Ειχε φτάσει η ωρα . Έλεγξα μια τελευταια φορα τον εαυτο μου στο καθρέφτη . Ειχα βάλει ενα φόρεμα φαρδύ για να κρύβει τη κοιλιά μου που ειχε φουσκώσει ελαφρώς . Μάζεψα τα μαλλια σε μια ουρά και βάφτηκα ελάχιστα . Πηρα μια βαθιά ανάσα και κατέβηκα στο γραφειο .
Ευτυχώς δεν ειχε ερθει ακομη . Καθησα στη καρέκλα και κοιτουσα τη πορτα . Τι να με ηθελε ; Να ήρθε να υπογράψουμε τα χαρτιά ; Αυτός ηθελε να παω θεσσαλονικη ! Τι άλλαξε ;
Η πορτα άνοιξε και μπήκε μεσα ο Στεφανος . Μου πέταξε ενα Φάκελο πανω στο γραφειο .
" αυτα ειναι τα χαρτιά του διαζυγίου . "
" τα υπέγραψες ;"
" βιάζεσαι τόσο πολυ ε; Θέλεις να εισαι ελεύθερη για να ζήσεις τον έρωτα σου με το αλλο το μαλακα ;"
Δε θα εχουμε καλα ξεμπερδέματα .
" τι θέλεις Στέφανε ; Αυτο δεν ηταν το θέμα μας ; Να υπογράψουμε ; Το τι θα κανω εγω στη ζωη μου δε σε αφορά "
" ναι , αλλα δεν βάζω υπογραφή αν δεν έρθεις μαζι μου θεσσαλονικη "
" τότε για πιο λιγο ήρθες μεχρι εδω ; Για να μου το πεις ; Αυτο το έκανε ήδη ο δικηγόρος σου "
" αυτο δε σε αφορά . Αυριο φεύγουμε για θεσσαλονικη . Και μη διανοηθεις να βρεις δικαιολογία οτι δε μπορεις . Θα παμε μαζι και θα τα υπογράψουμε εκει "
" πιο το νόημα ; Αφού είμαστε και οι δυο εδω . Γιατι να ερχομαι μαζι σου ; "
" γιατι το λέω εγω . Και μη σκεφτείς να κουβαλήσεις και το γκόμενο σου . Δε θα το ξαναπώ . Αυριο φεύγουμε "
Εφυγε και χτυπησε δυνατά τη πορτα . Δεν είπα τιποτα . Αν ήθελα να τελειωσει όλο αυτο επρεπε να παω με τα νερά του . Μετα τις υπογραφές θα τελείωναν ολα . Δεν θα τον ξαναβλεπα . Έτσι και άλλιως ειχα σκοπό να φύγω . Δε μπορούσα να μείνω εδω και να μάθει για την εγκυμοσύνη .
" τι σκέφτεσαι και εισαι έτσι χαμένη ;"
Ειχε μπει ο Φίλιππος και δεν τον ειχα καταλάβει .
" έκανα μια συζήτηση με το στεφανο . Θέλει να παμε αυριο θεσσαλονικη να υπογράψουμε . "
" και γιατι όχι εδω ;"
" τι να σου πω . Δε ξέρω "
" θέλεις να έρθω μαζι σου ;"
" όχι , βασικα το απαγόρευσε "
" άντε μωρο το μαλακα που το απαγορεύσε κι ολας . "
" όχι Φίλιππε αστό καλυτερα . Δε θέλω άλλους καβγάδες "
" καλα , αλλα αν θελήσεις κατι θα μου το πεις ."
" εντάξει , μην ανησυχείς "
" έχεις δουλεια τωρα ;"
" ναι , θα τελειώσω το απογευματάκι "
" ωραία , θέλεις να παμε καμια βόλτα μετα ; Μη καθησουμε παλι μεσα "
" ναι οκ , ραντεβου στις 7 στην είσοδο "
Έμεινα μεχρι την ωρα που θα συναντιομουν με το Φίλιππο στο γραφειο να τελειώσω με όλες τις εκκρεμότητες . Κατα της 7 συναντήθηκα με το Φίλιππο και πήγαμε σε ενα μπαράκι στη παραλία . Ηταν αρκετά ήσυχο , με απαλή μουσική και λιγο κόσμο .
" εισαι καλα ; "
" ναι απλά νιώθω κουρασμένη "
" έφαγες καλα ;"
" όχι ιδιαίτερα ."
" Αλεξανδρα , πρεπει να προσεχεις , δεν εισαι μονη σου πλέον . "
" το ξέρω Φίλιππε . "
Μου έπιασε το χέρι ανάμεσα στα δικά του .
" θέλω να φροντίζεις τον εαυτο σου "
" θα το καν..."
" μπα ! Τι βλεπω . Ραντεβουδάκι ;"
Τι θα γίνει ; Θα τον βλεπω συνέχεια μπροστα μου ; "
" εχουμε μια συζήτηση και μας ενοχλείς "
Ο Φίλιππος ειχε άρχισει να εκνευρίζεται .
"Εσένα δε σου μίλησα . Και καλα θα κανεις να μαζέψεις τα βρωμοχερα σου να μη στα κόψω "
" για να σε δω να προσπαθείς "
Ο Φίλιππος σηκώθηκε και στεκόντουσαν ο ένας απέναντι απο τον αλλο . Σηκωθηκα και έβαλα το χέρι μου στον ώμο του Στέφανου .
" Στέφανε σε παρακαλώ μη κανεις σκηνή "
Πηρε το χέρι μου και το πέταξε απο πανω του σπρώχνοντας με ελαφρώς .
" μη τη σπρώχνεις "
" μη μου λες τι να κανω . "
" Φίλιππε αστον "
Έκανα ενα βήμα να παω προς τη μεριά του Φιλίππου , αλλα ο Στεφανος με άρπαξε απο το χέρι και με τράβηξε προς τη μεριά του . Άρχισα να μη νιώθω και πολυ καλα .
" μη την ακουμπάς ! Ειναι έγκυος "
Ξαφνικά το χέρι του Στέφανου εφυγε απο πανω μου . Ειχε γουρλωσει τα ματια και με κοιτούσε .
" τι είπες ;"
" εγω ..."
Δεν πρόλαβα να ολοκληρώσω τη φράση μου . Ενιωθα τα πόδια μου να λυγίζουν και μετα σκοτάδι .