8. Bölüm

397 28 20
                                    

Merhaba merhaba merhaba benim biricik sabırlı ejderha okuyucularim 🥰🥰😍😍😍💜💜. Hepinize sabrınız için müteşekkirim. Evet elimin incindigini soyledigimden beri cok zaman gecti. Ondan sonraki 2 hafta bileklik taktim. Hala ara sira agriyor ama daha iyiyim. Yazmaya ancak vakit buldum. 3.400 kelime oldu. Umarim begenirsiniz. Baga guzel oldu bence 😁😁. Iyi okumalar diliyorum ve fesatli gunler dilerim 😈😈. Yb yi 2 hafta sonra yayimlicam sinavlarim ve projelerim var sorry. Neyse iyi okumalar size 💜💜💜 bazi yerlerde yazım hatası olabilir telefondan yazdim çoğu kısmı bu yüzden sorry.

Herkes öylece donup kalmıştı. Kimse hareket edemiyordu ama etrafta birçok çığlık sesi yankılanıyordu. Ama bu durumdan kolay kurtulan Kral, hızla oturduğu tahttan kalkıp yere atlamıştı. Hızla kızının yanına gitmiş ve kızını kucağına almıştı. Gözü hiçbir şey görmüyordu.

Yerde kucağında kızıyla oturmuş garip kelimeler fısıldamaya başlamış ve bir süre sonra etrafında ateşten bir çember oluşmuştu. Daha sonra bu ateş büyümüş ve Miray'ın bedenini sarmıştı, Kral'ı ise dışarı atmıştı.

Ahmet neye uğradığına şaşırırken, Talha içerideki varlıkları dışarı çıkarmakla meşguldü bu nedenle neler olduğunu pek bilmiyordu. Ahmet dışarı atıldığında ona doğru koşarak gelen oğlunu ve Violet'ı gördü. O anda Ahmet farkına varmamıştı ama Ateş'in böyle davranması normal değildi.

"Neler oluyor? Miray iyi mi?" diye sordu korkuyla Violet.

"O iyi olacak. Ateş annesini iyileştirecektir." Dedi Kral fazla sakin bir ses ile. Sanki aklından onun atıldığı an silinmiş gibiydi.

"Bu nasıl oldu? Varlık yüzünden mi?" diye sordu Septimus merakla.

"Bilmiyorum. Miray sanki bir şeye bakıyor gibiydi."

"Evet, ben de gördüm. Küçük bir kızla bir çocuk vardı. Ama şimdi kaybolmuşlar," dedi Violet düşünceli bir şekilde gördüğünü sandığı yere bakarak.

"Bakın yerde kan izleri var." Dedi Septimus hızla kanın olduğu yere giderek yere çöküp kana dokundu.

"Muhafızlar, hemen etrafı tarayın. Kaçan birini arıyoruz." Dedi Ahmet sinirle.

Muhafızlar hızla ortaya çıkıp selam verip koşarak uzaklaştılar. Talha herkesi çıkardıktan sonra Kral'ın yanına gitti. Yanında Alex de vardı.

"Baban burada olsaydı da kontrol etseydi keşke ortalığı." Dedi Ahmet iç çekerek.

"Muhtemelen sen biliyorsundur nereye gittiğini amca. Ama Miray iyi olacaktır emin ol." Dedi sakince.

Bir süre sonra ateş söndü ve Miray ortaya çıktı. Yerde sakince uyuyordu. Bütün kan temizlenmişti. Hem vücudundaki hem de giysisindeki.

"Ablamı odasına götürsem iyi olacak sanırım." Dedi Septimus ve Miray'ı kucağına alıp oradan çıktı.

"Sen neden gitmedin Violet?" diye sordu Kral.

"Beni salak sandın herhalde Ahmet amca? Senin o çocuğu takip eden muhafızları bulmaya gittiğini biliyorum." Dedi Violet kollarını kavuşturarak.

Ejderha Kız 5: Çarpıtılmış GerçeklikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin