Κεφαλαιο 31

12.3K 856 26
                                    

Αυτο ηταν . Θα με σκότωνε . Θα σκότωνε και το παιδι μου . Έβλεπα τη βελόνα να πλησιάζει χωρίς να μπορω να κανω τιποτα . Το σώμα μου πονουσε . Δεν ειχα άλλες αντοχές . Ξαφνικά η πορτα άνοιξε και μπήκε ο Στεφανος . Τα ματια του σκοτείνιασαν οταν είδε τη Δήμητρα . Τον κοίταξα σαν να τον παρακαλούσα να με βοηθήσει .
" Δήμητρα "
Η Δήμητρα στο άκουσμα της φωνής του γύρισε .
" Στέφανε τι κανεις εσυ εδω ;"
" σε περίμενα μωρο μου . Ήλπιζα να έρθεις να με βρεις ;"
Τον κοιτάξαμε με απορία και οι δυο μας .
" ξέρεις πόσο σημαντική εισαι για μενα . Δε θα μπορούσα ποτε να σε αφήσω . Σε παρακαλώ συγχώρεσε με για τον τροπο που σου μίλησα "
Έκανε ενα βήμα πίσω . Τα χέρια της έτρεμαν .
" το εννοείς ;"
Ο Στεφανος άρχισε να προχωράει σιγα σιγα προς το μέρος της .
" φυσικά και το εννοω . Εχουμε περασει τόσα μαζι . Εσυ ησουν αυτη που μου στάθηκε "
Κρατούσε ακομη τη σύριγγα στο χέρι της .
" και γιατι εισαι μαζι της ; Αυτη δε σε αγαπάει . Μονο εγω "
" το ξέρω , το κατάλαβα . Μονο εσυ εισαι για μενα "
Η Δήμητρα γύρισε και με κοιταξε .
" ναι αλλα εχει το παιδι σου . Προσπάθησα να τη σκοτώσω αλλα απέτυχα . Αλλα εχω άλλη μια ευκαιρία ."
Άρχισε να με πλησιάζει παλι . Πανικοβληθηκα .
" Δήμητρα , κοιταξε με . άστην δεν αξίζει . Αν την σκοτώσεις θα πας φυλακή . Δε θα μπορούμε να είμαστε μαζι . Το διαζύγιο εχει βγει . Ειμαι ελεύθερος πλέον . Όσο για το παιδι δεν το θέλω . Ας το μεγαλώσει μονη της . Ελα σε μενα . Παμε μα φύγουμε μαζι . "
Κοντοσταθηκε και γύρισε προς το μέρος του .
" μου το υπόσχεσαι ;"
" ναι "
Πέταξε τη σύριγγα κάτω και Όρμηξε στην αγκαλιά του . Ο Στεφανος την αγκάλιασε και μου έκανε νόημα να μη μιλήσω . Άνοιξε τη πορτα και βγήκαν μαζι έξω . Άφησα την αναπνοή που κρατούσα τόση ωρα . Ένιωσα τα δάκρυα να φεύγουν απο τα ματια μου . Ξαφνικά άκουσα φωνές έξω απο τη πορτα .
' μου είπες ψέματα . Δε με αγαπάς . Θα μου το πληρώσετε και οι δυο το άκους ; Τη μισώ . Αν δεν τη δω νεκρή δε θα ησυχάσω '
' πάρτε την απο μπροστα μου '
Άνοιξε η πορτα και μπήκε ο Στεφανος . Ήρθα κατευθείαν πανω μου και με πηρε αγκαλιά .
" εισαι καλα ;"
" δε ξέρεις πόσο φοβήθηκα "
" το ξέρω μωρο μου . Ηρεμήσε , τελείωσε . Ειναι πλέον στα χέρια της αστυνομίας "
" πως βρεθηκες εσυ εδω ; Δεν πηγες στο ξενοδοχειο ;"
" πριν μπω στο αυτοκινητο κατάλαβα οτι ξεχασα το κινητό και γύρισα . Οταν άκουσα να φωνάζεις πάγωσα . Δεν ήξερα να ηταν πολυ αργα . Μόλις ειδα τη Δήμητρα με τη σύριγγα ήθελα να τη σκοτώσω . Αλλα κατάλαβα οτι δεν ηταν καλα . Επρεπε με κάποιο τροπο να την απομακρύνω απο σένα . Γι αυτο άρχισα να της λέω αυτα τα πράγματα "
" το ξέρω Στέφανε . Το κατάλαβα "
" σε αγαπώ μωρο μου "
" και γω σε αγαπώ "
Λίγες μέρες μετα βγήκαμε απο το νοσοκομείο και πήγαμε προσωρινά στο ξενοδοχειο . Ο Στεφανος ηθελε να νοικιάσει σπίτι αλλα του είπα οτι δε χρειαζόταν αφού θα φεύγαμε μόλις ο γιατρός μας έλεγε οτι ημουν καλα .
Οι μετα πέρασαν ήρεμα . Η Δήμητρα μπήκε στο ψυχιατρείο . Δε μπορούσα με τιποτα να φανταστώ οτι θα ειχε αυτη την εξέλιξη . Οταν την έβλεπα ποτε δε μου έδωσε τέτοιο σημάδι .
Σήμερα ηταν η μερα που θα πηγαίναμε στο γιατρο . Ειχα άγχος γιατι ήθελα να επιστρέψουμε θεσσαλονικη . Ο Στεφανος ειχε παρατήσει τα παντα για να ειναι διπλα μου .
" έτοιμη ; "
" ελπιζω να μας δώσει καλα νεα και να φύγουμε σύντομα "
" και γω ελπιζω σε καλα νεα , αλλα λιγο διαφορετικά "
" τι νεα δηλαδή ;"
" ξέρεις πως ειναι να σε εχω διπλα μου και να μη μπορω να σε αγγίξω ; "
" εισαι απίστευτος , και εγω που στεναχωριέμαι που εισαι μακρυά απο τις δουλειές σου "
" μαζι σου παω παντου μωρο μου . "
Μια ωρα μετα βγήκαμε απο το γιατρο με ενα τεραστιο χαμόγελο .
" επιτέλους "
Είπαμε και οι δυο ταυτόχρονα , αλλα σίγουρα για διαφορετικούς λόγους .
" ποτε φεύγουμε Στέφανε ;"
" σε τρεις τέσσερις μέρες "
" γιατι τόσο πολυ ;"
" γιατι πρεπει να αναπληρώσουμε το χαμένο χρονο μωρο μου "

@ ελπιζω να σας άρεσε . Το επόμενο κεφαλαιο θα ειναι και το τελευταίο . @

Παλι απο την αρχηTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang