Pohled Megan
Říkala jsem si ,že se to nějak určitě vyřeší ,ale byla jsem trochu nervózní. Byla jsem už jen kousek od toho bytu ,když v tom.......
............Jsem sebou švihla do kaluže. ,,No tak teď vypadám ještě líp,"řekla jsem si pro sebe sarkasticky. Těšila jsem se ,až se konečně budu moct převléct do čistých věcí. Zvedla jsem se a chytla zpátky svoje vodítko. Už jsme s Andym byli skoro ,,doma", když v tom jsem si všimla blondýny, která měla podle toho co jsem si myslela ,stejnou nebo minimálně podobnou cestu. Někoho mi připomínala. Není to ta blondýna ,co s Joshem ležela v posteli ?Začala jsem jí sledovat. Chtěla jsem vypadat alespoň trochu nenápadně ,ikdyž to zrovna dvakrát nešlo ,když jsem byla totálně mokrá a od bláta. Vlastně abych pravdu řekla většina lidí okolo kterých jsem prošla ,se na mě otáčeli. No ale teď zpátky k mému špionážnímu plánu. Viděla jsem ,jak zachází do stejného paneláku ,ve kterém mám s Joshem byt. Rozeběhla jsem se ke vchodu a pomalu vešla za tou podezřelou. Celou cestu po schodech nahoru jsem jí bedlivě sledovala. Šla pořád dál a zastavila se, až ve třetím patře u dveří do mě velmi známého bytu. Vytáhla si ze své Gucci kabelky klíčky a mě se nechtělo věřit, že jí ty klíčky opravdu dal. Když už chtěla dveře pomalu zavírat strčila jsem mezi ně nohu a řekla jsem klidným hlasem:,,Pokud dovolíš, chtěla bych si jít k sobě domů zbalit věci."leknutím skoro nadskočila a s vytřeštěnýma očima se na mě podívala.,,T-tty t...t-ad...y bydlíš?" řekla poměrně dost roztřeseným hlasem. ,,No co bych tady asi jinak dělala," řekla jsem sarkasticky a ušklíbla. ,,P-prom-miň," řekla celá rozklepaná. ,,No tak když tady JÁ bydlím ,tak co tady teda děláš ty,"řekla jsem posměšně. Ani nevím proč ,prostě jsem jí to chtěla dát co nejvíce sežrat. ,,Já-já ehmm....nooo...,lezlo to z ní hůř ,jak z chlupatý deky ,tak jsem jí ušetřila a dořekla to za ní:,,Jdeš za mým přítelem Joshem se s ním zase vyspat?"řekla jsem nejvíc nepříjemně, jak jsem jen mohla. Pomalu jsem se ani nepoznávala ,protože takhle jsem se nikdy nechovala. ,,Já-já se moc omlouvám ,ale Josh mi neřekl ,že má přítelkyni,"řekla slabým hlasem a bylo vidět ,že se mě trochu bojí ,ale to co řekla mě opravdu nas**lo a proto jsem na ní zařvala přes celý barák ,že to dost možná bylo slyšet až venku:,,A to ti mám jako věřit nebo co? Josh by tohle nikdy neudělal! Řekl by ti to a kdyby ne ,tak by se musel praštit do hlavy nebo by se musel opít!" chvíli jsme na sebe jen koukali.Bylo to dost divný.,,Tak co ,ještě za ním chceš jít?Třeba bude zase opilej," začala jsem si jí dobírat.,,Ale on nebyl opilý ,byl úplně střízlivý,"kuňkla slabým hláskem a asi se tak bránila.,,A ty si pořád myslíš ,že ti věřím? Jsi vážně naivní ,protože já ti tohle ubohý divadýlko nežeru!" ječela jsem dál a přidávala na hlasitosti.,,Hele uklidni se ,násilím nic nevyřešíš a navíc jestli si vážně jeho přítelkyně ,tak nás vlastně obě podvádí ,takže bychom to měli dát sežrat my jemu a ne být proti sobě," řekla a tím mě docela zaskočila. Měla pravdu. Chvíli jsme zase obě mlčely a já se pak konečně vzpamatovala.,, Promiň mi to prosím chovala jsem se vážně hrozně a uznávám ,že máš pravdu," koukala na mě jak já nevim co ,ale asi z toho byla dost rozhozená. Po chvíli trapného ticha řekla:,,Já jsem Ashley, jak se jmenuješ ty?"řekla milým hláskem a podala mi ruku. ,,Já jsem Megan a tohle je Andy," řekla jsem ukázala na svého milovaného psíka a hned na to její ruku přijala.
