Merhaba merhaba ejderha okuyucularim. Evet Ejderice burada. Evet yine pazarı birkaç dakika geçe atiyorum. Sanirim buna alışmalısınız. Yeni bölümler her hafta cumartesi olacak. Eğer herhangi bir sorun olursa ben duyuru yayınlayacağım. Bu bölüm biraz az oldu çünkü uzun yazıyorsun diyen okuyucularim vardi. Bir de böyle deneyeyim dedim. Hala bazı şeyleri netlestirmeye calisiyorum. 2. Bolumu okuyordum da Mert ile Miray aşkını cok özlemişim ya. Onlarsız bir hic oluyormuşum. Yb yi yazarken bile acaba biraz Mert ve Miray mi eklesem diye düşünmeye basladim ama merak etmeyin yakında ekleyecegim harika sahneler 🤣😁😈. Fesatlasmayalim lutfen. Her neyse. Fesatli günler diliyorum size cumartesiye kadar. Çünkü cumartesi tekrar kavuşacağız 😘😉💜. Iyi okumalar
Talha, Miray'dan kurtulduğu için rahat bir nefes almıştı. Ona yapmaya çalıştığı şeyi anlatamazdı veya yaptığı şeyleri.
Kendisinin de kafası karışıktı. Yeni gelen mahkumda Talha'yı onunla ilgilenmeye iten bir güç vardı. Talha ondan hoşlandığı için böyle oldugunu düşünmüştü ama belki de yanılıyordu. Hem Miray nasıl öğrenmişti ki bu yaptıklarını? Miray'a akıl sır ermiyordu zaten. Bu nedenle bunu boşverip muhafızları kontrole arenaya gitti.
Çalışmalarına çoktan başlamışlardı Adlyn eşliğinde. Talha sadece kontrol amaçlı buradaydı. Zaten onun pek görevi yoktu. Komutanın, Ejderha Dünyası'ndaki en güçlü 2. kişinin oğluydu. Ama nedense ondan pek bir şey beklenmiyor gibiydi. Beklenen sadece gelecek Ejderha Kraliçe'yi korumaktı. Talha çoğunlukla Miray'ın o tür korumaya ihtiyacı duymadığını biliyordu. Peki neden varlıklar ve babası ondan böyle bir şey bekliyordu ki?
Kafasındaki düşünceleri atıp Adlyn'e selam verdi.
"Her şey yolunda." dedi Adlyn otomatikman.
Talha onun hem zindandaki mahkumu hem de buradaki işleri kast ettiğini biliyordu.
"Teşekkürler Adlyn. Sen olmasan bu kadar şeyi idare edemezdim." dedi Talha içtenlikle.
"Önemi yok."
"Hmm. O zaman ben biraz etrafı kontrol edip zindanlara ineyim." Dedi Talha sessizce.
Talha etrafı dolaşarak savunma veya saldırı yapan, toplu gruplar halinde çalışan muhafızları izledi. Omuz silikti. Nedense bu onu hiç etkilemiyordu. Her ne kadar biseksuel olsa da.
Aslında bugün Miray ile ziyarete gittikleri varlık daha cok ilgisini çekmişti. Nedeni neydi acaba? Gözleri miydi? Pek sanmıyordu Talha ama yine de bu duruma dikkat etmeliydi. Belki varlığı daha iyi araştırsa durum böyle olmazdı. Herkesin kötü yanı vardı sonuçta değil mi?Kafasını salladı Talha görünmeyecek bir şekilde. Biraz daha etrafta dolaştı hareketleri yapanlara yardımcı oldu. O gün çalışmada kadın muhafızlar da vardı. Neden diye merak etti Talha. Acaba babası onları bir göreve mi gönderecekti? O zaman Talha'nın neden haberi yoktu? Babası yine ne işler çeviriyordu?
Bunu babasına sormalıydı Talha ama şimdi şu gizemli mahkumu ziyaret etmeliydi.Adlyn'e tekrar selam verip arenadan çıktı Talha. Zindanlara giden yolda tanıdığı varlıklara selam veriyordu. Sonunda zindanlara vardığında ateşin etrafı aydınlatmasını sağladı. Mahkûm orada en uzaktaki zindanda duruyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ejderha Kız 5: Çarpıtılmış Gerçeklik
FantasiaMert ve Can, Miray'ı kurtarmak için bir dilek dilemişlerdi Geçit'ten. Dilekleri onların istediği gibi mi gerçekleşecekti? Peki ödedikleri bedel ne olacaktı? Başlangıç: 25.08.2019