Κεφαλαιο 8

13.5K 913 7
                                    

" περιμένω , τι θα κανεις ; Θα έρθεις με το καλο η θα μας δουν ολοι ;"

Δεν απάντησα . Τον ειχα ικανό να το κανει . Άφησα κάτω το ποτο μου και άρχισα να περπατάω . Τον ενιωθα που ερχόταν απο πίσω μου . Στη διαδρομή για το δωμάτιο δε μίλησε κανεις . Με την άκρη του ματιού μου τον ειδα να χαμογελάει . Φτάσαμε στο δωμάτιο και άνοιξε τη πόρτα . Μου έκανε νόημα να περάσω .

" θα μπω στο μπάνιο. Μη διανοηθεις να κοιμηθεις στο καναπε . Σε θέλω στο κρεβάτι "

Μου δινει και διαταγές τωρα . Διάλεξα τα ρούχα και περίμενα να βγει . Οταν άνοιξε τη πόρτα φορούσε μονο τη μπυτζαμα απο κάτω . Έμεινα να χαζεύω το σώμα του . Ειχε ακομη τόσο ωραίο σώμα . Πρεπει να με καταλαβε οτι χάζευα γιατι γέλασε .

" μην αργήσεις "

Μπήκα γρήγορα στο μπάνιο και εκλεισα τη πόρτα . Δε θα σου περάσει .

Έπλυνα τα δόντια μου και αφαίρεσα το μακιγιάζ . Μετα απο δέκα λεπτα άνοιξα τη πόρτα . Δεν ειχε κλεισει το φως . Καθόταν στο κρεβάτι και κατι έκανε στο κινητό του . Μόνος σήκωσε το κεφάλι και με είδε έμεινε με ανοιχτό το στομα .

" τι κανεις ;"

" ετοιμαζομαι για ύπνο "

Ημουν έτοιμη να βαλω τα γέλια . Σηκώθηκε και ήρθε μπροστα μου .

" με κοροιδευεις ;"

" δε μπορω να μιλήσω Στέφανε , θα χαλάσει η μάσκα "

Ειχα βάλει δέκα στρωσεις απο μια μάσκα και το πρόσωπο μου ηταν κάτασπρο . Το αποκορύφωμα ηταν οι μπυτζαμες που ειχα αγοράσει . Βαμβακερες με αρκούδακια . Τον προσπέρασα και ξαπλωσα στο κρεβάτι . Κατι ειπε μεσα απο τα δόντια του αλλα δεν τον άκουσα . Ξάπλωσε στο κρεβάτι και έκλεισε το φως . Τραβήχτηκα στην άκρη του κρεβατιου και εκλεισα τα ματια .

Οταν άνοιξα τα ματια ηταν εφτά . Γύρισα το κεφάλι και ειδα το Στέφανο να κοιμάται . Ενα τσουλουφι έπεφτε στα ματια του . Πως θα συνεχίσω ; Για πόσο ακομα θα μπορω να τον αποφεύγω . Σηκωθηκα σιγα σιγα και μπήκα στο μπάνιο . Οταν κοιτάχτηκα στο καθρέφτη τρόμαξα . Ημουν χαλια . Η μάσκα ειχε παει στα μαλλια μου και υπήρχαν κολλημένη κοματια στο πρόσωπο μου . Έκανα ενα γρήγορα μπάνιο και έφυγα πριν ξυπνησει .

Φτάνοντας στο γραφειο βρήκα το Κώστα .

" καλημέρα κυρία Αλεξανδρα"

" καλημέρα Κώστα . "

" αυριο έρχεται το γκρουπ για το συνέδριο "

" ειναι ολα έτοιμα ;"

" ναι , τα δωμάτια ειναι έτοιμα καθώς και η αίθουσα διαλέξεων . Εχουμε φροντίσει και για το φαγητο "

" ωραία , δε θέλω κανενα λάθος . Θα ειναι στο γραφειο μου ."

Ειχα πολυ άγχος για σήμερα . Στο ξενοδοχειο μας θα γινόταν ενα συνέδριο γιατρών και εκτός απο το γκρουπ περιμέναμε και άλλους που θα επερνα μέρος . Επρεπε να ηταν ολα τέλεια γιατι θα ηταν μια πολυ καλη διαφήμιση για το ξενοδοχειο μας .

Ημουν χωμένη μεσα στα χαρτιά οταν μπήκε ο Στεφανος .

" γιατι δε με ξύπνησες ;"

" ειχα δουλεια Στέφανε "

Ήρθε μπροστα μου και έσκυψε έτσι ώστε να είμαστε στο ίδιο ύψος .

" δε νομίζω να κατάλαβες αυτα που σου είπα . "

" δεν καταλαβαίνω τι εννοείς "

" θα καταλάβεις σύντομα. " σηκώθηκε και πήγε προς τη πορτα .

" Εχω κατι δουλειές και θα λείψω για κάποιες ωρες . Θα τα πούμε οταν γυρίσω "

Για κάποιο λόγο το πηρα σαν απειλή αυτο . Δεν έδωσα συνέχεια και συνέχεια τη δουλεια μου .

Η μερα πέρασε χωρίς να το καταλάβω . Αφού τελείωσα με τις δουλειές αποφάσισα να παω μια βόλτα στη παραλία . Ήθελα να ηρεμήσω λιγο . Καθομουν στην αμμουδιά και χάζευα τη θάλασσα . Παντα με ηρεμούσε . Ειχε περάσει η ωρα και ήξερα οτι επρεπε να γυρίσω . Ο Στεφανος θα ειχε επιστρέψει μεχρι τωρα . Το οτι δεν με ειχε ψάξει μεχρι τωρα με ειχε παραξενεψει λιγο . Οταν επέστρεψα βρήκα το Κώστα στη reception .

" Κώστα ολα έτοιμα ;"

" ναι μην ανησυχείται . "

" ωραία , θα παω στο δωμάτιο μου . Αν χρειαστείς κατι πάρε με "

Οταν μπήκα στο δωμάτιο ένιωσα μια ανακούφιση γιατι ο Στεφανος δεν ηταν εκει . Μπήκα στο μπάνιο και γέμισα τη μπανιερά . Έβαλα κάποια άλατα που ειχα αγοράσει και μπήκα για να χαλαρωσω . Οταν το νερο ειχε πλέον κρυώσει αποφάσισα να βγω . Ειχα ξεχάσει να πάρω τις μπυτζαμες μου και τυλίχτηκα μονο με την πετσέτα . Άνοιξα τη πορτα και βρήκα το Στέφανο να κάθεται στη καρέκλα και να με κοιτάει . Ποτε ήρθε και δεν τον άκουσα ;

" πολυ καλυτερα έτσι "

Παλι απο την αρχηHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin