-Çağrı-
Bir hafta.
Koskoca bir hafta anonim'ciğim yanı Melek'im mesaj atmamıştı.
Belliydi artık ona bağlamıştım. Yazmadığı her saniye eriyip yok olacakmış gibi hissetmem ona olan duygularımın kanıtıydı.
11-A sınıfına girip etrafa bakındım. Bütün kızlar bana bakıyordu ama bu sikimde değildi.
Yoktu işte yoktu !
Tam koridor'a çıkmıştım ki mesaj geldi.
Anonim'cik: Yapamıyorum Çağrı.
Anonim'cik: Lanet olsun ki yapamıyorum
Çağrı: Ne diyorsun sen Neredesin ?
Çağrı: Niye yazmadın ? Delirmek üzereydim biliyor musun sen ?!
Anonim'cik: Çok özür dilerim sevgilim. Yazmadığım için ve yazamayacağım için
Çağrı: Ne demek yazamayacağım için ?
İletilmediİletilmediğini görünce oflayıp koridor da koşmaya başladım. Evine gidecektim.
Gözüm telefonda şiddetle konuşan bir kıza takılmıştı. Bu kız geçen Melek'i çağıran arkadaşıydı.
Telefonu kapattı ve göz göze geldik. Ağlıyordu. "Evinin orada ki uçuruma gidiyor. Kurtar onu." dedi.
Anlamıştı beni. Koşarak okuldan çıktım. Ciğerim patlayacak gibi koşuyordum. Nefes alıyor muydum onu bile hissetmiyordum.
Tek istediğim ondan önce gidip durdurmaktı.
40 dakikalık yolu koşarak 20 dakika da gelmiştim.
Uçurumun sonuna yaklaşan bir kız gördüm. Bu Melek'imdi.
Uçurmun ucundan aşağı bakıyordu. Gözlerini kapattı ve kollarını açtı
Eş zamanlı bağırdım. "Dur !"
"Anlamışsın ben olduğumu ?" dedi. Hala aynı şekildeydi.
"Kolay mı lan ? Sikik bir özür dileyip gitmek bu kadar kolay mı ?"
Kollarını indirip bana döndü. "Sana hiç yazmamalıydım Çağrı."
"Doğru senin aşkın bu kadarmış ! Götün sıkışınca özür dileyip intihar etmek !"
Sinirlenmiş olacak ko bağırdı. "Aşkıma laf edemezsin. Neler yaşadığımı bilmiyorsun !"
"Dur sana neler yaşadığını anlatayım ! Sana o piçten kurtulmak için yardım edeyim dedim kabul etmedin ! Beni kendine aşık ettin ! İnceliğine sevgine inandırdın, sonra da annem gibi özür dileyip siktirip gitmeyi planladın !"
"Ben gitmeyecektim !" öyle bir bağırdı ki boğaz ağrısını ben hissettim.
Devam etti. "Kimsesizim ben ! Elimde bir sen vardın, ama senin sandığın kadar da temiz değildim ben ! O piç... O Piç bana tecavüz etti. Bir değil iki değil sayamayacağım kadar !"
"Ne ?!"
"Duydun ! Onun yanında kalıyorum çünkü bırakmıyor. Senin yardım elini tutmak istiyorum sana zarar verecek diye korkuyla sana uzanan ellerimi kırıyorum ! Her gün dayak yiyorum ama taciz ediliyorum. Ama gene senin fotoğraflarına bakarak derman buluyorum."
"Meleğim..."
"Benim sadece ismim Melek Çağrı. Senin altına yatan kızlar gibiyim ben. Tek farkla ama. Onlar istekliyken ben zorlanıyorum."
"Seni o kızlarla aynı kefeye koydurtmam ! Bu sen olsan bile asla izin vermem !"
Yüzünü uçuruma döndü. "Hep senle sarılıp uyuyacağımız günü bekledim. Olmadı ne yapayım ? Artık pes ediyorum..."
Bir adım daha atmıştı ki yanına doğru koştum. Düşmek üzerken belinden tutup geri çektim. Beraber yere düştük. Yüzü göğsüme gelirken ağlamaya başladı.
Saçlarına ufak öpücükler kondurup sarıldım. "Melek'im benim..."
"Ölmek istiyordum..."
"Ama ben ölmeni istemiyorum. Beraber eski Çağrı'yı geri getireceğiz."
Başını kaldırdı. Yaşlı masmavi gözlerle bana bakarken gözlerimi onunkilerle birleştirdim.
"Hani o Çağrı ölmüştü ?"
"Uçurumdaydı... İntihar edecekti. Ama sen tuttun onu güzelim. Sen tuttun."
Tekrar ağlamaya başlarken anlına ufak bir öpücük kondurdum.
O gün ayaklarımız dipsiz uçurumdan sarkarken onu göğsümde uyuttum. Tam kalbimin üstünde.
Aynı zaman da o da beni benim kalbimde hiç bilmediğim duygular canlandırdı...
***
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ADİ | TEXTİNG
Teen FictionAnonim'cik: Adisin ! Çağrı: Biliyorum Anonim'cik: Şerefsizsin ! Çağrı: Biliyorum Anonim'cik: Egolu düşüncesizsin Çağrı: Biliyorum Çağrı: Fakat gerçekten seni bu derece üzdüğümü bilmiyordum. Anonim'cik: Hayır Çağrı, Anonim'cik: Biliyordun.... ...