*Ten istý deň,po hodine biológie*
Po tom, ako sa v triede rozoznel zvonček, ktorý oznamoval nastavajúci koniec hodiny sa kučeravý športovec takou rýchlosťou postavil, že stolička, na ktorej sedel, spadla do zadu. Malá, útla blondínka, od ľaku poskočila na svojej stoličke a rozpačito vydýchla.
Športovec len pretočil svojími zeleno smaragdovími kukadlami a rýchlosťou šípu vyletel z triedy. Ako vždy ho jeho partia 'úžasných a vyšportovaných' kamarátov nasledovala. Boli ako poslušné psíky ktoré nasledovali svojho pána.
Na tvári nízkeho, blonďavého hokejistu a črtal šibalský úškrn. Niečo chystal. Bolo to pre neho niečo, významné, niečo jedinečné. Niečo také sa im nemusí naskytnúť vždy. Celý sa triasol od nadšenia a nedočkavosti, kedy môže ostatným povedať to, čo mu počas nudnej hodiny biológie zišlo na um.
Hokejisti, nasledovali svojho 'pána,veliteľa,kapitána' na školský dvor, ktorý sa ako vždy, o takomto čase hemžil študentmi, ako keby to boli mravence v mravenisku. Nasledovali ho až do vzdialenejšieho kúta dvora.
Keď dorazili za telocvičňu, chalan s vlasmi čiernejšími ako tá najčernejšia noc, vytiahol z vrecka úhľadne zabalený joint. A zapalíl si ho. ,,Tak, načo si nás tu volal, bro?" vyfúkol dym smerom k blonďavému írovi, a joint podal ďalej, Louisovi, chalanovi s krátkymi hnedými vlasmi.
,,Mám nápad, niečo také ako dohodu, pre Stylesa." zasmeje sa. Pozrie na vysokého kučeravca, s vlasmi, ktoré budú onedlho v priemernej dĺžke obyčajného dievčaťa, alebo dievčaťa ktoré prekonalo rakovinu.
,,Čo zas, do píče cheš Horan." zavrčí smerom k nízkemu hokejistovi Harold. Jeho sánka sapevne napne pod očakávaním čo z nízkeho íra zas vyletí. Nikdy nemal rád jeho hry. Vždy to bolo niečo stupidné, čo ostatným pripadalo zrejme normálne, a keďže nechcel vyzerať ako slaboch, vždy to urobil.
,,Zvedieš našu malú kamarátku, ktorá je od dnešného dňa tvojou partnerkou na biológii." uchechtne sa ír a všetci uznanlivo prikývnu, len Harold na na nich neveriacky pozerá.
Teraz neverí vlastným ušiam. Neverí že to vážne od neho chcú. On sa na jej úroveň nemôže znížiť. ,,Kurva veď má rakovinu!" vykríkne kučeravec. ,,Len sa ukľudni bro. Nebude to nič ťažké. Je to hlúpa krava ktorá ti naletí aj na sprosté 'Ahoj' tak čo sa bojíš?" smeje sa ír.
,,Tu nejde o to či by mi nedala! Ja viem že by mi po 2 dňoch podľahla, no ja sa proste neznížim na jej kategóriu! Proste nie! Tento krát to neurobím!" svoje veľké päaste zatne tak silno, že mu hánky zbelejú.
,,Ty sa nechceš znížiť na jej úroveň?!" smeje sa z neho malý,uštipačný ír. ,,Kurva bro! Ty si už aj fikol školskú kuchárku, a teraz si nechceš užiť s nejakou mladou štetkou?"
Haroldova krv mu v tele vrie. Neverí že to znova vytiahol! ,,Kurva Niall! To bolo pred rokmi!" frustrovane vykríkne. ,,Pred rokmi alebo nie, za tú malú kurvu dostaneš 800 libier. Tak berieš?" pozdvihne svoje obočie nízky blondiak.
Toľko peňazí nemohol odmietnuť, 800 libier za malú pipku ktorá mu dá do hodiny, nemohol odmietnuť. ,,Beriem to." porazenecky vydýchne a blondiak sa zasmeje sa. ,,Ale máš na to čas do konca týždňa." dokončí a vytratí sa medzi húfom študentov. Harold ostal prekvapene pozerať. To nemá šancu stihnúť urobiť.
*Súčasnosť*
Sasha pootvorila prekvapením pery. On jej povedal že je krásna. Nemohla tomu uveriť. A on taktiež nie. Nemohol uveriť že to vyslovil. Bolo mu navracanie samého zo seba. No na tvári mal stále ten istý úškrn.