Malá, útla blondína sedela na rozľahlom čiernom koženom gauči, ktorý sa nachádzal v ich obývačke. Nástenné hodiny ukazovali niečo po 22. hodine. Jej drahý rodičia sa nachádzali v ich spálni, zatiaľ čo útla blondína sedela,na už spomínanom gauči, v takzvanom tureckom sede a pojedala karamelovo-čokoládovú zmrzlinu ktorá sa nacházala v jej lone.
V televízii bežal nejaký nezmyslený film. Nezmyselný ako nezmyselný. Nezmyselný bol len pre Sashu, ktorá neprítomne pozerala na televíziu. Nemohla sa na ten film sústrediť. Nemohla sa sústrediť na nič. Všetko jej pretekalo,unikalo pomedzi prsty. Stále premýšľala len nad ním. Nad Harrym. Strávili spolu niečo vyše dvoch týždňoch.
Odo dňa, v ktorý ju pozval na rande sa ich schôdzky stávali častejšími. Vytvárala si k nemu nejaké citové puto. Mala ho rada. Stále myslela len nad časom, ktorý trávia spolu. Nad ich spoločnými chvíľami. Vždy, keď nad tým premýšľala, usmievala sa, a ani sama nevedela ako.
Mala ho rada no nevedela či aj on cíti to isté k nej, či to nie je len kvôli tomu projektu, na ktorom aj tak nepracujú. To je prvý krát kedy ju netrápi škola a to, čo bude s jej známkami, ktoré sa trochu zhoršili.
Jej matka o tom nevedela. Keby sa to dozvedela, zrejme by ju zabila. V škole, bola duchom neprítomná a to isté bolo aj vtedy, ak čas netrávila s ním.
Malá útla blondína pokračovala v činnosti ktorá nedávala zmysel. Možno len v tom, ako si medzi jej popraskané pery vkladala plnú lyžicu hnedej zmrznutej hmoty. Z jej čučania na televíziu ju vyrušil hlasný buchot na vchodové dvere.
Od ľaku, ktorý jej daný zvuk spôsobil, jej celá škatuľka v ktorej sa zmrzlina nachádzala spadla na zem. Rýchlo ju zdvihla. Postavila sa z telpého gauča a prehodila cez svoje ramená deku, ktorou bola celý čas prikrytá.
Prešla k veľkým, tmavohnedým dverám a odomkla ich. Zpoza dverí sa ozývalo hlasné kvílenie. Malá blondína dostala strach, no aj napriek tomu otvorila dvere.
,,Harry?" ozve sa šokovane blondína keď otvorí dvere a uvidí pred nimi stáť vysoké, mophutné telo hokejistu ku ktorému si začala nadväzovať isté puto. Jeho mohutné telo nedokázalo udržať rovnováhu, tak sa kývalo zo strany na stranu.
Pohľad malej blondíny sa zastavil na chlapcovích rukách v ktorých zvieral fľašu nejakého alkoholu, ktorý ona nedokázala rozoznať.
,,Chýbala si mi." usmeje sa na ňu vysoký športovec. Stále nemohla uveriť, v akom stave sa nachádza pred jej dvermi. Vôbec nerozumela tomu, prečo prišiel za ňou a nešiel domov. Utla blondína len mlčky sledovala jeho telo ako sa pomaly skláňa k tomu jej. Bola vystrašená z toho čo chce urobiť.
Jeho mohutné telo sa sklonilo, a uväznilo tým útlu Sashu v tesnom objatí. Bola prekvapená, no objatie mu opätovala.
Nebolo to prvý krát čo ju obímal. Vždy sa jej to páčilo, no teraz jej do nosa udrel silný odér cigaretového smogu a alkoholu.
Jeho bradu cítila na temene svojej hlavy. Úplne zabudla na to, že je pred ním bez svojej obľúbenej beanie čapice, ktorú nosí prakticky vždy.
Po pár minútach ako tam tak vo vrúcnom objatí stáli, sa od neho odtiahla. ,,Čo tu robíš?" spýtala sa ho teraz už plešatá blondína.
,,Potreboval som ťa vidieť to snáď môžem urobiť nie?" pobavene zdvihne obočie a venuje jej malý úškľabok, hoci vôbec nemá náladu na vtipy či na rôzne prejavy radosti alebo či nebodaj šťastia.
Sasha ho nechápavým pohľadom a so zvrašteným pohľadom sledovala. ,,Keď sme sa včera videli si mi povedal že cez víkend už niečo máš na práci, že sa nezastavíš. Tak čo tu robíš?" vôbec sa ho už nabála či dokonca nebála sa povedať čo si myslí.
Nad jej odvážnosťou sa len zasmial. ,,Klamal som." blondínu pichlo pri srdci od jeho slov. Nechápala prečo ju klamal že má niečo na práci. ,,Musel som." dodal po pár sekundovej pauze medzi slovami.
