10.chapter- You are my first [13+]

507 29 9
                                    

Včera. Ubehol už 1 dlhý deň, od pohrebu Veronici. Harry tam dorazil neskoro, a ako plus k tomu bol na mol opitý. Malá blondína ho tam potrebovala ako svoju oporu a zároven vedela, že aj on ju potreboval.

Zomrelo mu dvojča. Jeho milovaná sestra. Z nejakého neznámeho dôvodu z toho všetkého, z toho že jeho sestra ochorela, z toho, že to na tomto svete nechala prakticky samého, obviňoval seba.

Teraz pochopil to, ako sa k nej správal. Ľutoval to. Tak veľmi. Chcel byť s ňou. Chcel za ňou odísť. Zas s ňou tráviť čas. Tak strašne mu chýbala. Každému chýbala.

Sashin smútok bol taktiež veľký, no na ten žiaľ, ktorý pretrvával v Harrym, to bolo stále nič. Chýbala jej najlepšia kamarátka. Chcela sa s niekým podeliť o jej smútok. Chcela sa niekomu vyrozprávať. No taktiež si bola istá tým, že nikto jej neporozumie tak, ako teraz už zosnulá Veronica.

Chcela byť s Harrym. Chcela ho obímať a prstami sa prehrabávať v jeho bujných kučerách. Chcela ho cítiť pri sebe.

Za ten deň mu volala už niekoľko x-krát. No bezúspešne. Stále ju prepol do odkazovaj schránky a tam, jej jeho hlas povedal nech mu zanechá odkaz, no aj napriek tomu, mu ju tam nezanechala. Už ho poznala natoľko dobre, že jeho reakciu si živo vedela predstaviť.

Malá blondína ležala na svojej skromnej posteli a pozerala do stropu. Slzy jej samovoľne stekali po bledej tvári. Bolo jej smutno.

Zrazu sa jej izbou rozoznel zvuk búchajúcej päste na balkónové dvere. Od šoku, ktorý jej tento zvuk spôsobil sa rýchlosťou zvuku postavila z postele a vystrašenými očami sledovala dianie za oknom. Hneď ako rozoznala vysokú postavu muža, ktorý pre ňu toľko znamená sa s nohami ako želatína vydala k dverám, ktoré odomkla a otvorila.

,,Kurva, to si ma tam nemohla nechať ešte dlhšie?! Tá zima je skurvene príjemná." irónia z Harryho hlasu len tak sršala. no útla blondína aspoň bola rada že nie je opitý. Pohľadom prešla po jeho mohutnom tele a videla že na sebe má len čierne tričko, cez ktoré mu rysovalo jeho bicepsy a tricepsy.

Hneď ako vošiel dnu, pritiahol si útlu blondínu za ruku k sebe a veľmi naliehavo ju pobozkal. Jeho ruky boli ľadové, no aj napriek tomu sa Sasha nenechala odradiť a jeho bozky mu oplácala. Presne toto je chýbalo. ON jej chýbal. Jej malé dlane sa presunuli na jeho zátylok.

Jeho žiadostivé bozky mu s veľkou radosťou oplácala. Jeho ruky sa ocitli na jej páse. Užívala si to, ako sa jej dotýkal. Bol pre ňu všetkým. No ona nepoznala jeho malé tajomstvo. Jeho malú hru.

Prstami sa snažil dostať pod jej tričko, čo sa mu napokon aj podarilo. Studenými bruškami prstov jej prechádzal po plochom brušku. (Pozn. autora- to je sprostá veta :DDD) Nedokázala sa sústrediť na nič iné, len na jeho úžasné dotyky čo spôsobovali po celom Sashinom tele zimomriavky. Celá sa chvela.

Jedným rýchlym ťahom sa jej tričko nachádzalo na zemi, pri ich nohách. Sasha nevedela ako má reagovať. Všetko to pre ňu bolo nové, neobjavené. Vždy sa bála tej chvíle keď sa to stane. Vôbec nedúfala že sa to stane. Ale raz muselo. (Pozn. autora- dúfam že chápete čo tým myslím :D)

Nakoniec aj ona zobrala posledný kúsok odvahy a stiahla mu čierne tričko. Na chvíľu sa odtiahla a s rozšírenými zreničkami sledovala vypracovanú hruď, s enormným motýľom, čo sa nachádzal vytetovaný v strede jeho hrude.

Prstom mu po ňom zľahka prešla na čo sa dostalo len Haroldove tiché a krátke uchechtnutie. Jemne ju chytil za ruku. ,,Páči sa ti?" samoľúbo sa usmial. Polonahá blondínka len nepatrne prikývla a jeho pohľad padol na jej hruď ktorú teraz pokrývala len čierna krajkovaná podprsenka.

Sasha sklopila pohľad a ruky si založila na prsiach. Hambila sa. Harry jej svojím ukazovákom zdvihol bradu hore a jemne pobozkal. Nežne a vášnivo. Sashine ruky pomaly zložil dole z jej hrude a ju chytil za pás.

