Κεφαλαιο 30

12.1K 827 32
                                    

Ενιωθα το σώμα μου να πονάει . Προσπαθουσα να καταλάβω γιατι πονάω τόσο . Άνοιξα τα ματια μου σιγα σιγα και κατάλαβα οτι ημουν σε δωμάτιο νοσοκομείου . Γιατι ειμαι στο νοσοκομείο ; Τι έγινε ; Ξαφνικά μου ηρθαν ολα . Η Δήμητρα , οι σκάλες , το μωρο μου . Άρχισα να κλαίω και να φωνάζω . Αμέσως άνοιξε η πορτα και μπήκε ο Στεφανος .
" μωρο μου ξυπνησες !!! Πως εισαι ;"
" το μωρο ;"
" σσσσς ησύχασε , "
" το έχασα ;"
" όχι μωρο μου . Ειναι καλα . Απλά θα πρεπει να προσεχεις ηια το επόμενο διάστημα . Όχι μετακινήσεις , όχι στεναχώριες , όχι άγχος ."
Μου εφυγε ενα τεράστιο βάρος .
" η Δήμητρα ;"
Το βλεμμα του σκοτείνιασε . Σηκώθηκε απότομα και άρχισε να πηγαίνει πανω κάτω .
" δεν ξέρει κανεις που ειναι "
" τι εννοείς ;"
" μια καθαρίστρια είδε τι έγινε . Οταν έπεσες απο τις σκάλες έτρεξε να σε βοηθήσει αλλα πανω στο πανικό η Δήμητρα ξέφυγε . Μην ανησυχείς μωρο μου , δεν θα την ξαναφησω να σου κανει κακο . Θα τη βρούμε "
" πόσο πρεπει να μείνουμε εδω ;"
" μια δυο μέρες μεχρι να σιγουρευτεί ο γιατρός οτι ολα ειναι καλα "
" γιατι υπάρχει περίπτωση να πάθει κατι το μωρο ;"
" όχι αγάπη μου , για προληπτικούς λόγους . Εσυ πρεπει να εισαι ήρεμη όμως . Μην στεναχωριεσαι για τιποτα . Προσπάθησε να κοιμηθεις λιγο , χρειάζεσαι ξεκούραση ."
Εκλεισα τα ματια γιατι ενιωθα εξαντλημένη . Ενιωθα το χέρι του Στέφανου να μου χαϊδεύει τα μαλλια και έτσι με πηρε ο ύπνος .
Δε ξέρω ποσες ωρες κοιμήθηκα . Οταν ξυπνησα ειδα το στεφανο να κοιμάται σε μια καρέκλα διπλα μου . Ειχε πλέον ξημερώσει . Προσπάθησα να σηκωθώ γιατι ήθελα να παω τουαλέτα . Ο Στεφανος άνοιξε τα ματια του και με κοιταξε .
" τι έγινε ; Πονας ;"
" όχι θέλω να παω τουαλέτα ."
" ελα θα σε βοηθήσω . "
Όσο και αν ήθελα να αρνηθώ γιατι ποτε δε μου άρεσε να εξαρτώμαι απο τους άλλους δε μπορούσα . Πονούσα παντου .
Αφού τελείωσα με το μπάνιο ξαπλωσα παλι .
" τι ειπε ο γιατρός ; "
" ολα ειναι εντάξει . Ήρθε εχθές αλλα κοιμοσουν . Λογικα σήμερα το απόγευμα θα βγούμε "
" εσυ πηγες να ξεκουραστείς καθόλου ;"
" όχι ειμαι μια χαρα διπλα σου "
" Στέφανε πανε λιγο να κοιμηθεις σαν άνθρωπος και να κανεις ενα μπάνιο "
" δε χρειάζεται , ειμαι μια χαρα "
" μωρο μου πανε σε παρακαλώ , να μου φέρεις και εμενα ρούχα για να βγω το απόγευμα . Θα ειμαι μια χαρα "
Τι σκέφτηκε λιγο και κούνησε καταφατικά το κεφαλι .
" καλα θα παω μονο να κανω ενα μπάνιο και να σου φέρω ρούχα . Μετα θα έρθω αμέσως . Θα εχουμε όσο χρονο θελουμε για ξεκούραση . Έτσι και αλλιώς δε μπορούμε να ταξιδέψουμε για θεσσαλονικη τωρα "
" και οι δουλειές σου ;"
" τι ειναι σημαντικό τωρα ; Εσείς η οι δουλειές μου ;"
Έσκυψε και μου εδωσε ενα φιλι .
" είστε οτι πιο σημαντικό στη ζωη μου . Αν είστε εσείς εδω τότε θα ειμαι και εγω για όσο χρειαστεί ."
Έβαλε απαλά το χέρι του στη κοιλιά μου και τη χάιδεψε .
" σε αγαπώ "
Τα ματια του έλαμψαν .
" δε ξέρεις πόσο μου ειχε λείψει να το λες αυτο . Και γω σε αγαπώ μωρο μου , όσο τιποτα αλλο ."
Άρχισε να με φιλάει . Ξαφνικά τραβήχτηκε και με κοιταξε .
" θα ειναι ένας δύσκολος μήνας "
Τον κοίταξα με απορία .
" ο γιατρός ειπε όχι επαφή για κάποιο διάστημα "
" για πόσο ;"
" δε ξέρουμε ακομα , θα ξανάρθουμε σε κανενα μήνα να μας πει ."
Δεν είπα κατι .
" φεύγω και σε καμια ωρα θα ειμαι πίσω . Αν χρειαστείς κατι πάρε με στο κινητό η φώναξε κάποια νοσοκόμα . "
" εντάξει μην ανησυχείς "
Οταν εφυγε άνοιξα τη τηλεόραση και χάζευα . Δε ξέρω πως αλλα με πηρε ο ύπνος για άλλη μια φορα .
Ένιωσα κατι να με ακουμπαει και άνοιξα τα ματια .
" επιτέλους ξυπνησες "
Τρόμαξα . Προσπάθησα να πατήσω το κουμπί για τη νοσοκόμα αλλα μου το άρπαξε απο το χέρι .
" τι θέλεις Δήμητρα ; Το ξέρεις ουι σε ψάχνουν ολοι ;"
" ναι , εξαιτίας σου . Ξέρεις πόσο περίμενα να φύγει ο Στεφανος ; Νόμισα οτι γλύτωσε απο σένα . Οταν άκουσα οτι εισαι καλα αποφάσισα να έρθω να τελειώσω αυτο που ξεκίνησα . "
Η μονη μου σκέψη ηταν το μωρο μου . Άνοιξα το στομα για να φωνάξω αλλα το χέρι της με εμπόδισε .
" αν βγάλεις άχνα θα σε σκοτώσω το ακούς ;"
Κούνησα καταφατικά το κεφαλι . Ήλπιζα να μπει καποιος στο δωμάτιο .
Έβγαλε απο τη τσέπη τις μια σύριγγα με ενα υγρό μεσα .
" μην ανησυχείς θα τελειώσουν ολα γρήγορα . Δε θα καταβάλεις τιποτα ;"
Δε γινόταν να την αφήσω να το κανει . Μάζεψα όση δύναμη ειχα και την έσπρωξα . Άρχισα να φωνάζω όσο πιο δυνατά μπορούσα . Σηκώθηκε αμέσως και με χαστούκισε .
" δεν επρεπε να το κανεις αυτο "
Έπιασε με το χέρι της τον όρο μου κρατώντας τη σύριγγα στο αλλο .

Παλι απο την αρχηTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang