Κεφαλαιο 29

12.6K 880 54
                                    

Ο Στεφανος ηταν θηρίο . Φώναζε , έβριζε , απειλούσε οτι θα τη σκότωνε .
" ηρεμήσε σε παρακαλώ "
" πως να ηρεμήσω , κατάλαβες τι έκανε ;"
" ναι εχω καταλάβει , αλλα οτι και να έκανε δεν εχει σημασία πλέον . Θα δούμε αν μπορούμε να το ακυρώσουμε . Αν όχι θα παντρευτούμε ξανα . "
Ήρθε και κάθησε διπλα μου .
" τι θα έκανα αν δεν ειχα και σένα ;"
" δε ξέρω "
" τι θέλεις να κάνουμε σήμερα ;"
" τιποτα , να ξεκουραστουμε . Δεν εχουμε πολλές μέρες εδω . Θέλω μονο να χαλαρωσω "
" οτι θέλεις εσυ "
" παω να κανω ενα μπανακι και παμε για φαγητο , γιατι πεινάω σα λύκος "
" εντάξει , θα σε περιμένω "
Ειχα σχεδόν τελειωσει με το μπάνιο οταν τον άκουσα να φωνάζει . Άνοιξα σιγα σιγα την πορτα και τον ειδα να πηγαίνει πανω κάτω νευριασμένος .
" το καλο που σου θέλω να εξαφανιστείς . Μάζεψε τα και φύγε . Αν σε πετύχω πουθενα δεν ξέρω και γω τι θα γίνει . Αν διανοηθεις να βρεθείς ξανα στο δρομο μας δε θέλεις να μάθεις τι θα κανω ."
Πέταξε το τηλεφωνο στο τοίχο και έγινε κομμάτια .
" τι έγινε ; "
Γύρισε και με κοιταξε .
" την έδιωξα απο την εταιρία "
Ήθελα να τη διώξει . Μετα απο αυτα που ειχε κανει της άξιζε .
" ας μη μιλαμε αλλο γι αυτη , δε μπορει να μας κανει πλέον κακο "
" πως μπορεις και εισαι τόσο ήρεμη ;"
" εχω πράγματα για να με κάνουν χαρούμενη "
Έπιασα τη κοιλιά μου και χαμογέλασα .
" έχεις δίκιο μωρο μου . "
Άρχισε να με φιλάει . Τα χέρια του αγκάλιαζαν το κορμί μου και ανατρίχιασα παντου .
" ετοιμάσου γιατι δε θα φάμε αν συνεχίσουμε έτσι "
Του έδωσα ενα τελευταίο πεταχτό φιλι και ετοιμάστηκα σε χρονο ρεκόρ .
Πήγαμε στο εστιατόριο του ξενοδοχείου γιατι ημουν πολυ κουρασμένη για να παω κάπου αλλου . Στο τέλος ειχα φάει τόσο πολυ που δε μπορούσα να κουνηθω . Είμασταν στο επιδόρπιο οταν χτυπησε το κινητό μου .
" Φίλιππε τι κανεις ;"
" που εξαφανίστηκες ; Τι έγινε ; Ήρθε ο Στεφανος ;"
Ειχα ξεχάσει να τον πάρω τηλεφωνο .
" ναι ειναι μαζι μου εδω . Ολα ειναι καλα . Μιλήσαμε και ξεκαθάρισαν ολα . "
" χαίρομαι πολυ . Ποτε έρχεσαι ;"
" τέλος της εβδομαδας "
" επιτέλους , "
Όσο μιλούσα ο Στεφανος με κοιτούσε .
" ειναι και καποιος εδω που θέλει να σου ζητήσει συγνώμη "
Κουνούσε αρνητικά το χέρι του . Κατέβασα το ακουστικά και του είπα ψιθυριστά .
" το καλο που σου θέλω να ζητήσεις συγνώμη "
Πηρε το τηλεφωνο μου και ειπε μονο μια λέξη πριν μου το δώσει πίσω .
' συγνώμη '
Ο Φίλιππος άρχισε να γελάει .
