokatesója és fel se tűnt, hogy ÚGY érdeklődik irántam. Miután összevesztünk és elviharzott Taehyung, azonnal utána indultunk Yoongiékkal, de csak a következő járatot értük el, ami nem pont időben ért földet. Taehyung addigra már megitta a szériumot és nem tudtunk már mit csinálni.
Most jelenleg csak idegeskedek és figyelem a békésen szuszogó arcát. Annyira szép és olyan tökéletes. Sokat gondolkodtam rajta mivel is érdemeltem ki, hisz ő egy áldás számomra, én mégis elvagyok jegyezve, amiről neki halvány fogalma sincs. Mindennél jobban szeretem és nem áll szándékomban elhagyni, csak ha ő rám nem parancsolja. Mikor már egy ideje figyeltem, elkezdett nyüszögni és szemöldökeit is összeráncolta. Megfeszülten figyeltem, ahogy irtó lassan pislogni kezd, majd végül kinyitja a szemeit és rám mered. Nem szólt semmit csak nézett engem semleges arccal. Talán nem használt a szer? Az nem lehet...
Még egy ideig nézett, majd óvatosan felült az ágyon, így leesett a fejéről a borogatás. Szívem zakatolt és a takaróba mélyesztettem körmömet a feszültség miatta.
- Miért csináltad ezt? - sütötte le szemeit, miközben ajkai megremegtek. A sírás határán állt, én mégse tudtam mire gondol jelenleg.
- Micsodát? - néztem rá félve.
- Miért itattál meg velem olyas valamit, ami miatt újra visszatérnek az emlékeim? - emelte fel fejét, mire nekem szemeim kitágultak. Nem mertem megszólalni, viszont ez miatt ő csak idegesebb és egyszerre bánatosabb lett. - Így még nehezebb lesz. Tudod te mennyire fog fájni? - törölte le indulatosan kibuggyanó könnyét. Szemei újra barnán virítottak, amiket úgy imádok. Most viszont nem az örömtől csillogott, hanem a felgyülemlett könnyektől, amiket nem engedett útjára.
- Taehyung én szeretlek és nem akarom, hogy...
- Ne mondogasd már ezt! - húzódott hátrébb és a kezét kezdte bámulni az ölében - Úgyis elhagysz! - húzta nyakáig a takarót.
- Nem foglak! - másztam fel hozzá az ágyra, jó szorosan mellé és magamhoz öleltem - Nem engedlek el Taebaba. - pusziltam feje búbjára. Ő csak szipogva hagyta, hogy öleljem, de ezt egy idő után megelégeltem és elengedtem, majd morcosan néztem rá.
- Neee... - hajtotta le fejét ismét motyogva - Ölelj még, kérlek! - vörösödött el, majd rám nézett. Én csak mosolyogva húztam magamhoz, miközben ő fejét a nyakhajlatomba bújtatta.
- Ne haragudj rám! - pusziltam hajába, majd simogatni kezdtem a hátát. Eközben belemászott az ölembe és úgy ölelt tovább.
- Nem haragszom Nyuszim! - engedett el egy kis ajakgörbülettel és hajolni kezdett arcomhoz. Lassan érintette ajkait a számhoz, ami már csak a viszonzott csókjára várt. Gyengéden mozgatta édes párnácskáit, majd hajamba túrt, ami valószínűleg azonnal kéken virított. Mindketten belemosolyogtunk a csókba, ami egyre hevesebb lett. Nyelve egyből összeért az enyémmel és forró táncot jártak. Kezeimet derekára csúsztattam, majd jobb tenyeremet a derekánál is lejjebb.
- Na de Kookie! - vált el kuncogva, mire én csak belemarkoltam a fenekébe. Ő csak halkan felnyögött az új érzésre, majd homlokát mellkasomnak döntötte. Kiemeltem ölemből, de a kezemet még mindig a hátsóján tartottam. Most valami teljesen újra készülök, ami remélem nem lesz ellenére. Komótosan hajoltam nyaka felé és apró puszikkal hintettem be. Nem ellenkezett, inkább elfordította a fejét, hogy jobban hozzá férjek. Lassan haladtam egyre lejjebb és lejjebb. Néhol megharaptam vagy megszívtam a vékony bőrét, amit csak egy halkabb nyögéssel díjazott. Fekete pólójának alját felhúztam és oldalát kezdtem cirógatni, amitől libabőrös lett. Érzékien szántottam végig ajkaimat mellkasától alhasáig, miközben ő hajamba túrt. Nadrágját kigomboltam és lehúztam róla, miközben hasát puszilgattam, majd mikor megláttam éledező tagját elmosolyodtam és felnéztem rá. Erre csak vörösödő fejjel szorította össze a szemét zavarában. Ráérősen húztam el róla a boxert is, majd elém tárult férfiassága. Nyomtam rá egy puszit, majd azonnal számba is vettem, amire megremegett. Finoman munkálkodtam rajta, mivel ez még nekem is teljesen új volt és szokatlan, de nem éreztem magam zavarban. Kisebb, majd egyre hangosabb nyögések hagyták el szív alakú ajkait, miközben a takaróba mart és szemét még mindig csukva tartotta.
Fejem egyre gyorsabban mozgott férfiasságán, mialatt ő csak tincseimet tépte.
- Jung..khook..én nhem bhíromh.. - nyöszörögte, majd értve a célzást kiengedtem számból tagját és ő azonnal közénk élvezett. Pihegve nézett szemembe, ami veszettül gerjesztő volt a kipirosodott arcával együtt. Pár percig még szótlanul figyeltük egymást, majd közelebb hajolva szenvedélyesen megcsókoltam. - Köszönöm! - suttogta ajkamra és egy hosszú puszit nyomott rá. Én csak egy elégedett mosollyal figyeltem, ahogy csípőjét rázva elmegy tusolni az előbbi incidensünk után.
YOU ARE READING
𝕄𝕖𝕤𝕥𝕖𝕣𝕤é𝕘𝕖𝕤 é𝕣𝕫𝕖𝕝𝕖𝕞 /✔
Fantasy|| TAEKOOK♡ || " Mikor elvette a kezét az arcomról, azonnal egy fegyverért nyúlt és az arcom elé helyezte. Megugrottam és a félelmem újból visszatért. A lábam remegni kezdett és úgy éreztem bármelyik pillanatban összeeshetek. Talán bérgyilkos és fe...