Κεφαλαιο 21

12K 918 23
                                    

Γύρισα και ειδα το Στεφανο να κάθεται πανω απο κεφαλι μου και διπλα του ηταν η Δήμητρα . Πλακα μου κανει ; Την έφερε μαζι του ; Και γιατι ήρθε ; Ειχα αρχίσει να φουντώνω . Ο Φίλιππος μου έπιασε το χέρι .
" ηρεμήσε , δε κανει να συγχύζεσαι "
Μου ειπε πολυ σιγα για να μη μας ακούσουν .
" καλησπερα σας , σε τι οφείλουμε τη τιμή ; "
Μου βγήκε μια ειρωνεία , αλλα δε μπόρεσα να κανω διαφορετικά .
" ο δικηγόρος μου προσπαθεί εδω και πόσο καιρο να σε κανει να ανεβεις να υπογράψουμε τα χαρτιά αλλα δεν τα κατάφερε . Ειναι λες και δεν θέλεις να υπογράψεις το διαζύγιο "
Αυτο νόμιζε ; Οτι μετάνιωσε ; Τι να του έλεγα τωρα ; Οτι δεν μπορούσα γιατι ημουν έγκυος ;
" όπως εξήγησα στο δικηγόρο σου δε μπορούσα γιατι είχαμε πολλές δουλειές ."
Ηταν σειρά του να απαντήσει ειρωνικά .
" ναι το βλεπω , σκοτώνεσαι στη δουλεια . Μη ξεχνάς οτι ειμαι μέτοχος και γνωρίζω τι συμβαίνει στο ξενοδοχειο ΜΟΥ"
Το 'μου' το τόνισε λιγο παραπανω .
" μπορει να περιμένει μεχρι αυριο ; Αυτη τη στιγμη διακόπτεις το δείπνο μας . Εχω πολλα να πω με την Αλεξανδρα"
Ηταν η σειρά του Φιλίππου να μιλησει .
Ο Στεφανος του έριξε ενα δολοφονικό βλεμμα .
" ελα Στέφανε ! Παμε να φάμε και εμείς κατι γιατι πεινάω "
Την ειχα ξεχάσει την άλλη . Στεκόταν διπλα του σαν γλάστρα όλη την ωρα . Πόσο με εκνεύριζε αυτη η γυναίκα .
" ναι Στέφανε , πηγαίνετε να φάτε κατι . Θα μιλήσουμε αυριο "
Δεν μου απαντησε . Γύρισε και εφυγε με την άλλη να τρέχει απο πίσω του σα σκυλάκι .
" τι θα κανω Φίλιππε . Ημουν προετοιμασμένη να τον δω την άλλη βδομάδα αλλα έτσι όπως εμφανίστηκε σήμερα με βρήκε απροετοίμαστη . Έχει μια επιρροή πανω μου που δεν μπορω να ελέγξω "
" ελα ηρεμήσε . Ευτυχώς ειμαι και εγω εδω . Θα σε βοηθήσω σε οτι χρειαστεί ."
" και αν καταλάβει κατι με το μωρο ;"
" δε θα καταλάβει τιποτα . Δε φαίνεται πολυ ακομη . Φορα φαρδιά ρούχα και πολυ σύντομα θα τελειώσουν ολα . Καλυτερα που ήρθε εδω . Θα υπογράψετε τα χαρτιά και θα φύγει . Έτσι θα γλυτώσεις και το ταξίδι "
" ναι ίσως να έχεις και δίκιο "
" θα δεις ειναι για καλυτερα έτσι . Τον είδες . Κουβάλησε εδω και τη γκομενα του . "
Άρχισα να δακρύζω . Ενιωθα τα δάκρυα να κυλάνε στο μάγουλο μου .
" ελα ηρεμήσε . Δεν αξίζει "
" το ξέρω , μάλλον φταίνε και αυτές οι ορμόνες."
" μήπως θέλεις να φύγουμε ;"
" ναι , δεν εχω και πολυ όρεξη . Συγνώμη που σου χαλάσα και το δείπνο σου "
" μη το σκέφτεσαι καν . "
Σηκωθήκαμε να φύγουμε και το βλεμμα μου έπεσε στο στεφανο με τη Δήμητρα που καθόντουσαν δυο τραπέζια μακρυά απο μας . Κατευθείαν κάρφωσε το βλεμμα του πανω μου . Φύγαμε κατευθείαν . Καληνυχτησα το Φίλιππο και ανέβηκα στο δωμάτιο .
Ειχα βάλει τις μπυτζαμες μου και ημουν έτοιμη να κοιμηθώ οταν χτυπησε η πορτα . Με το που την άνοιξα ο Στεφανος με έσπρωξε και μπήκε στο δωμάτιο .
" που ειναι αυτός; "
" ποιος ;"
" ο γκόμενος σου ! Που ειναι ;"
" τι ειναι αυτα που λες ; Και με πιο δικαίωμα μπαίνεις έτσι στο δωμάτιο μου ; Βγες έξω τωρα "
Δε μου εδωσε σημασία . Άρχισε να ψάχνει τις ντουλάπες , το μπάνιο , μεχρι και κάτω απο το κρεβάτι . Με είχαν πιάσει τα γέλια . Οταν με είδε να γελάω ήρθε κατα πανω μου .
" το βρίσκεις αστείο ;"
" τι θέλεις να κανω ; Ειναι δυνατόν να τον έκρυβα κάτω απο το κρεβάτι ;"
Εξέδιδε τα μάτια και πηρα μια βαθιά ανάσα . Οταν τα ξανάνοιξε με κοιταξε κάπως περίεργα .
" αυριο στις δέκα στο γραφειο σου , οι δυο μας . Μη διανοηθεις και φέρεις κανενα μαζι σου "
Εφυγε χτυπώντας τη πορτα .
Ήξερα οτι δε μπορούσα να κανω διαφορετικά . Επρεπε να συναντηθώ μαζι του .

@ καταφερα να ανεβάσω κι αλλο . :) μη ξεχνάτε να ψηφίζετε και να σχολιάζετε !!!@

Παλι απο την αρχηOù les histoires vivent. Découvrez maintenant