Pohled Megan
Třeba......o tebe už nemá zájem a jsi mu ukradená nebo je na tebe naštvanej nebo..... ,,Ne! To se určitě nestalo,"přemlouvala jsem se nahlas. Napadlo mě že by si třeba mohl ublížit a já jen doufala že se kurevsky mýlím. Radši jsem vstala z postele a šla si dolů udělat pití. Bylo něco okolo šesté až sedmé hodiny. Takže jsem se rozhodla si dát večeři.
*********
Po večeři jsem po sobě umyla nádobí a sedla jsem si k mamce a tetě ke stolu do našeho obývacího pokoje. ,,Tak co jak se máš Megan?" zeptala se mě mamka. ,,Ale jo jde to," řeknu s falešným úsměvem který teta hned prokoukne. ,,Copak se stalo?" otáže se. ,,Nic jen jsem se rozešla s Joshem," řekla jsem a trochu posmutněla když jsem si na to vzpomněla. ,,Tak to mě moc mrzí holčičko," řekla mamka a konejšivě mě objala. ,,To nevadí," odvětila jsem. ,,A proč jste se rozešli?" vyzvídala teta. ,, Našel si nějakou jinou," povzdechla jsem si. ,,Ale vlastně mi to nevadí protože se s ním taky rozešla a jsem kamarádky," řekla jsem s upřímným úsměvem na tváři. ,,To je ale hajzl," konstatovala teta přímo nasraným tónem. ,,A jak se jmenuje ta holčina?" zeptá se mamka. ,, Ashley, Ashley Greenová," úsměv mě dále neopouštěl. ,,A vlastně mám ještě jednu novou kamarádku a kamaráda," řekla jsem dost nejistě protože jsem nevěděla co vlastně Sam je. Je to kamarád nebo něco víc nebo co vlastně?! ,, Opravdu? to je skvělé!!!!" vyhrkla nadšeně mamka. ,,Jo, to je." ,,A jak se jmenují?" zase tak zvědavý tón hlasu až mě to udivuje. ,, Klárka a Samuel William Miščíkovi," odpovím stručně. ,,To jsou dvojčata?" otáže se. ,,Ne, jsou to sourozenci," odvětím. ,,Tak to je super ne?" vmísí se do toho zase teta. ,,Jo, docela jo. Vlastně mám ještě tři další kamarády," vzpomenu jsi. ,, Vážně?" zeptá se překvapená mamka. ,,Ano," nečekala jsem než se zeptá a pokračovala jsem, ,, Jmenují se Dominik, Matyáš a Radek." ,,Tak to jsem ráda že sis našla nějaké kamarády," řekne mamka skoro štěstím bez sebe. ,,Jo, to já taky," řeknu. ,,Dneska jsi opravdu moc výřečná," dloubne si do mě mamka. ,,Jo, jo, už to tak bude," řeknu a protočím očima na náznak ironie. ,,No a jak se máte?" zeptám se tety. ,, Dobrý, všechno je fajn," řekne s úsměvem. ,,A co Liam, jak se mu líbí ve školce?" zeptám se. ,,Ale jo docela se mu tam líbí," odpoví. ,,A kolik tam má kamarádů?" vyzvídám dál. Zdá se mi že z výslechu který byl určený mě se pomalu stává výslech pro tetu. ,,Prý hodně," řekne teta a pokračuje, ,,jmenoval mi Thomase, Hanryho, Williama, Luckyho, Donathana, Harryho, Eduarda, Carla, Ronalda, Jacka a Jamese," dokončila svůj dlouhý seznam klučičích jmen. ,,Tak to je asi celkem oblíbenej ne," podotknu s úsměvem. Jsem ráda že má hodně kamarádů a né jako já v dětství. Nikdy jsem neměla moc kamarádů a lidí nebo dětí co se se mnou bavili a ti kdo přece jen ,tak byli podle ostatních divní. Byli to taky spíš výjimečné případy ,ale to vám asi došlo takže tak.
*********
Povídala jsem si s nimi celý večer a zapomněla tak na všechny mé problémy. Do pokoje jsem přišla kolem desáté hodiny už po sprše a hygieně. Nebyla jsem moc unavená a tak jsem si vzala knížku kterou mi půjčila mamka a začala jsem si číst.
Pohled Moona
Hned po tom čo sa so mnou Josh rozlúčil som išiel domov. Bol som sklamaný. Nevedel som to a ani som si to o nej nemyslel. ,,Ahoj,"pozdravil som rodiče a Klárku. ,,Čau Sam," zakričala na ma sestra. ,,Ahoj Samí, kde si bol?" zeptala sa ma mamina. ,,Len venku s kamarátom," povedal som. ,,S kamarátom? S akým kamarátom?" opýtala sa. ,,S mojim novým kamarátom," pokrcial som ramena a mamka sa na ma len usmiala. ,,Ako sa volá?" o ne už je to zas tady. ,,Mamiiiiiiii, nech toho. Dobře, volá sa Josh." Šiel som do izby s úmyslom natočiť nové video. Prišla mi žiadosť o priateľstvo od Joshe Williamse. Žiadosť som prijal a hneď na to mi prišla správa. Prekvapivo od Joshe.
(Josh-J, Samo-S)
J: čau
S: čauko
J: promiň jestli jsem tě nějak zaskočil tou zprávou o Megan
S: to nevadí, som rád že si mi to povedal
J: ok, tak já musim bro
J: zase někdy napíšu
S: ok, ahoj********
Tohle je poslední kapitola ,kterou jsem si před půlrokem předepsala ,takže příští už bude lepší. Nějaký progres tam přece jen bude (budete moct sami posoudit v příští kapitole). Jinak čas vydávání nebude ani zdaleka pravidelný ,protože mě to pak jen stresuje. Taky bych chtěla zopakovat ,že na více než 25 částí to nevidím ,protože mi tento příběh přijde hrozně cringe (už to taky bude skoro rok od první kapitoly). No nic, doufám ,že se vám to alespoň trošičku líbilo a že vám neodumřelo moc mozkových buněk ;)
Zatím se mějte a doufám ,že se ,,uvidíme" co nejdříve u další kapči 😂✌️💖
ČTEŠ
StudiomoonTV
FanfictionNebudu spoilovat, prostě pokud chcete vědět o čem to je, přečtěte si to 😁 14.9.2019 - 12.10.2019 #1 moon ❤WLY