Ο Λογκαν πάγωσε βλέποντας το τύπο από το κλαμπ κι εκείνη να τον αποκαλεί πατέρα μα η εμφάνιση του Λαντον από πίσω του δημιούργησε ακόμα περισσότερο τρόμο ενισχύοντας τις εικασίες του ότι κάτι συμβαίνει.
"Κοριτσάκι μου ... Εισαι καλά;"
"Ναι μπαμπά. Πώς με βρήκες;" Η Ιζαμπέλ κλαψουριζε στην αγκαλιά του μα εκείνος είχε καρφωμένο το βλέμμα στο Λογκαν που τον κοιτούσε εξίσου εχθρικά.
"Θα σου τα πω όλα... Ήρθε ο καιρός να μάθεις κάποια πράγματα για το μπαμπά. Σε πείραξε κανεις;" ρώτησε έχοντας ακόμα το βλέμμα στο Λογκαν
"Όχι... Έκανα κάτι χθες και ..."
"Τα ξέρω δε χρειάζεται να μου πεις τίποτα. Γι αυτό είναι ο μπαμπάς εδώ..." ξάφνου ο Κάσιεν γύρισε και κοίταξε το Λαντον . "Νομίζω πως πρέπει να μιλήσω στη κόρη μου..." είπε κι εκείνος κάνοντας ένα νεύμα στο Λογκαν που έβραζε ολόκληρος , βγήκαν έξω. Η πορτα από το διαμέρισμα έκλεισε και πλέον ο Λαντον βρέθηκε μόνος με το δεύτερο θηρίο
"Θέλω εξηγήσεις θείε και τις θέλω τώρα!" Απαίτησε χωρίς να χάσει χρόνο "Αυτός είναι ο τύπος από..."
"Ξέρω πολύ καλά ποιος είναι Λογκαν..." ξεκίνησε να λέει ο Λαντον. "Ήταν ένας από τους Reyes κάποτε...."
"Ένας απο τους Reyes; Τι λες; Όλοι είναι ζωντανοί εκτός από..." κάνοντας μόνος το συνδυασμό αρχισε να γρυλιζει σαν αγριο ζώο στο κλουβί. "ΠΩΣ ΓΊΝΕΤΑΙ ΝΑ ΖΕΙ; ΕΧΟΥΜΕ ΤΟ ΜΝΗΜΑ ΤΟΥ ΣΤΟ ΚΉΠΟ ΓΑΜΩ ΤΟ!"
"Καταρχήν ηρέμησε. Πρέπει να μιλήσουμε και να μάθεις καποια πράγματα. Όπως επίσης πρέπει να ξέρεις ότι οι μόνοι που το γνωρίζουμε είμαστε εγώ, εσύ, ο Κρίστιαν και ο πατέρας σου...."
"Ο πατέρας μου;; Δεν καταλαβαίνω..."
"Έλα πάμε μια βόλτα έξω..."
"Όχι! Θα κάτσουμε ακριβώς εδώ που είμαστε και θα μου πεις τα πάντα. Δεν την αφήνω μόνη!"
"Λογκαν συνελθε! Βρίσκεται με τον πατέρα της !"
"Στα αρχιδια μου αν είναι και ο ίδιος ο Θεός ! Εγώ δε το κουνάω από δω !"
Ο Λαντον έπιασε το κεφάλι του. Η συνειδητοποίηση πως ο Λογκαν ήταν χειρότερος από τον Ίαν, ήρθε και τον χτύπησε από παντού. Το μόνο που έβλεπε μπροστά του ήταν ένα... Η καταστροφή.
Κάθισε στο πάτωμα και ξεκίνησε να του λέει ολόκληρη την ιστορία. Από την αρχή έως το τέλος χωρίς να του κρύψει τη παραμικρή λεπτομέρεια. Του ειπε πως ο Ίαν διέταξε τον Κρίστιαν να τον εντοπίσει στα κρυφά για να πάει να τον βρει ο ίδιος αλλά ήταν ήδη καθοδόν για το Μπρούκλιν οπότε με βάση τα τελευταία γεγονότα ο Λαντον προτίμησε να τον φέρουν πρώτα σε επαφή με τη κόρη του. Βέβαια ο Λογκαν υπέστη ένα σοβαρό σοκ όταν κατάλαβε πως ο πατέρας του έχει γνώση για όσα έγιναν το προηγούμενο βράδυ αλλά ο Λαντον φρόντισε να τον διαβεβαιώσει πως δεν ήταν αυτό το πιο βαθύ τους πρόβλημα... Γιατί το πρόβλημα δεν ήταν τίποτα άλλο από μια θλιμμένη γυναίκα... Τη μάνα του. Μια μάνα που ήταν ικανή να τα βάλει όλα φωτιά έπειτα από όσα πέρασε.
KAMU SEDANG MEMBACA
Mind Games 3 : Lies
PertualanganΗ μοίρα είναι πουτανα ... Σε αυτό το συμπέρασμα κατέληξε τουλάχιστον ύστερα από τόσα χρόνια... Ύστερα από τόσα ψέματα μα και τόσες αλλαγές... Πόσο δυνατά κολλημένο είναι ένα ήδη σπασμένο γυαλί; Πόσο τρόμο μπορεί να προκαλέσει μια τόσο αθώα λέξη όσο...