Więc, uh, po pierwsze ap ropo mojej kolejnej książki, większość głosów była za tą o au. Ale, tak szczerze mówiąc, jeszcze na nim pracuję. Jest na wcześniej alfie. Więc przez to raczej zrobię tą książkę o kolonizacji Madagaskaru. No i nikt w fandomie o tym nie gada.
Ale myślę że mogę dać lekki spoiler z tego au: Po drugiej wojnie światowej, świat popadł w chaos. Nie mal każdy kraj jest w stanie wojennym. Dlaczego? Przez Polskę. A co ona takiego zrobiła? Cóż, to spoiler całej fabuły. Mogę powiedzieć że w tym au III Rzesza się nie zastrzelił, tylko Polska go zabiła. I to spowodowało inne wydarzenia które sprowadziły do chaosu.
-
Niemcy poprawił swoją kurtkę i przyśpieszył krok. Padał deszcz i nie wziął parasola.
- Cholera! Będę chory! - Pomyślał. - Ale umówiłem się z Rosją. Nie mogłem przełożyć tego spotkania.
Przez krótką chwilę się potknął. Nie mal upuścił teczkę którą trzymał. Jednak nie przerwał biegu. Ostatecznie dotarł do domu przyjaciela. Wcisnął dzwonek od drzwi i czekał, lekko podskakując żeby się ogrzać.
Rosjanin otworzył drzwi, będąc co o dziwo tylko w spodniach. Bez koszulki. I w uszance na głowie. Niemiec przez to się automatycznie zarumienił. Musiał przyznać, Rosja jest nieźle umięśniony.
- O, hej Niemcy. - Rosja odezwał się będąc zaskoczony.
Niemcy nie odpowiedział, nadal się gapiąc na pierś drugiego mężczyzny.
Nastała nie przyjemna cisza.
- Cz-Cześć. - Niższy odezwał się w końcu spoglądając na drugiego.
Mężczyźni weszli do środka. Niemcy powiesił swoją kurtkę na wieszak.
- Może byś się napił czegoś ciepłego? - Wyższy zaproponował.
- Nie, nie. J-Jakoś nagle jest mi ciepło. - Niemcy się zaśmiał nerwowo.
- Wybacz że nie ubieram żadnej bluzki. Może znajdę coś żeby założyć-
- Nie! N-N-Nie przeszkadza mi że jesteś wpółnagi. Przecież obydwoje jesteśmy mężczyznami! - Niemiec przerwał Rosji.
- ...Ok. - Rosja odpowiedział.
Obydwoje usiedli w salonie. Już w nim na stołku leżały papiery. Mężczyźni usiedli obok siebie.
- Więc, masz wszystko? - Wyższy zapytał.
- Tak. - Niższy odpowiedział.
Otworzył teczkę i wyciągnął listy. Rosja też położył na stole niektóre listy. Zaczęli jakoś ustalać i teoretyzować co się za nimi kryło i czy aby na pewno ich ojcowie mieli romans. Nie mal wszystko wskazywało że tak. Ale brakowało czegoś. Czegoś co mogło w stu procentach to wszystko potwierdzić lub zaprzeczyć. Więc dlatego obydwoje postanowili na razie odłożyć opcję romansu na drugi plan.
Rosja był bardzo skupiony. Jednak Niemcy nie za bardzo. Próbował, ale jego umysł odmawiał mu posłuszeństwa po przez patrzenie się na nie mal nagie ciało drugiego mężczyzny. Sam się dziwił dlaczego był nim tak bardzo zachwycony. Przecież to naturalne że inni mężczyźni są bardziej umięśnieni a inni mniej. Więc dlaczego cała jego uwaga była skierowana w stronę ciała przyjaciela?
W pewnym momencie Niemiec stracił świadomość swoich akcji. Dotknął pierś Rosjanina. Rosja spojrzał się na niego z zdziwieniem. Niemcy miał neutralną ekspresję. Przez moment zapanowała całkowita cisza.
- AAAAAAA! - Niższy krzyknął i automatycznie oddalił się od drugiego mężczyzny jak gdyby go poparzył. - Przepraszam! Przepraszam! Przepraszam! Przepraszam! Przepraszam! Przepraszam! Przepraszam! Przepraszam! Przepraszam! Przepraszam! Przepraszam! Przepraszam! Przeprasza-
- Nic nie szkodzi. - Wyższy go uciszył. - Jeżeli tak bardzo chciałeś mnie dotknąć wystarczyło się zapytać.
Niemcy gapił się na Rosję z lekkimi wypiekami na twarzy. Nie był w stanie uwierzyć w słowa swojego przyjaciela. Czy on na serio pozwolił by drugiemu mężczyźnie naruszyć jego bańkę osobistą?
- Muszę do łazienki... - Niemcy odezwał się.
- Ok. - Rosja odpowiedział swoim spokojnym tonem.
Szybkim krokiem niższy poszedł do toalety. Stał przed lustrem opierając się o umywalkę. Próbował poukładać w myślach co się właśnie stało. Co on zrobił? Dlaczego? Jakim cudem to się stało? Jak Rosja mógł w tej sytuacji zachować się spokojnie? Takie pytania krążyły w głowie mężczyzny. Jednak skupiał się na jednym pytaniu.
Czy właśnie zaczął czuć coś nowego do swojego przyjaciela?
-
Nie do końca ten rozdział jest taki jaki chciałam, nadrobię to w następnym.
YOU ARE READING
Zapomnieć o przeszłości [Rosja x Niemcy | Countryhumans]
FanfictionProszę przeczytać wstęp