Jej ruky zablúdili, teraz už k jeho horúcim ramenám a následne k vlasom za ktoré jemne zaťahala. Harry na to reagoval tichým zastonaním. Vždy miloval ak sa mu niekto hral s vlasmi. Namä ak snachádzal v situácii tejto podobrnej.

Jeho svalnaté ruky sa napli. keď útlu blondínu zdvihol a celé jej maličké telo preniesol k posteli ktorá sa chádzala len pár krokov od nich. Položil ju do perín a ľahol nad ňu. Stále ju vášnivo bozkával, čo mu Sasha s radosťou opácala.

Jeho konania malú blondínu na toľko povzdbudili že jej ruka sa presunula od jeho vlasov k jeho opasku ktorý sa snažila čo najskôr rozpnúť, no jej prsty sa tak triasli že toho vôbec nebola schopná. Keď Harry pochopil že potrebuje jeho pomoc, odtiahol sa a rozopol si ho sám, a hneď svoje aj Sashine nohavice poslal na zem k tričkám.

Jeho smaragdovo-zelené oči blúdili po jej tele, všímajúc si každú krivku jej tela. Sasha bola celá červená. Hambila sa za svoje telo. Vedela že nevyzará ako žiadna modelka.

Harryho pohľad vyhľadal ten jej a znova ju pobozkal. Sasha tentokrát už pokrčila svoje kolená, takže Harold ležal priamo v jej lone. Medzi nimi už bola len tenká látka nohavičiek a boxeriek.

Chcela to. (Pozn.autora- No fuj :D) Chcela, aby jej prvý bol on. Zrazu na svojom odhalenom chrbte cítula jeho veľké dlane, ktoré v pár sekundách poslali na zem aj čiernu podprsenku.

Prsty mladej,krásnej blondíny sa zahákli za len boxeriek, v snahe stiahnúť ich dole. Na jej konanie sa od nej Harold odtiahol a úpenlivo ju sledoval. Boxerky mu stiahla až úplne dole, no pohľad od jeho pýchy zdvihla k jeho očiam.

Harry sa len uškrnul a na oplátku stiahol dole jej taktiež čierne krajkované nohavičky. Sasha sa v tej chvíli cítila ešte neistejšie než kedykoľvek pred tým. Harry sa natiahol k nohaviciam, aby z nich vytiahol zlatý štvorček, ktorý teraz náliehavo potrebovali. Obaja.

Zubami roztrhol obal od kondómu a bez slova si ho natiahol. (Pozn. autora- :DDD omg.. to je tráááápne :D) Hneď po tomto čine znova ľahol nad Sashine malé telo a rýchlo a naraz do nej vnikol. Sasha bolestne zastonala a jej tvár sa zmenila v čudnú grimasu.

,,Prepáč babe. Viem že to nie je nič príjemné, no je to lepšie ako som to mal urobiť pomalšie." zvodne šepol Sashi do uška, na čo len prikývla. Vedela čo tým myslí. Hokejista pomalým pohybom pohol svojou panvou na čo blondína bolestne sykla.

Harold jej venoval krátky bozk. ,,Ak ťa to bude bolieť, prestanem, len mi to musíš povedať." znova jej šepol a pomaly, no hlavne jemne začal prirážať, na čo sa v očiach blondíny vytvorili slzy. ,,Mám prestať?" šepne, načo Sasha záporne pokrúti hlavou. ,,N..neprestávaj. Už to nebolí." zaklame blondína a pobozká ho.

,,Si si istá?" zaváha Harold, na čo Sasha rozhodne prikývne. ,,ˇÚplne." nepatrne sa usmeje.

Harold len prikývol a začla prirážať. Sashino telo sa postune začalo uvoľnovať. Pot stekal po oboch telách, ktoré sa práve oddávali rozkoši. Ich vzájomné vzdychy a stonanie vyplňovali ticho v izbe. Po pár minútach sa telo útlej blondíny prehlo, ako keby v sebe nemala žiadne kosti.

Zato telo mohutného, svalnatého hokejistu sa zaseklo v akomsi čudnom kŕči. Obaja vyvrcholili. Dosiahli svoj orgazmus. Tento bol Sashin prvý, a zároveň vedela že bol aj najlepší.

Telo Harryho sa znavene uvelebilo vedľa tela Sashi ktorá sa snažila chytiť dych. ,,Bolo to... úžasné." prehovorila z posledného dychu blondína. ,,To bolo." dá jej za pravdu Harold, na čo sa usmeje, pretože vie, že vyhral stávku.

,,Mám ťa rád, babe."

---------------------------------------------------

Tákže :D predposledná a zároveň prvá časť tohto príbehu v ktorý bol 13+ :D Ďakujem vám za čítania a túto perverznú časť venujem Majuške. <3 Uži ;)

Prečítajte si môj nový príbeh :))) http://www.wattpad.com/77775390-school-bad-boy-h-s-a-u-ff-slovak-prol%C3%B3g School Bad Boy!

S láskou LoLo_Patty_LoLo <3

The Survivor [H.S- SK fanfiction] COMPLETEDWhere stories live. Discover now