Pohled Megan
Šla jsem se ještě převléct do pokoje a pak se spokojeně s úsměvem na tváři vydala po schodech dolů.
,,Ahoj," pozdravila jsem všechny. ,,Ahoj zlatíčko, co tady děláš?" okamžitě odpověděla mamka. ,,No......," přemýšlela jsem ,jak bych jí měla říct ,že mě Josh podváděl, našla jsem si kamaráda ,který mě dost možná má radši než kamarádku a prostě to všechno před tetou, strejdou, taťkou a bratránkem. ,,Asi to probereme později. Ale jestli vadí ,že tady jsem zase klidně pojedu," řekla jsem úplně v klidu. ,,Ne, ne, ne, to nevadí ,jen že ses neohlásila," vychrlila na mě mamka svojí jednoznačnou odpověď. ,,Dobře, tak jestli nevadí ,tak tady pár dní zůstanu," řekla jsem rozhodnutě. ,,To budeme moc rádi,"odpověděla nadšeně mamka. ,,Megí pojď si hlát ,plosím," prosil bratránek. ,,Tak dobře Liame," řekla jsem ,když už mě táhl ke kupě hraček ,které mu rodiče přivezli.
Pohled Moona
,,Akto ,že mi ešte nevolá zpatky," pochodoval som vystresovaný po miestnosti a nervózne si prohrabaval vlasy. ,,Určite jej nič nie je," povedala Klárka ,ktorá sedela u stolu a jedla svoj obľúbený jahodový jogurt. ,,Ako to môžeš vedieť?" bol som nasratý. ,,Nie, môžem vedieť ,ale môžu dúfať," odpovedala tak kľudne ,až ma to vyvedlo z miery. ,,Si nijaký zaseknutý nemyslíš?" škádlila ma. ,,Ako si teraz zo ma môžeš robiť legraciu. Toto naozaj nie je vtipné ,Klarisa," bol som nahnevaný ešte viac ,ako pred tým. ,,Prepáč mi Moon," pokračovala v provokácii. ,,Ale hej, nechaj toho," povedal som so zvýšeným hlasom. ,,Dobre, prepáč mi brať ,už toho nechám," odpovedala Klárka a zvaznela. ,,Čo mám ale sakra robiť?" beznádejne som sa jej pýtal. ,,Zkus jej ešte raz zavolať a keby že to nebude zdvíhať ,tak......," odmlčala sa Klárka a začala premýšľať. Nebo aspoň myslím že začala ,pretože sa začala trochu mračiť a bola duchom neprítomná. ,,Tak čo?" primo zo ma srcela zvedavosť. ,,Ja neviem čo," povedala stále ešte zamyslená Klárka. ,, Možno zavolať na políciu ,ale nemyslím si ,že by sa jej niečo stalo," dodala. ,,Ale ja už neviem čo mám robiť,"hovoril som zúfalým hlasom. ,,Same neboj sa, bude to v poriadku uvidíš," snažila sa ma ukľudniť ségra. ,,A čo keď nie," odporoval som. ,,A čo keď áno," vrátila mi to Klárka s miernym povzdychom ,ktorým naznačila ,že už jej to nebaví. ,,Same nebuď pesimista určite je v poriadku a bezpečí," povedala mi hlasom ,zo ktorého jasne vyplývalo ,že už sa o tom ďalej baviť nechce. ,,Dobre, máš pravdu. Tak ja jej idem zavolať a keď to nebude zdvíhať ,tak už to nebudem riešiť," odpovedal som ,ale nemyslel som to úplne tak ,ako som to povedal. Môj plán totiž znel ,že keď mi to zdvíhať nebude ,tak zavolám políciu ,aby vyhlásili pátranie. Mám o ňu naozaj strach. Ale môžem skúsiť nájsť tu jej kamarátku ,so ktorou bola v tej kaviarne.
****************
,,Haló. Prosím, zdvíhni to. Prosím," hovoril som do vyzdvnajuciho mobilu. Volaný účastník sa nehlási. Opakujte volaní pozdeji. !En! Sakra. To prečo sa mi toto deje? Počkať!? Nehovoril som o kaviarne? Tam by taky mohla byť. A keď ne ,tak treba ta jej kamarátka.
*********
,,Idem von, mami," povedal som keď som bol už obutý a otváral dvere. ,,Dobre zlatko ,ale vráť sa na večeru ,prosím," odhovorila mamka a ja išiel von.
