[17.rész]

2K 183 11
                                    

Mivel ez ilyen látványosabb rész lesz, ezért remélem nem zavar titeket, ha egy picit több képet teszek bele a fiúkról.💜

Taehyung

- Úristenem mi ez a nagy hangzavar? - ültem fel nyöszörögve Kook mellől. Már sajgott a fejem, de fogalmam sincs, hogy mi a fene ez. - Jungkook... - ébresztegettem, majd egy idő után ő is felemelte a fejét. Haja összevissza állt a fején, ami igazán aranyosan nézett ki.

 Haja összevissza állt a fején, ami igazán aranyosan nézett ki

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

- Nyugi Taebaba. - dünnyögte a párnák közé - Valószínűleg a két okostojás ügyködik valamivel. - azzal megfogta derekam és visszahúzott maga mellé. Szorosan ölelte a csípőm és nyammogott közben. Kezemet hajába vezettem és a puha tincseit birizgáltam, amik azonnal kékben pompáztak - Ah ezh olyan jóh. Ne hagyd abbaaaahh! - nyüszített, mire elkuncogtam magam. Óvatosan simogattam a selymes fürjeit és szeméből is kifésültem az oda nem illőket. Ekkor vettem észre, hogy a csönd van.

- Boooldoogg egy hónapooot Jungkoook! - nyitotta ki az ajtót Jimin és Yoongi egy hatalmas, elég fura kinézetű tortával. Természetesen a gesztus a lényeg, de lehet, azért nem fogok enni belőle.

- Hm? - ült fel csukott szemekkel párom, akit egyből körülvett a két jómadár. - Milyen egy hónap? - dörzsölte meg szemeit, hogy aztán barátainkra nézhessen.

- Nem tudod? - lepődött meg Yoongi - Ma vagy egy hónapja a Földön. - vigyorgott a fekete, majd Kook ölébe rakta a tortát, amire egy egyes volt írva tejszínhabbal.

- Komolyan? - csillogtak fel szemei, majd egyből felém fordult és lekapott. Miután mosolyogva elvált tőlem, magamhoz szorítottam és büszkén néztem rá. - Egy hónap..huuh.. - motyogta magának, majd a süteményre nézett.

- Hogy tetszik? Én csináltam, de Yoongs is segített. - szólalt meg Jimin és leültek az ágy szélére mindketten.

- Tökéletes. - nézte még mindig - De öhm..mi is ez pontosan? - emelte fel értetlenkedő íriszeit.

- Torta? - nézett rá Yoongi, amolyan "te hülye vagy?" nézéssel, de Jungkook ugyanolyan értetlenül nézett vissza.

- Értem. Köszönöm, aranyosak vagytok. - majd letette a mellettünk lévő szekrényre. Kissé bűntudatom lett, hogy ez így kiment a fejemből, hisz ezt valóban megkell ünnepelnünk.

- Mi lenne ha ma kirándulnánk? - vetettem fel az ötletem, ami mindenkinek tetszett. Ettünk a tortából reggeli gyanánt, majd miután Jiminék visszamentek a szobájukba, felöltöztünk és elvégeztük a reggeli rutinunkat. Egy kis táskát előkaptam a bőröndömből és kiindultam a konyhába, hogy tudjak szendvicseket készíteni. Nem jutottam a szobánk ajtajánál tovább, mivel Jungkook derekam köré csavarodott és kisebb puszikkal lepte be a nyakam. Nagyon jól esett és azonnal kirázott a hideg, ezért eldöntöttem a fejem, hogy jobban hozzáférhessen. Egy idő után megfordultam, majd mosolyogva csókoltam meg, a még mindig tejszínhabos szájú páromat.

𝕄𝕖𝕤𝕥𝕖𝕣𝕤é𝕘𝕖𝕤 é𝕣𝕫𝕖𝕝𝕖𝕞 /✔Where stories live. Discover now