🍬14🍬 Czuły punkt

6.3K 353 389
                                    

Na początku odrzucałem połączenie. Nie miałem najmniejszej ochoty gadać z tym gnojkiem, bo jestem pewien, że to przez niego wylądowałem w łóżku z Tomkiem.


---------------------- 5 minut później -------------


Skurwysyn się do mnie dobija wciąż jak pojebany, odrzuciłem od niego już chyba z 8 połączeń, a ten dalej wydzwania.


Postanowiłem odebrać.


- No wreszcie, kurwiu! - Usłyszałem jego jakże uradowany głos.


- Czego chcesz, że się tak do mnie dobijasz? Nie mam najmniejszej ochoty z tobą rozmawiać, weź mnie zostaw w spokoju. - Powiedziałem wkurwiony na tego pasożyta i rozłączyłem się.


Ja wiem, że dużo przeklinam, ale inaczej się nie da. Nie wytrzymie z nim nerwowo i psychicznie, kiedyś padnę na nerwicę, gwarantuję to wam.


O, znowu dzwoni.


Dobra, kij tam, odbiorę.


- No i na chuj się rozłączasz jak mam dla ciebie ultra ważne i niezbyt przyjemne info? - Powiedział wyraźnie zirytowany.


- Jakie znowu info? To jest coś jeszcze gorszego niż to, że spędziłem noc z Tomkiem nawet nie pamiętając o tym? Gościu, o czym ty do mnie nawijasz? - Zacząłem gestykulować moimi rękoma na prawo i lewo... nie zdawając sobie sprawy z tego, że ludzie gapią się na mnie jak na jakiegoś popierdoleńca.


- Nie mogę ci powiedzieć, jak będziesz w domu to na spokojnie wejdź na fb oraz na snapa... - W tym momencie rozłączył się. 


Aha? 


No to niezłe info, dzięki.


Nagle poczułem jak ktoś łapie mnie za ramię.



Odwróciłem się gwałtownie i natychmiastowo przyjebałem temu komuś z pięści w prawy polik.


Tym kimś okazał sie być Tomek.


- Kurrrw... Co ty robisz?! - Złapał się za polik i popatrzył się złowrogo na mnie.


- Tak się nie robi, dobra? Prawie zawału przez ciebie dostałem! - Spojrzałem na niego z pogardą.


- Jezzu, dobra... księżniczko. Czemu tak nagle niemalże wybiegłeś z mojego domu? 


Serio? Ty głupi jesteś czy głupi?


- Odejdź ode mnie, bo zadzwonię po Sebastiana.


Taaak, bój się mnie! Poczuj mój gnieeeewww! Seba mój obrońca ci skopie dupala jak tralala!

Be My Big Brother 💞Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz