"Δηλαδή ρε φίλε πρέπει να ακολουθούμε την αδερφή σου; Έλεος!" Γκρίνιαξε ο Τζέικ μπαίνοντας στο αυτοκίνητο.
"Που θα πάει μωρέ... Καμία βόλτα με τις φίλες της..."
"Ναι, ντυμένη σαν καμπαρετζου..." είπε χαμηλόφωνα ο Τζέικ.
"Το άκουσα αυτό!"
"Για να το ακούσεις το είπα! Και πες ότι βγαίνει με κανένα μαλάκα! Τι θα κάνουμε δηλαδή θα τους πάρουμε και μάτι;;;"
"Θα κρατήσουμε απόσταση και αναλόγως τη κατάσταση θα δούμε. Και σιγά μη βγαίνει με γκόμενο στα 16 της !"
"Δεν είναι μωρό Λόγκαν! Όσο και να θέλω να τη δω σαν μωρό δεν είναι πλέον!"
"Τι εννοείς;" του απάντησε σηκώνοντας τέρμα πάνω το φρύδι
"Δεν εννοώ αυτό που κατάλαβες ρε ! Απλά λέω πως μεγάλωσε!" Δικαιολογήθηκε ο Τζέικ
"Α.... Είπα μήπως..."
"Ασε τα μήπως και τις ηλίθιες σκέψεις σου και βάλε μπρος ..."
"Εγώ θα βάλω μπρος, εσύ γιατί έχεις τόσα νεύρα μου λες;;"
Ο Τζέικ άναψε ένα τσιγάρο και άνοιξε το παράθυρο
"Γιατί το μικρό σκατο με αποκάλεσε γκέι! Ξέρεις τι φάπα έφαγα από τη μάνα μου;;;Όχι ξέρεις;; Αν δε ξέρεις κάτσε μια φορά να φας μια και θα καταλάβεις! Και τώρα πρέπει να κάνω και τη νταντά της !"
Ο Λόγκαν γέλασε με τη ψυχή του και ξεκίνησε
"Σου φαίνεται αστείο έτσι;"
"Συγγνώμη φίλε αλλά είναι..."
Ο Λόγκαν πάτησε το γκάζι και ο Τζέικ άνοιξε το πομπό ενημερώνοντας τον συνεχώς για τη διαδρομή.
"Δε μου αρέσει εδώ που έστριψε..." ψέλλισε κοιτάζοντας την οθόνη.
"Ούτε εμένα... αυτές οι γειτονιές δεν είναι για κοριτσάκια..." τοποθετήθηκε ο Λογκαν προβληματισμένος
"Στα λεγα εγώ... με κανένα γκόμενο θα βρεθεί!"
"Θα πάψεις επιτέλους; Σίγουρα αποφάσισαν να βγούνε στο κλαμπ με τις φίλες της, πάλι καλά ήρθαν σε γνωστά λημέρια ... κάτσε να παρκάρω"
"Εδώ θα παρκάρεις;;;"
"Και που να το βάλω ρε μπροστά από το κλαμπ; Αν έχεις το Θεό σου βραδιάτικα!"
Ο Λόγκαν πάρκαρε , ο Τζέικ έκλεισε το πομπό και περπατώντας μέχρι την γωνία του τετραγώνου με τα πόδια έφτασαν έξω από ένα μεγάλο κτήριο
أنت تقرأ
Mind Games 3 : Lies
مغامرةΗ μοίρα είναι πουτανα ... Σε αυτό το συμπέρασμα κατέληξε τουλάχιστον ύστερα από τόσα χρόνια... Ύστερα από τόσα ψέματα μα και τόσες αλλαγές... Πόσο δυνατά κολλημένο είναι ένα ήδη σπασμένο γυαλί; Πόσο τρόμο μπορεί να προκαλέσει μια τόσο αθώα λέξη όσο...