Egy bárány...két bárány...három bárány...négy bárány...najó ezt abbahagyom. Mint kitalálhattátok nem tudok aludni. Oldalra fordultam, hogy megnézzem mennyi az idő.03:25.
- Basszus - suttogom. Miután realizáltam, hogy rohadt korán van odafordultam Inniehez és egy puszit nyomva a szája sarkára kikeltem az ágyból de mielőtt kiléptem a szobából meghallottam a kis maknae hangját.
- Szeretlek Channie Hyung - motyogja. Elképedve nézek rá. Úristen...szeret engem...jézusom...SZERET ENGEM...oké Bangchan nyugi...szépen lemész, megiszol egy kávét és megnyugszol. Azzal halkan becsukva az ajtót lemegyek a konyhába és ahogy megígértem magamnak lefőzök egy adag gőzölgő kávét.
A kávémat megfogva kiültem a teraszra és néztem a napfelkeltét és gondolkoztam. Vajon Innie tényleg szeret? De csak mint barát vagy mint szerelem? Bevalljam neki az érzéseimet? Nem biztos, hogy nem majd később. Vagy most? Ajjj mért ilyen nehéz ez?
Gondoljozásom közben észrevettem, hogy a kávém elfogyott és a nap is felkellt. Bementem a nappaliba, hogy megnézzem, hogy mennyi az idő. 10:19. Ezek is tudnak aludni. Mivel kedves vagyok ezért csinálok nekik reggelit. De mit? Hmmm...megvan! Palacsinta. Azt mindenki szereti. Na de mi is kell hozzá? Tej, liszt, víz, tojás, olaj. Minden megvan.
Mire kész lett a palacsinta a többiek fel is ébredtek és lejöttek reggelizni.
- Jó étvágyat - rakom le eléjük a gőzölgő finomságokat. Amíg mindenki reggelizik addig visszamegyek a szobába, magamhoz kapok egy fekete farmert és egy fehér pólót aztal be vonulok a fürdőbe. Miután végeztem a reggeli teendőim elvégzésével lemegyek a konyhába megnézni a többieket, hogy befejezték-e már a reggelit.
- Köszönjük szépen a reggelit hyung - szólal meg Seungmin.
- Nagyon szívesen. Arra gondoltam mivel nincs semmi programunk mára ezért elmehetnénk a vidámparkba.
- Ez egy remek ötlet viszont előtte elkéne menni vásárolni meg Chan megmutatnád nekünk a dalt? - kérdezi csillogó szemekkel Felix.
- Már kész van??? - von kérdőre Jisung
- Szerinted? - vonja fel fél szemöldökét Changbin
- Jólvanna - nyafog a mókus
- Na gyertek megmutatom - azzal elindulunk a mini stúdióba. Mikor leérünk elindítom a felvételt. Meori apeuda hangzik el az új dalunk utolsó sora. Odafordulok a többiekhez a véleményükre várva.
- E-ezt valami....ELKÉPESZTŐ - kiált fel a végén Minho. Mosolyogva nézek rá. A többiek is sorban gratulálnak.
- Akkor elküldhetem a JYP-nek?
- IGEN!!! - hangzik az egyértelmű válasz. Vigyorogva küldöm el a menedzsernek a felvételt majd odafordulok a többiekhez.
- Akkor irány shoppingolni.
*boltban*
Na akkor mi is kell? Hmmm...tej, nasi a gyerekeknek, liszt, cukor, rizs, víz, kakaópor, őrölt kávé, toll, füzet. Asszem ennyi.
- Okés akkor szerintem váljunk külön. - Megbeszéltük ki kivel megy és végül ez lett a felosztás:
Jisung, Minho mennek a nasiért, Velem jön I.N mi megyünk az őrölt kávéért, a tollért, a füzetért és a kakóporért, Changbin és Felix mennek a cukorért, a rizsért és a tejért, Hyunjin, Seungmin pedig a viszet és a lisztet rakják a kosarukba. Miután mindent megvettünk elindultunk vissza a dormba.Mikor odaértünk mindenki felvonult a szobájába egy kicsit lepihenni. Én pedig a fülemben a fülesemmel kimentem az erkélyre miközben elindítottam Edd Sheeren I'm a Mess című számát. Közben a gondolataim csak egy személyen jártak: Yang JeongIn-en. Vajon tényleg szeret? Ja igen akkor lenne a barátom? Megkérdezzem tőle? De ha kikosaraz? Ajjj nemtudom.
Inkább visszamentem a szobába és elvégezve az esti rutinomat befekütem az ágyba. Már majdnem elaludtam mikor éreztem hogy besüpped az ágy és egy vékony , kicsi kar átölel.
- Jó éjszakát Channie - puszilja meg a vállam Innie.
- Neked is Innie baba - igen véglegesen is szerelmes vagyok...💕
Na hello.
Meg is hoztam az új részt. Sajnálom, hogy ilyen rövid lett csak nincs ihlet. A kövi hosszabb lesz ígérem. Nem tudom ki vette észre de ebben a részben két dal cím meg egy részlet (de az feltűnő) van elrejtve. Lehet, hogy a többiben is lesz ilyen ezt még nem tudom biztosra. Na de ha lesz időm akkor kétnaponta lesznek részek de úgyis szólni fogok ha késik💕
YOU ARE READING
Side Effects (JeongChan)
Fanfiction- Jó éjszakát! - suttogom nyakába majd belepuszilok a hajába. - Neked is hyung és köszönöm. - suttogja és pár másodperc után csak egyenletes szuszogását hallom. - Szeretlek - suttogom neki majd becsukom a szemem és engem is elnyel a sötétség. 𝗕𝗲...