~16~

378 25 6
                                    

Pohled Joshe

Jo tak Megan jo? pomyslel jsem si. Chtěl jsem ho trochu poškádlit a tak jsem spustil : ,,Megan jo? Hmmmmmm," dělal jsem že přemýšlím. Napadlo mě pár hnusných věcí co bych o ní mohl říct. ,, Není to náhodou Megan Walker?" otázal jsem se ikdyž jsem to věděl na stoprocent přesně. ,, Čo, ty ju poznáš?" zeptal se zmateně a celkem dost vyděšeně. ,,No jasně tu tady znají úplně všichni," řekl jsem a čekal na příležitost kdy z ní můžu udělat tu nejhorší zrůdu. ,,Jakto že znajů?" ptal se zmateně dál. ,,Je to zdejší štětka," řekl jsem s úplným klidem v hlase a hraným udiveným výrazem. ,,Ty jsi to nevěděl?" dál jsem hrál svoje dokonale vymyšlené divadlo. ,, Čo?!" vyjekl zděšeně. ,,Ne, to som naozaj nevedel," vydechl rozhozeně a hrozně zklamaně. ,, To mě mrzí brácho. A proč si jí vlastně volal ?" řekl jsem naoko smutně. ,,Chcel som vidieť kde je ale teraz mi to je jasné," řekl posměšně a se znatelnou ironií v hlase. ,, Určite je u nejakého chlapa," dodal. ,,No nejspíš ano," přitakával jsem. ,,Ako mi to ale mohla urobiť k sakru," rozčiloval se Sam. ,,A jak to mezi váma vlastně bylo?" zeptal jsem se. Přece jenom mě celkem zajímalo s kým teď chodí nebo nejméně se stýká má bývalka. Ptal jsem se dlouho na různé otázky ohledně jí a Sama. Sam se zdál jako fajn klučina který by neublížil ani mouše teda do doby než jsem mu řekl tu lež o Megan. Pořád mlel o tom jak nechápe že zrovna ona nebo že nechápe že mu to neřekla a podobně. ,,Hele kámo seber se," řekl jsem mu narovinu. ,,Prosim?" řekl dotčeně. Asi nečekal že moje reakce bude zrovna taková ale upřímně koho by bavilo to poslouchat. ,, Říkal jsem seber se chlape. Však vidíš se? Měl bys se sebou něco dělat. Hoď se do klidu takhle jestli tě někdo uslyší zaručeně si tě splete s holkou. Nějakou pořádně ufňukanou." dokončil jsem svůj motivační proslov a čekal na jeho odpověď. Jako odezva se mi však dostal jen Samův překvapený pohled. ,,Č-čo?" řekl udiveně. Očividně opět nečekal mojí reakci ale jelikož už se mi to opakovat nechtělo a ani jsem nevěděl co bych jinak řekl jen jsem se na něj s otráveným obličejem podíval. ,, Slyšel jsi no ne?" řekl jsem když se dlouho neozýval. Upřímně bych si myslel že omdlel nebo něco ale přecijen dýchal a seděl vedle mě na lavičce. ,, Já...áno počul som ťa akorát mě to zarazilo," řekl a dodal, ,, ale proč ma nemôžeš vyslechuť?" ,,Bože s tebou je vedení kurva dlouhý," řekl jsem a mnul si rukou kořen nosu. ,,Tak prečo?" pokračoval. ,, Nechovej se jako malá čubka prosím tě," odpověděl jsem mu a myslím že dost jasně. ,,Čo?" vyštěkl. ,, Brácho začni se chovat jako chlap," řekl jsem a poplácal jsem ho přátelsky po rameni. Chvíli na mě jen čuměl ale pak se sebral. ,, Máš pravdu," odpověděl.

Tak přece jen to nebylo k ničemu, pomyslel jsem si.

,,Promiň už budu muset jít," řekl jsem a zvedl jsem se z lavičky. ,,Dobre tak sa maj," řekl Sam a zvedl se taky. ,,Tak zdarec brácho," rozloučili jsme se pěstí a já vyrazil směr hotel.

*********

Ležím na hotelové posteli s mobilem v ruce a přemýšlím jestli bych měl zavolat tý fialovlasý krávě a oznámit jí že její láska ví něco nepříjemného. Ale neudělám to. Chci aby si to pak vyžrala. Ani nevim proč jí tohle dělám ale baví mě to.

Pohled Megan

Celý den jsem si hrála s Liamem a musím říct že mě to i docela bavilo. Jelikož jsem nikdy neměla sourozence tak jsem si to teď asi vynahrazovala nebo mi to tak alespoň přišlo. Momentálně jsem ležela v posteli a přemýšlela. Přemýšlela jsem nad svým životem nademnou a Samem a vlastně nad vším. Co se mezi námi vlastně stalo? Má mě vážně rád? Mám ráda já jeho? Tolik otázek se mi honilo hlavou ale bohužel žádná odpověď. Něco mě napadlo. Mohla bych mu zavolat a promluvit si s ním. Jo to je vážně super nápad ještě ho zrealizovat. No ale to už bylo pro mě těžší. Po chvíli odhodlávání se jsem popadla mobil a začala hledat Samovo číslo. ,,A tady je," řekla jsem si pro sebe a začala vytáčet jeho číslo. ,,Co s ním k sakru je?" pomyslela jsem si když mi to už po páté nezvedl. Třeba..........

Tak a máte tu další kapitolku xD omlouvám se že je kratší ale tady se mi to hodilo ukončit takže doufám že chápete vy moji Chlupatí Budulínci xD no nic tak já pádím psát další
zdarec xD

StudiomoonTV Kde žijí příběhy. Začni objevovat