Prawdziwe plany

266 29 18
                                    

Nowy rok szkolny, agh, boję się...O, i zauważyłam że MLP się skończyło. Jestem z tego powodu wzruszona. Ponieważ MLP było moim pierwszym fandomem. Dzięki niemu nie tylko wkręciłam się w ship'y czy au'sy, ale dzięki temu show odkryłam mnóstwo wspaniałych gier czy filmików. Kurde, gdyby nie MLP, nie poznałabym mnóstwo rzeczy! Więc, ta, MLP, składam ci hołd, pomimo tego iż przestałam oglądać cie po szóstym sezonie.

-

Rosja leżał na łóżku pijąc wódkę. Nie miał nic do roboty, więc się rozleniwiał. Ale w pewnym momencie dostał wiadomość na telefon. Leniwie podniósł rękę i wziął go. Odblokował i zauważył że to była wiadomość od Niemiec.


Niemcy

Hej, jak się masz?


Rosja

Tak średnio, a jak u ciebie?


Niemcy

Też, ale spotkam się niedługo z Polską


Rosja

Aha, a co będziecie robić?


Niemcy

Pójdziemy do kina i na pizzcę, a dlaczego?


Rosja

Myślałem że w końcu zamoczysz


Niemcy

STFU


Rosja

Lmao


Zaczęli gadać o pier*^łach i przesyłać sobie na wzajem memy. To było coś czego Rosja od dawna nie robił, przez co cieszył się z tej chwili. Cóż, chciał pogadać z Niemcem o bardzo poważnej sprawie która była ich przeszłością. Jednak ta rozmowa musiała odbyć się twarzą w twarz.


Po czasie Niemcy musiał iść przez co przerwali rozmowę. Po tym Rosja postanowił posprzątać, pomimo tego iż nie robił tego z tydzień czy nawet dłużej.


[później...]


Rosja czekał pod kawiarnią spoglądając na telefon. Był zdenerwowany. Czekał z 15 minut i nadal Włochy nie przyszedł. Nienawidzi spotykać się z tym paniczem, ale było to umówione dosyć dawno, więc, ta. Już chciał odejść, kiedy usłyszał znajomy wkurzający głos.


- Hej Rosja! - Włochy odezwał się podchodząc znikąd.


- No cześć. - Rosja powiedział próbując brzmieć neutralnie.


Weszli do środka i zamówili kawę.


- Więc, dlaczego chciałeś się ze mną spotkać? - Zapytał się wyższy mężczyzna.


- Nie można się umówić z dobrym starym przyjacielem? - Odpowiedział pytaniem niższy.


- Nigdy nawet cię nie lubiłem.


Włochy zamilczał przez jakiś czas. - Tak na serio, dlaczego dobijasz się do Niemiec? - Ton mężczyzny się zmienił.


- ...Dlaczego by nie?


- Nie wiem czy ty wiesz ale on ma traumę po tym co się stało podczas drugiej wojny światowej. I jest bardzo delikatny na ten temat. Raz widziałem na własne oczy jak miał atak paniki z tego powodu. I uwierz, ten widok jest potworny. - Nadal niższy był poważny.


Rosja był w lekkim szoku, zazwyczaj Włochy zachowuje się jak klaun, a teraz. - ...Czy ty sądzisz że jestem w stanie go zranić?


- Cóż, jego ojciec zdradził twojego, więc.


- To było dawno. I nie można żyć bez przerwy w przeszłości.


- Więc, jakie są twoje prawdziwe plany? - Zapytał się Włochy podejrzliwie.


- Chce z nim porozmawiać.


- Więc zadzwoń do niego i porozmawiaj.


- Ta rozmowa musi się odbyć twarzą w twarz. To nie będzie prosta rozmowa. Najpierw muszę zdobyć jego zaufanie. - Odpowiedział odwracając wzrok od mężczyzny.


Nastała cisza pomiędzy nimi.


Nagle twarz Włocha zamieniła się w ekspresję zrealizowania i chytrości. - AaaaaAaaaa, to teraz kumam dlaczego tak bardzo chcesz być blisko jego~


Rosja był zdezorientowany. - Co masz na-


- Ty go LUBISZ~ - Powiedział nie mal śpiewająco niższy.


Wyższy tylko mrugnął. - Po pierwsze, nie jestem gejem. Po drugie, Niemcy jest już z Polską. Po trzecie, co ty brałeś???


- Skąd wiesz że nie jesteś gejem skoro nie spałeś z mężczyzną~?


- Cóż, nie ma wątpliwości że ty jesteś. - Odpowiedział zgryźliwie Rosjanin.


- Nie jestem gejem. - Włoch był oburzony.


- A Japonia?


- Jesteśmy przyjaciółmi, to nic takiego.


- Kiedy byliśmy mali myślałeś że jest babą i chciałeś dać my kwiata. - Przypomniał bez emocji drugi mężczyzna.


Włochy się zarumienił ze wstydu. - Zamknij się...


- No weź. Nie ukrywaj tego przed de mną~ Więc...Jaki jest on w łóżku~? - Mówił Rosja z chytrym głosem.


Włochy wstał. - Przypomniało mi się że mam coś do załatwienia. Pa. - I odszedł.


Rosja chichrał przez jakiś czas. Dopił swoją kawę i wrócić do domu.

Zapomnieć o przeszłości [Rosja x Niemcy | Countryhumans]Where stories live. Discover now