Καθισμένοι στην αίθουσα υποδοχής, γεμάτοι άγχος και αγωνία, κοιτούσαν ο ένας τον άλλο εχθρικά.
"Θα σταματήσεις να με κοιτάζεις έτσι;" γκρίνιαξε ο Τζέικ.
"Όχι!" Του απάντησε η Κάρλα γυρίζοντας την πλάτη της "και μη μου μιλάς!"
"Μα βρε μωρό μου... Είναι για καλό... Δεν γίνονταν αλλιώς..." εκείνη άρχισε να βγάζει καπνούς.
"Υπήρχαν επιλογές Τζέικ!"
"Όχι δεν υπήρχαν!" Της αντιγυρισε εκνευρισμένος αυτή η φορά κι εκείνη γυρίζοντας μόνο το κεφάλι του χάρισε μια τρομακτική ματια.
"Έχουμε γίνει ρεζίλι!"
"Σε ποιον γαμω το;" ρώτησε αλλά εκείνη απαξιωσε. "Βρε μωρό μου...."
"Τζέικ βγάλε το σκασμό! Σε λίγο θα μπούμε στο γιατρό!"
"Μα δε θέλω να είσαι θυμωμένη...." της είπε γλυκά
"Θυμωμένη;ΘΥΜΩΜΕΝΗ ΕΓΏ;" ξέσπασε αμέσως "ΈΒΑΛΕΣ ΜΠΡΆΒΟΥΣ ΣΕ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΤΗ ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΉ ΠΤΕΡΥΓΑ ΚΑΙ ΘΕΩΡΕΙΣ ΠΩΣ ΕΙΜΑΙ ΘΥΜΩΜΕΝΗ;"
Ο Τζέικ ξεφυσησε ...
"Και τι να έκανα βρε μωρό μου...Αν είσαι έγκυος;;Πρέπει να είμαστε προσεκτικοί...Δεν χρειαζόμαστε κανέναν από αυτούς μα σαστισα...Πίστεψε με , με τα χέρια μου τους λιώνω όλους!
"Προσεκτικός να φροντιζες να ήσουν εσύ!" Είπε θυμωμένη μα σχεδόν αμέσως το προσωπάκι της γέμισε με λύπη.
"Καταλαβαίνω πως αισθάνεσαι περίεργα... Είμαστε μικροί. Νέοι... Φοβάσαι και φοβάμαι. Μα αν εκεί μέσα..." είπε δείχνοντας τη κοιλιά της και τη χάιδεψε "αν εκεί μέσα ζει ένας μικρός εγώ, θα γίνω ο πιο ευτυχισμένος άνθρωπος ολόκληρου του κόσμου..." Η Κάρλα δάκρυσε και γέλασε μαζί "και από ότι βλέπω αυτό που λένε για τις ορμόνες ισχύει..." σχολίασε τρυφερά και τη τράβηξε στην αγκαλιά του.
Το κινητό του άρχισε να χτυπάει. Την φίλησε και βγάζοντας το από τη τσέπη είδε τον αριθμό του Λογκαν ο οποίος όπως και όλοι είχε άγνοια. Μέσα στη ταραχή όμως ο Τζέικ, προδόθηκε....
"ΠΕΣ ΜΟΥ ΈΝΑ ΛΌΓΟ ΠΟΥ ΕΒΑΛΕΣ ΕΊΚΟΣΙ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΣΕ ΜΙΑ ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΗ ΚΛΙΝΙΚΉ!" Τον άκουσε μόλις απάντησε στη κλήση.
"Και που το έμαθες;;;" τον ρώτησε έντρομος και σηκώθηκε
"Λες να μη το μάθαινα;; Μου τηλεφώνησε ο Στίβεν από το κλαμπ και είπε πως ζήτησες είκοσι μοσχαρια!!"
"Δε μπορώ να σου πω τώρα..."
"Τζέικ αν άφησες καμία γκόμενά έγκυο και θες να το ξεφορτωθείς..."
ESTÁS LEYENDO
Mind Games 3 : Lies
AventuraΗ μοίρα είναι πουτανα ... Σε αυτό το συμπέρασμα κατέληξε τουλάχιστον ύστερα από τόσα χρόνια... Ύστερα από τόσα ψέματα μα και τόσες αλλαγές... Πόσο δυνατά κολλημένο είναι ένα ήδη σπασμένο γυαλί; Πόσο τρόμο μπορεί να προκαλέσει μια τόσο αθώα λέξη όσο...