Όλο το βράδυ δεν μπόρεσα να κοιμηθώ . Δεν ξέρω αν ηταν απο τα νευρα μου η απο το άγχος . Σκεφτομουν και το σχόλιο που έκανε ο Φίλιππος οταν έμαθε οτι ημουν η γυναίκα του Στέφανου . Τι σήμαινε το ' περίεργο '. Όλη αυτη η κατάσταση με το Στέφανο με άγχωνε . Τι θα γινόταν ; Αυτός θα επρεπε να φύγει λογικα . Ειχε τις δουλειές του στη θεσσαλονικη . Πρεπει να κανω μια συζήτηση μαζι του . Δε μπορω να συνεχίσω αλλο έτσι . Ο Στεφανος το βράδυ δεν ήρθε στο δωμάτιο . Δεν ξέρω αν ηταν νευριασμένος αλλα καλυτερα . Δεν ήθελα να τον αντιμετωπίσω .
Έκανα ενα μπάνιο και φόρεσα ενα απλό κίτρινο φορεμα . Ευτυχώς σήμερα δούλευα μεχρι το μεσημέρι και μετα ειχα ρεπό . Χρειαζομουν αυτο το χρονο για να ηρεμήσω .
Κατέβηκα στο γραφειο και άρχισα να δουλεύω . Ήθελα να τελειώσω όσο πιο γρήγορα μπορούσα . Ηταν σχεδόν μεσημέρι οταν μπήκε ο Κώστας στο γραφειο μου .
" καλημέρα τι κάνετε ;"
" ημουν και καλυτερα "
" φαίνεστε κουρασμένη "
" ειμαι Κώστα , με ήθελες κατι ;"
" όχι , ολα ειναι καλα . Το συνέδριο παει πολυ καλα . Σε λιγο σταματάνε για μεσημέρι . Μην ανησυχείτε τα ελέγχω ολα . Αν χρειάστω κατι θα σας πάρω "
" εντάξει Κώστα . "
Αφού τελείωσα με όλες τις υποχρεώσεις ανέβηκα στο δωμάτιο και έβαλα το μαυρο μου μαγιό . Πηρα το iPod , την πετσέτα μου και έφυγα για την παραλία .
Οταν έφτασα ειχε αρκετό κόσμο αλλα ευτυχώς βρήκα μια ξαπλώστρα . Έβαλα τη πετσέτα μου και ξαπλωσα . Ο ήλιος έκαιγε αλλα δε με ένοιαζε . Έβαλα τη μουσική και εκλεισα τα ματια . Ειχα αρχίσει να χαλαρώνω οτι ένιωσα κατι να μπλοκάρει τον ήλιο μπροστα μου . Άνοιξα τα ματια και ειδα το Φίλιππο . Άθελα μου άρχισα να επεγεργαζομαι το σώμα του . Ειχε πολυ ωραίο σώμα . Γυμνασμένος , μαυρισμένος . Ηταν οτι ονειρευόταν κάθε γυναίκα .
" καλησπερα "
Η φωνή του με έκανε να συνελθω .
" καλησπερα "
" μονη ;"
" ναι "
" ο άντρας σου ;"
Τι να έλεγα ; Οτι δεν ήξερα που ειναι ;"
" εεε.. Ειχε δουλειές "
" εγω πάντως δεν θα άφηνα τέτοια γυναίκα μονη , ειδικά σε παραλία με αυτο το μαγιό "
Ένιωσα άβολα καθώς με κοιτούσε απο πανω μεχρι κάτω .
" μπορω να καθησω "
" βασικα θα ήθελα ..."
" ευχαριστω "
Έβαλε τη πετσέτα του διπλα μου και κάθησε .
" πως ηταν η μερα σου σήμερα ;"
" κουραστική "
Ήλπιζα οτι αν δεν μιλούσα θα βαριοταν οταν και θα έφευγε .
" δεν έχεις και πολυ όρεξη σήμερα ε ;"
" απλά ειμαι κουρασμένη "
" δεν χρειάζεται να μιλαμε τότε , ας απολαύσουμε τη θέα . "
Έτσι όπως με κοίταξε δεν κατάλαβα αν εννοούσε τη θάλασσα η εμενα . Κούνησα απλά το κεφάλι και εκλεισα ξανα τα ματια . Το τελευταίο πράγμα που ήθελα ηταν να αρχίσω τα πολλα πάρε δώσε με το Φίλιππο .
Ειχα αφεθεί οταν ένιωσα κάποιον να με σκουνταει . Έβγαλα τα ακουστικά και ειδα οτι ο Φίλιππος μου μιλούσε .
" μπαίνω για μπάνιο , θα έρθεις ;"
" όχι , μάλλον αργότερα "
Έσκυψε μπροστα μου και μου ειπε
" δεν αξίζει να τον περιμένεις , αυτός δεν το έκανε "
Τι ειπε τωρα ; Τι εννοούσε ; Πριν προλάβω να ρωτήσω μπήκε στη θάλασσα . Για την άλλη έλεγε ; Ήξερε οτι ηταν μαζι της ; Δεν ήξερα αν ήθελα να μάθω πλέον . Η επιβεβαίωση πονουσε . Τι να μου έλεγε παραπανω . Μάζεψα τα πράγματα μου και έφυγα . Δεν κατάλαβα ποτε έφτασα στο ξενοδοχειο απο τα νευρα μου . Ανέβηκα στο δωμάτιο αλλα για κακή μου τύχη βρήκα το Στέφανο μια με περιμένει .
" που ησουν ;"
" δε βλέπεις ;"
" μονη σου ;"
" Στέφανε δεν εχω όρεξη "
Πέταξα τη πετσέτα στην καρέκλα και πηρα ρούχα για να μπω για μπάνιο . Πριν προλάβω να κανω ενα βήμα μου άρπαξε τα ρούχα απο το χέρι και τα πέταξε .
" δεν θα με αγνοεις , θέλω να ξέρω με ποιον ησουν !"
Εντάξει λοιπόν ωρα να λύσουμε κάποιες απορίες .
@ καταφερα να ανεβάσω ενα μικρό κεφαλαιο . Ο υπολογιστής έχει χαλάσει και ανεβάζω απο το κινητό . Ελπιζω να σας άρεσε . Μην ξεχνάτε να ψηφίζετε και να σχολιάζετε . :)@