~19~

311 26 4
                                    

Pohled Megan

Proč mi to ten pitomec dělá? Josh je opravdu nejzákeřnější člověk tady na tomto světě. Jen z pomyšlení na něj se mi dělá nevolno. Kdybych měla telefoní číslo na Ashley ,asi bych jí to napsala nebo zavolala. Měla jsem ale bohužel smůlu. Tak jsem jen dál úplně vyšťavená ležela na posteli s frustrovaným ale zároveň nepřítomným výrazem a čuměla do stropu. Přemýšlela jsem. Co se to zase sakra děje?

Celý den jsem buď ležela v posteli a přemýšlela nebo běhala okolo Lia. K večeru jsem byla v pokoji a chtěla začít znovu číst máminu knihu ,když v tom mi zazvonil telefon. Volal mi Sam. Opatrně ,ale nedočkavě jsem se natáhla po telefonu na stole.

,,Haló," řekla jsem. Z telefonu se nic neozvalo. ,, Haló," řekla jsem o něco hlasitěji. ,, Same," zakřičela jsem po další chvíli ticha. Když už jsem chtěla hovor ukončit nejspíš se probral z transu. ,,A-ahoj," řekl nejistě. ,,No ahoj, co potřebuješ," zeptala jsem se mile. ,,Já, no," koktal. Zřejmě nečekal ,že mu to zvednu ,takže nevěděl úplně co má říct. ,,Co?" odpověděla jsem zmateně. ,, Já by som sa chcel ospravedlniť za to ,čo som povedal. Nemyslel som to tak. Já jen ,že keď si mi nezdvíhala mobil a neodpísala na zprávy nevediel som kde si a čo robíš ,takže keď som sa stretol s tým chalanom ,byl som už tak zúfalý a nevedel som čo robiť ,že som tomu napol začal veriť. Prepáč mi," vychrlil ze sebe téměř nesrozumitelně. ,,Chápu to, nemám ti to za zlé. V tvojí situaci bych pravděpodobně udělala to samý. Nebyla a ani nejsem na tebe naštvaná, ale na Joshe Williamse už ano. Blbec jeden," poslední slova jsem spíše nenávistně vyplivla než řekla. ,,Počkaj, ty ho spoznáš?" zeptal se s jasným zmatením a překvapením v hlase. ,,Ale jistě. Dokonce lépe než ty." Moje odpověď ho zjevně mírně šokovala. ,,Počkať čo?" ,,No jo, Samo, už to tak bude," hned jsem odpověděla s mírným úšklebkem na tváři ,což samozřejmě on nemohl vidět. ,,Odkiaľ sa znáte?" vyzvídal. ,,To bys chtěl vědět ,co?" zeptala jsem se ho sarkasticky a docela si to užívala. ,,Je to můj ex. Tehdy když jsi mě viděl poprvé u toho parku brečela jsem kvůli němu. Když jsme se pak potkali poprvé ,tím ,že jsme do sebe narazili a ty ses ptal proč brečím ,bylo to kvůli němu. Když jsem pak byla s tou holkou v kavárně ,tak s ní jsem se seznámila přes něj ,tak 2 hodiny předtím ,než jsme se rozhodli jít do kavárny," začala jsem svůj proslov. ,,A prečo si plakala? Bil ťa alebo čo sa stalo?" chrlil na mě jednu otázku za druhou. ,,Ne, podváděl mě," řekla jsem docela klidně ,až mě to překvapilo. ,,Aha," odpověděl jednoduše. Nastala chvíle trapného ticha. Už jsem se nadechovala a chtěla pokračovat ,když v tom Sam zaječel: ,,Počkať čože?!" Nevěděla jsem ,jak to myslel a tím pádem jsem radši zůstala ticho a čekala ,až svou reakci nějak rozvine nebo alespoň objasní. ,,Ale on povedal.... Takže on vlastne..... takže on bol ta osina v zadku ,nie ty. On bol ta štetka ,nikto iný než on to nebol, či?" Zmateně drmolil pátý přes devátý. ,,Samo, byla jsem s ním 2 roky a bydlela jsem s ním něco přes třičtvrtě roku. Ani nevím jak dlouho a s kolika holkama mě vlastně podváděl," odmlčela jsem se na chvíli. ,,Radši to ale ani vědět nechci," dodala jsem stroze a očekávala další otázky.

****************

Pohled Moona

Bol som zmatený. Netušil som ,čo sa vlastne deje. Tak nejak se mi všetko prehrávalo v hlave znovu a znovu. Takže ten chalan mi klamal? Prečo? Chcel snáď Megí spátky? Nemyslím si.

Ešte chvíľu sme sa spolu rozprávali a odpovídali si navzájem na otázky. Bylo super jej zase počuť šťastnou a nemohol som sa dočkať ,až prijede späť domov. Po ukončení hovoru som išiel dole s úmyslom dať si nejaké jedlo. Potkal som tam Kláru. ,,Čo? Nejaký vysmiaty si nie? Čo sa stalo," zamrkala prekvapene ,ale s čitelnou radosťou v hlase. ,,Megí sa bude čoskoro vracať domov. Nemôžem sa dočkať,"vypískol som ako malá holka. ,,Čože fakt? Takže si sa jej dovolal? Som taká nadšená ,že ani nezaspím. Mega sa na ňu teším," začala ječet ségra ,až mě z toho málem rozbolela hlava. Na druhú stranu som sa jej ale nedivil. Také som sa na ňu tešil. ,,Jo inak, chcela som ti povedať ,aby si sa laskavo trošku stišil ,protoze z tvojej izby ide počuť prez zdi všetko a já by som naozaj uvítala trochu spánku. Prez deň si kľudne krič, ječ a tak ďalej ,ale aspoň v noci by ticho byť mohlo Samo," povedala mierne naštvane Klára. ,,Dobre, dobre, budem sa snažiť ok?"povedal som a dúfal ,že už ma s týmto nechá byť. ,,Fajn ,tak len dúfam ,že sa budeš snažiť dostatočne."sarkasticky sa usmiala. Po chvíľke civenie na toho druhého sme oba vybuchli smiechy. ,,Tak já idem ,ešte nemám sestriehane video a ráda by som ho dnes vydala," vravela ešte mezi smiechom a na schodoch kvôli tomu nekončiacomu záchvatu málom upadla. To nás oba rozesmialo ešte viac. Nemohol som popadnúť dych. Celé populodni bolo super.

Pohled Megan

Byla jsem tak ráda ,že mi zavolal. Povídali jsme si po objasnění situace docela dlouho ,což mě moc potěšilo. Už mi chybí. I Samo i Klárka i kluci prostě a jednoduše úplně všichni. Taky mi docela chybí Ashley. Těším se zpátky do svého bytu. Nechám si vyměnit zámek a jinak to bude v pohodě ,teda alespoň doufám. No nic ,už je docela pozdě a já bych se potřebovala trochu prospat. Ještě týden tu zůstanu a pak se vrátím do svého bytu.

Zdravím. Tohle je trochu kratší kapitola ,ale doufám ,že to nevadí. Škola a povinnosti mě prostě trochu brzdí ,ale nebojte, o prázdninách by to mělo být lepší, slibuju. Ještě jednou bych vám chtěla poděkovat za 5K přečtení a 298 votes jste nejlepší.<333 Dobře, to už by mohlo stačit, takže se zatím mějte hezky a uvidíme se u další kapči ;)

StudiomoonTV Kde žijí příběhy. Začni objevovat