*********
,, Dobrý deň," pozdravil som ,keď som vyšiel do kaviarne. Začal som sa rozhlizet po tej miesto ,ale Megan som nevidel. Jej kamarátku som taktiež nevidel a nikoho iného ,kto by mohol vedieť kde je som nespoznal. Dal som si teda kávu s sebou a vyrazil si sadnúť na lavičku do parku.
**********
Sadol som si na lavičku s mobilom v ruke a popíjal kávu.
Pohled Joshe
Momentálně bydlím v hotelu ,protože byt nám koupil Meganin otec k narozeninám ,takže nebyl můj ,ale její. Upřímně řečeno mě vůbec nemrzí ,že se se mnou rozešla. U Ashley mi to taky vůbec nevadí. Řekněme si narovinu ,kdo neví ,že jsem děvkař ,tak má prostě smůlu. Rozhodl jsem se jít na procházku do parku, trochu si pročistit hlavu a případně ulovit nějakou kořist.
***********
Když jsem přišel do parku ,hledal jsem volnou lavičku ,ale bohužel marně. Park jsem obešel asi čtyřikrát jenom kvůli místu k sezení ,ale už mě to přestalo bavit ,tak jsem došel k jedné z laviček ,na které seděl kluk odhadem ,tak stejně starým jako jsem já a zeptal jsem se ho:,,Je tu volno?" ,,Áno, kľudne sa posaď," odpověděl. Tak Slovák jo ? pomyslel jsem si. Rozhlížel jsem se ,jestli nejde nějaká kočka ,ale očividně se dnes holkám do parku chodit nechce. No je pravda ,že zrovna nejhezčí počasí nebylo ,ale co. Hmm, třeba bych se mohl seznámit s tím klukem ,co sedí vedle mě. Moje dnešní myšlenkové pochody ,mě docela zarážejí ,ale moc kamarádů nemám ,tak co. A třeba zná nějaký pěkný holky. Chvíli jsem ho pozoroval. Pořád někomu volal ,ale nikdy mu to nikdo nezvedl. ,,Sakra," zanadával si. Vlastně to opakoval dost často. Už mě to přestalo bavit ,tak jsem se rozhodl promluvit. ,, Já jsem Josh. Jak se jmenuješ ty?" ,, Ja som Samuel ,ale volaj ma Sam ,alebo ako chceš. Inak, teší ma," odpověděl mi ten kluk. ,, Mě taky ,Same," usmál jsem se. Vypadal jako docela fajn kluk ,narozdíl ode mě. ,,Komu pořád voláš?" zeptal jsem se. ,,Ja? Ja volám kamarátke." odpověděl s mírným povzdechem ,který jasně naznačil ,že něco není OK. ,,A je to JEN kamarádka?" chtěl jsem ho trochu poškádlit. To jsem celý já. ,,Ehhhh," uvedl jsem ho do rozpaků. ,, Bohužiaľ áno," odpověděl po chvíli trapného ticha. ,,Aháá, a jak se jmenuje?" vyptával jsem se dál. ,, Prepáč mi ,ale nespoznám ťa tak dobre ,abych ti povedal kto to je," odpověděl jistě. Zarazilo mě to. ,,Tak se můžeme více poznat," navrhl jsem. ,,Dobre tedy," odpověděl a byl s tím celkem v pohodě.
****************
Zašli jsme na čaj a projít se a docela jsme si rozuměli. Po dlouhé době jsem našel někoho ,tak fajn ,jako je Sam. Je s ním sranda ,ale něco ho žere. ,,Hele, jsi nějakej nervní. Co se děje?" zeptal jsem se ho. ,, Čo? nič mi nie je," řekl a mně došlo ,že jde o tu holku. ,,Jak se teda jmenuje ta dívka o které jsi předtím mluvil?" ptal jsem se dál. ,, Ja neviem či ti to mám naozaj povedať," řekl. ,, Vždyť jí stejně určitě neznám," argumentoval jsem. ,,Asi máš pravdu," řekl a dodal ,, jmenuje se Megan." V tu chvíli mi to došlo.....
Čaute vy Budulínci chlupatí xD
Takže tady je nová kapitola (nová pro vás já jsem si jí tak trochu předepsala xD) Doufám že jste spokojeni a překvapeni nečekaným zvratem (nečekaným po pravdě i pro mě ':)) Jinak doufám že se vám kapitola líbila a já se loučím takže Čaukyyyyy xD
ČTEŠ
StudiomoonTV
FanfictionNebudu spoilovat, prostě pokud chcete vědět o čem to je, přečtěte si to 😁 14.9.2019 - 12.10.2019 #1 moon ❤WLY