" κατι ειναι και αυτο "
" ναι , απο το τιποτα . Λοιπόν θα τα πούμε απο κοντα "
Ο Στεφανος απλά με κοιτούσε .
" δε μου αρέσει αυτός ο τύπος "
" μια χαρα ειναι και την επόμενη επόμενη φορα που θα τον δεις να εισαι πιο ομιλητικός "
" δε θα μιλήσουμε τωρα για το Φίλιππο "
" και τι θέλεις να πούμε ;"
" για μας "
Όλο το βράδυ μιλούσαμε και κάναμε σχέδια . Είμασταν τόσο ευτυχισμένοι . Επιτέλους ολα ηταν καλα .
Την επόμενη μερα οταν ξυπνησα βρήκα ενα σημείωμα απο το στεφανο .
' μωρο μου έφυγα για να τελειώσω με κατι δουλειές . Δεν ήθελα να σε ξυπνησω . Θα τελειώσω όσο πιο γρήγορα μπορω . Σε αγαπώ '
Δεν ειχα να κανω κατι σήμερα . Έφαγα πρωινο και κοιμήθηκα ξανα . Δε μπορούσα να πιστέψω οτι η εγκυμοσύνη μπορει να σε εξαντλήσει τόσο .
Αργα το απόγευμα ειχα βαρεθεί στο δωμάτιο . Ο Στεφανος δεν ειχε γυρίσει ακομα . Αποφάσισα να κατέβω στο γραφειο για να περασει λιγο η ωρα . Περίμενα το ασανσέρ οταν άκουσα μια φωνή πίσω μου .
" γιατι δε μπορούσες απλά να εξαφανιστείς ;"
Γύρισα και ειδα τη Δήμητρα . Το σοκ μου ηταν μεγάλο . Τι κανει αυτη εδω .
" αν δεν υπηρχες εσυ τωρα θα ημουν με το στεφανο "
Άρχισε να πλησιάζει κοντα μου . Ενα ενα βήμα πίσω .
" ξέρεις οτι το βράδυ που ήρθες στο γραφειο σε ειχα δει . Σε ειδα που στεκοσουν στη πορτα αλλα δεν είπα τιποτα . Οταν έμαθα οτι έφυγες εγω εστειλα το γραμμα στο στεφανο . Ολα πήγαιναν μια χαρα . Ειχε εγκαταλείψει . Μεχρι που καποιος του ειπε οτι σε είδε . Στην αρχη απογοητευτικά αλλα ευτυχώς για μενα είχες γκόμενο "
" τι ειναι αυτα που λες , δεν ειχα ποτε γκόμενο "
" σκάσε , εγω μιλαω τωρα . Οταν εστειλες τα χαρτιά του διαζυγίου και ειδα το στεφανο να τα βάζει στο γραφειο του δε κατάλαβα γιατι δεν τα έστελνε στο δικηγόρο . Μετα κατι έγινε και εφυγε . Τότε βρήκα την ευκαιρία και εστειλα τα χαρτιά . "
Όσο μιλούσε τα ματια της γυάλιζαν .
" τι σκατα έκανες και τον γύρισες πίσω ; Τι του είπες ;"
Χωρίς να το καταλάβω το χέρι μου πήγε στη κοιλιά μου . Τα ματια της γουρλωσαν .
" εισαι έγκυος ;"
Δεν απάντησα .
" πας να τον τύλιξεις ;"
Ειχε ξεφύγει απο το όριο της λογικής .
Έκανα ενα βήμα προς τα πίσω .
" αυτο το παιδι δε θα γεννηθεί ποτε με ακούς ; Ποτε !!!"
Πριν προλάβω να αντίδρασω με έσπρωξε . Δεν ειχα καταλάβει οτι πίσω μου ηταν οι σκάλες . Ένιωσα το κορμί μου να πονάει κάθε φορα που έπεφτα . Το τελευταίο πράγμα που θυμάμαι πριν σκοτεινιάσουν ολα ηταν
' το μωρο μου '

Παλι απο την αρχηTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon