Γιατι παλι ; Γιατι ; Έβριζα τον εαυτο μου . Γιατι να τον αφήσω να με επηρεάσει ; Γιατι να κοιμηθώ μαζι του ; Σκούπιζε τα ματια μου απο τα δάκρυα . Δε μπορούσα να συστήσω να κλαίω . Ειμαι τόσο ηλίθια . Μπήκα στο γραφειο και χτύπησα τη πορτα τόσο δυνατά που Ταρακουνήθηκε το τζαμί .
Ανάθεμα σε Στέφανε . Για άλλη μια φορα με κατέστρεψες . Μου ειχε πάρει τόσο καιρο να μαζεψω τα κομμάτια μου . Και τωρα παλι απο την αρχη .χτυπησε η πορτα αλλα δεν ήθελα να δω κανενα .
" όχι τωρα "
Άκουσα τη πορτα να ανοίγει και ημουν έτοιμη να βρίσω .
" σε ειδα στο διάδρομο . Τι έγινε ; Γιατι έχεις αυτα τα χαλια ;"
" Φίλιππε ασε με μονη . Φύγε σε παρακαλώ "
" δε παω πουθενα . Θα σου κανει καλο να το συζήτησεις. "
" και ποιος σου ειπε οτι θέλω να το συζητήσω μαζι σου ; Σε ξέρω και απο χθες ;"
Άρχισα να φωνάζω χωρίς να το καταλάβω . Δε μου έφταιγε σε τιποτα αυτός . Με άλλον ειχα το προβλημα .
" συγνώμη , "
Ήρθε μπροστα μου και με πηρε αγκαλιά .
" ελα ηρεμήσε και πες μου τι έγινε "
" πήγα στο δωμάτιο και τη βρήκα εκει . Ατο δικό μας το δωμάτιο . Ηταν η Δήμητρα εκει Φίλιππε . Γιατι ; Θέλω να φύγω , δε μπορω αλλο "
" γιατι ειναι μαλακας και δε σου αξίζει . Παράτα τον . Σήμερα φεύγω . Ελα μαζι μου . Κανε μια καινούργια αρχη . Θα σε βοηθήσω . "
Άρχισα να σκέφτομαι τη πρόταση του .
" Φίλιππε δεν ειμαι σε φάση να ξεκινήσω τιποτα και καινούργιο αυτη τη στιγμη . Δε μπορω να σου δώσω τιποτα παραπανω απο τη φιλια μου "
" το ξέρω , δε θα σου ζητούσα κατι οταν εισαι έτσι . Απλά θέλω να σε βοηθήσω . Και που ξέρεις ; Με το καιρο μπορει να αλλάξουν τα πράγματα . Αλλα τωρα σου υπόσχομαι θα ειμαι μονο φίλος σου . "
Καθώς το ειπε αυτο σκούπισε ενα δάκρυ με τον αντίχειρα του .
" μη κλαις αλλο , δεν του αξίζει "
Με πηρε στην αγκαλιά του και άρχισε να μου χαϊδεύει τη πλατη .
" τελικα δεν άργησες να πέσεις στην αγκαλιά του!"
Δεν κατάλαβα ποτε μπήκε στο γραφειο . Αλλα δε με ένοιαζε κι ολας . Με βολευε αυτο που νόμιζε .
" όπως βλέπεις όχι , μετα το χθεσινό κατάλαβα οτι δε σε θέλω πια . "
Ο Φίλιππος δε μιλούσε . Καταλαβε το προσπαθουσα να κανω . Απο την άλλη ο Στεφανος έβγαζε καπνούς .
" εισαι ...."
Δε κατάλαβα ! Θα μου ζητήσει και το λόγο τωρα ; Άραγε του ειπε η άλλη οτι ειχα παει στο δωμάτιο ;
" πρόσεξε τα λόγια σου για την Αλεξανδρα"
Ο Φίλιππος ειχε μπει μπροστα μου .
" Φίλιππε αστον , ας πει οτι έχει να πει . Έτσι και αλλιώς δε με ενδιαφέρει πλέον . "
Στα ματια του Στέφανου ειδα απογοήτευση και θλίψη .
" τελιωσαμε . Κανε οτι θες απο δω και πέρα . Φεύγω σήμερα. Θα μιλήσουν πι δικηγόροι για το διαζύγιο μας "
Έκλεισε τη πορτα δυνατά . Με το που τον ειδα να φευγει έβαλα παλι τα κλάματα .
" ελα ηρεμήσε , ξέρω οτι ηταν δύσκολο αλλα τελείωσε . "
Αυτο ηταν το πιο δύσκολο . Οτι τελείωσε . Τωρα ειχε πραγματικά τελειωσει .@ ενα μικρό κεφαλαιο και σήμερα . Θα ανεβάσω όσο πιο γρήγορα μπορω @