O chvíli později
,,Takže plán je jasný?"Ashley kývla na souhlas a já vešla dovnitř do našeho bytu. ,,Joshi!" křikla jsem po bytě. ,,Joshi, zlato!" křičela jsem dál ,ale nic se neozývalo. Doprčic on tu není řekla, jsem si v duchu. Určitě se šel proběhnout ,protože v tenhle čas jsme si spolu vždycky chodili zaběhat. Rychle jsem šla za Ashley a obeznámila jí s momentální situací. Kapičku jsme upravily náš plán ,když v tom jsme na schodišti slyšely rychlé kroky. Ashley vyběhla o patro výš ,aby jí Josh neviděl a já okamžitě zaplula do bytu. Sedla jsem si do obýváku a dělala že o ničem nevím. ,,Ahoj As-," zarazil se uprostřed věty. ,,Ahoj zlato," řekla jsem. ,,Jé ahoj Megan," řekl nervózně. ,,Co se ti to stalo a kde si byla ,celý den ses tady neukázala," měla jsem takovou chuť na něj vybalit, že vím že mě podvádí ,ale musela jsem se držet plánu ,takže jsem rychle odpověděla:,,Nic ,ale za chvíli má přijít moje kamarádka ,takže doufám že si budete rozumět,"řekla jsem úplně klidně. ,,Fajn a kde si byla přes noc ?"řekl s nezájmem v hlase. ,,U kamaráda,"pokrčila jsem rameny. ,,Aha," bylo vidět ,že mě vůbec nevnímá ,protože jinak by určitě alespoň hrál ,že žárlí. *cink* *cink* ozval se zvuk zvonku. Okamžitě jsem letěla ke dveřím a otevřela Ashley ,která na mě jen mrkla. A pak jsme začaly :,,Ježiš ahoj, tak hrozně ráda tě vidím," začala jsem hrát to super divadýlko. ,,Ahoj bestie," dolaďovala to Ash. ,,Tak kde máš toho přítele? Je tady dneska taky?Awwww Andy ,tak ráda tě zase vidím,"vychrlila ze sebe nahlas a začala Andyho drbat za uchem. Z obýváku vyšel Josh s klidným pohledem ,ale jak nás uviděl ,tak se totálně zděsil a pustil na zem skleničku s vodou která se následně rozbila. ,,Takže milý Joshi, my bychom ti teď chtěli něco málo říct," začala jsem svůj proslov. ,,Netušíme ani jedna ,co sis jako myslel ,ty naivo ,protože MY ,už to víme a taky netušíme ,kdy ses hodlal se s jednou z nás rozejít nebo nám to říct," pokračovala jsem a Ashley jen přikyvovala. ,,Ale každopádně my ,už to teď víme a hodláme se s tebou OBĚ rozejít,"řekla najednou Ash ,což jsem absolutně nečekala ,ale hned jsem se zase vzpamatovala a dodala:,,Takže si koukej zbalit těch svých pět švestek a zbytek holek co máš v záloze a padej odsud ty ubohá trosko." Jen tam stál jak přikovanej a čuměl na nás s prominutím jak na debily a z otevřenou pusou ,jak kdyby čekal na nějaký zázrak nebo tak něco. Ale během pár minut si radši ty věci vážně vzal a vylítl z bytu jak Usain Bolt.
Takže tady máte další kapitolu (to byste beze mě nevěděli ze ? xD) a doufáme že se vám líbila jako ta minulá. Jinak vám hrozně moc chceme poděkovat za votes u minulé kapitoly a pro nás neskutečnou aktivitu. Opravdu moc děkujeme a budeme se na vás těšit u další kapitoly do které už doufám více zapojíme kluky xD Takže se zatím mějte vy Netopárečci ušatí xD Ten cringe už by stačil nemyslíte?xD
Btw 1147 slov xD
ČTEŠ
StudiomoonTV
FanfictionNebudu spoilovat, prostě pokud chcete vědět o čem to je, přečtěte si to 😁 14.9.2019 - 12.10.2019 #1 moon ❤WLY