,,Prečo si mi musel klamať že máš niečo na pláne? Stačilo povedať že necheš aby sme sa videli." povedala dosť ublížene Sasha. Bolelo ju že jej nepovedal pravdu.
,,Ty to nechápeš! Nenecháš ma dohovoriť!" vyskočí na ňu a rukou, ktorou ju predtým držal za pás, si prejde do vlasoch a zaťahá za ne.
,,Tak mi to vysvetli." šepla Sasha. Nemala rada ak kričal alebo sa nejako hlasnejšie vyjadroval.
Harry sa zhlboka nadýchne a nadviaže s ňou očný kontakt. Za tých pár týždňov čo sa stretávajú sa do jej nebesky modrých očí zamiloval.
,,Niallovi išlo na nervy to, že sme tak často spolu, a tak mi kázal že ti nemám nič povedať a že si v piatok vyrazíme." povie Harold na jeden nádych.
Sasha sa mierne zamračí. ,,Ale dnes je sobota." povie mu fakt ktorý mu asi ušiel.
,,Sasha." zavrčí vysoký športovec. ,,Stále som ti nepovedal to, čo som chcel." zkrčí svoje tmavohnedé obočie. Blondína len na znak toho že sa vzdáva zdvihne ruky do obranného gesta.
,,Keď som sa nad ránom vrátil domov, všade bolo ticho, a ja som si myslel že to je pretože každý spí." pokračuje v svojom prehovore. ,,To by si myslel každý človek. Odišiel som si ľahnúť a asi okolo jednej poobedia ma zobudil zvoniaci mobil. Keď som to zdvihol, moja mama mi povedala nech idem okamžite do nemocnice." stopne sa športovec a poriadne sa napije z fľaše vodky ktorú má v ruke.
,,Nevedel som čo sa deje. Rýchlo som sa osprchoval, obliekol a išiel do nemocnice. Pred nemocnicou ma čakal otec a na jeho tvári bol ten skurvéný výraz ako keď ti oznamuje že niekto to po operácii alebo autoneho neprežil. Ten skurvený výraz!" zvrieskne Harold v svojom podguráženom stave asi na celú ulicu.
,,Harry, prosím ukľudni sa." chytí ho Sasha za ruku. On sa len znova zhlboka nadýchne a pokračuje.
,,Vedel som že niečo je zle. Niečo je s Veronicou. Nasledoval som svojho otca až na ugentný príjem. Vošiel som do tej skurvenej izby a videl som ju ako leží na lehátku uplne biela, bez života. O niečom sa rozprávala s matkou. Nemohol som tam byť. Nemohol som sana ňu tak pozerať. Nie keď skurvene zomiera!" znova zvrieskne a z očí mu spadne jedna veľká slza.
Sasha stojí ako obarená medzi zverami. Toto nečakala. Jej jediná kamarátka zomiera.
,,Vieš čo je na tom najhoršie? Že zo mňa spavili úplneho kokota! O ničom som nevedel!" rukami si znova zájde do vlasov a prázdnu fľašu hodí o zem, ktorá sa po náraze so zemou rozbije.
Blondína položí svoju drobnú ruku na jeho tvrdú,vypracovanú hruď. Absolútne nevie čo má robiť. Nevie ako má jeho nával hnevu ukľudniť.
Vysoký hokejista na ňu pozrie uslzenými očami, a následne ju obíme.
,,Poďme dnu." šepne opatrne Sasha. Harry len prikývne a počká kým mu útla blondína umožní vojsť do domu.
Blondína to smeruje do svojej izby, a keďže za sebou počuje ťažké, ťarbavé kroky, vie že ju Harry následuje. Potichu otvorí dvere od svojej izby a keď obaja vojdú dnu,zamkne za nimi.
Malá blondína stočí svoj pohľad k hokejistovi, ktorý si cez hlavu preťahuje svoje čierne tričko a tým odhaľuje svoju krásnu vypracovanú, potetovanú hruď. Malá blondína ho len so zatajeným dychom sleduje. Následne si zo seba stiahne aj úzke čierne nohavice, tým odhaľuje svoj V-čkový tvár bruška, ktoré sa stráca za lemom blielych Calvin Kleiniek.
Keď si športovec všimne Sashinho pohľadu, na tvári sa mu vytvorí úškľabok a tým odhalí svoje krásne jamky, ktoré sa usídlili v jeho lícach.
Sashine líca zmenia svoj odtieň a červený a prejde k posteli, do ktorej si ľahne. Jej telo sa mierne nahne, keď si aj potetovaný športovec ľahne do postele.
,,Dobrú noc." šepne Sasha. O pár sekúnd na to, sa jeho telo pritisne k tomu jej a rukou zájde pod rozťahavé tričko, ktorú následne presunie na jej bruško. ,,Dobrú noc." pobozká ju Harry na temeno jej hlavy.
-------------------------------------------
Takže som sa rozhodla pre dlhšiu časť ktorá sa vám dúfam bude páčiť.
With love LoLo_Patty_LoLo <3