28

10.8K 293 98
                                    

(Vinnaren dras imorgon)

Cindy's perspektiv

Jag låg i Oscars famn. Han höll om mig med sin ena arm och vilade sitt huvud mot den andra. Håret låg platt på hans huvud då han inte orkat fixa det. (Så som på bilden)

Det är omöjligt att titta på honom utan att le. Han är så vacker. Min fina pojkvän.

"Vet du? Hade jag haft chansen så hade jag velat visa upp dig för hela världen och stolt säga att "detta är min pojkvän", för det är bannimej inte många som har en så vacker pojkvän som jag har" sa jag leendes och strök min hand över hans bröst.

Han log generat och vände blicken till marken. Jag la ett finger under hans haka och vände upp hans ansikte igen. "Så fruktansvärt vacker är du, hela du" sa jag och smekte utsidan av hans arm. Han blev ännu mer generad. Jag kramade honom hårt. Han kramade tillbaka precis lika hårt. "Jag älskar dig Cindy" sa han. Jag tror mitt hjärta hoppade över ett slag. Det var första gången han sa det. Jag log som en idiot. "Jag älskar dig med Oscar" sa jag.

Jag klättrade upp över honom och log. "Så himla mycket" viskade jag och placerade små pussar i hela hans ansikte. "Jag älskar dig jätte, jätte, jätte, jätte, jätte, jättemycket" sa jag och log som en idiot. "Och du är så satans vacker, alltså åhhh!?" Utbrast jag och kysste honom passionerat.

När vi drog ifrån så log han generat, det vackraste leendet i hela världen. Jag kramade honom hårt. "Du är det bästa som hänt mig" viskade jag.

Han log enormt stort och kramade mig hårt. "Att svara i telefonen den där fredagseftermiddagen var lätt det bästa beslutet jag någonsin tagit" viskade han i mitt öra och kysste mig löst på kinden. Jag rös över hela kroppen och grävde in mina fingrar i hans mjuka hår.

"Vet du vad?" Frågade jag med ett leende lekandes på mina läppar. Han skakade på huvudet.

"Jag skulle inte vilja byta ut dig mot något eller någon i världen" sa jag och strök min hand över hans hand. "Inte mot Cameron Dallas?" Frågade han. Jag skakade på huvudet. "Luke Hemmings?" Sa han. "Nope" svarade jag. "Inte ens mot Harry Styles?" Frågade han. Jag skrattade tyst. "Nej, inte ens mot Harry Styles. Kan du inte bara förstå att det är dig jag är kär i?" Skrattade jag. Ett litet leende spreds på hans fina läppar och han blev lite generad. "Men det känns så... overkligt" sa han med ett stort leende.

"Alltså du är så söt" sa jag och förde ihop våra läppar. "Min lilla nuttis" viskade jag.

-------
Coscar, nya Foscar eller? Hahaha, jag älskar er, ni är bäst❤️
Min katt kom nyss in här och somnade på min mage, han är världens gosigaste❤️

Jävla Eniro ~ Oscar EnestadWhere stories live. Discover now