Na początku lekko +16, po tym jest normalnie
-
Niemcy siedział na kanapie czytając książkę, zaś Polska akurat była w kuchni czyszcząc po obiedzie. Ostatnio pomiędzy nimi jest spokojnie, za spokojnie. Ich randki były zgaszone, nie dlatego że nie lubią swojego towarzystwa, tylko nie było już tego czaru z bycia razem. Jednak nie chcieli o tym rozmawiać, sądzili że to jest naturalne, nie byli nigdy w związku, więc nie wiedzieli jak to jest i co robić kiedy związek się wypala.
Mężczyzna spojrzał na swój telefon na którym przyszło powiadomienie.
Spaghetti man
Hej! Dzisiaj wieczorem wraz z Rosją i Japonią idziemy do baru. Chcesz iść z nami?
Niemcy zastanowił się przez chwilę. Już chciał odpowiedzieć że nie, jednak wtedy ktoś wyrwał mu książkę i telefon z dłoni. Spojrzał na osobę która wzięła jego rzeczy. To była Polska, położyła je na mały stół kawowy przed kanapą.
- Co ty robi-
Niemcy przerwał kiedy Polska usiadła na nim bardzo erotycznie. Zarumienił się z wstydu. Kobieta też się zarumieniła. Pocałowała go. Ten pocałunek był przymusowy, nie było w nim żadnych emocji. Mężczyzna niepewnie położył na plecach kobiety swoje dłonie, zaś ona położyła swoje na jego ramionach. Ten pocałunek trwał przez jakiś czas. Kiedy się rozłączyli, Niemiec postanowił całować szyję Polski. Ona nie jęczała, tylko dyszała. Już mężczyzna powoli wsuwał jedną rękę pod bluzkę swojej partnerki.
- N-Nie. - Kobieta powiedziała schodząc z mężczyzny.
Niemcy był zdezorientowany. - Czy ja coś zrobiłem źle??? - Zaniepokoił się.
- Nie! Nie! To nie o to chodzi! - Polska próbowała uspokoić swojego chłopaka.
- Więc o co??? - Mężczyzna chciał uzyskać odpowiedź.
- Cóż-...To-...Ja-... - Kobieta próbowała odpowiedzieć, jednak nie potrafiła. Nastała pomiędzy nimi długa i nieprzyjemna cisza. - Muszę iść. - Powiedziała łapiąc za swój telefon i portfel. Wyszła jak najszybciej jak tylko mogła.
Niemcy siedział na sofie przybity. Spędził tak pięć minut. Spojrzał na swój telefon i przeczytał jeszcze raz wiadomość od Włoch.
Niemcy
Tak, i tak nie mam dzisiaj nic do roboty.
[później...]
Cała czwórka siedziała przy jednym stole pijąc alkohol. Włochy i Niemcy pili piwo, Japonia drinka a Rosja oczywiście wódkę. Było widać że Włoch i Niemiec zaczynali powoli być pijani.
- IrLaNdIa! DaWaJ jEsZcZe JeDnEn! - Włochy powiedział z swoim głupim uśmiechem.
- Chcesz się uchlać na śmierć? - Rosja lekko zachichotał.
- To jest ostatni Włochy. Wystarczająco dużo wypiłeś. - Japonia się zamartwił.
YOU ARE READING
Zapomnieć o przeszłości [Rosja x Niemcy | Countryhumans]
FanfictionProszę przeczytać wstęp