+0.8

213 26 7
                                    

Aku pergi ke sekolah dengan menaiki basikal, bersama roti bakar kat mulut.

"Kau memang selalu pergi sekolah naik basikal ea?" Tanpa aku sedar, si budak hyeongjun ni dah lama ikut aku dari belakang.

Best la kau boleh terbang hmph

"Haah, takde sape kt rumah tu boleh hantar aku gi sekolah.." aku menjawap ringkas.

Hyeongjun hanya mengangguk faham dengan keadaan aku yang sungguh bersederhana (ceh)

Kat shekolah..,

"Chae, nanti aku nak jumpa kau au lepas kau balik skolah"

"Kay.." aku menjawap ringkas, dan die hilang dari pandangan aku.

.

"Nak cakap pasal apa ni?" Aku memulakan perbualan.

"Pasal plan aku lah bongok, kau nak roh aku ni tak tenang sampai bile?" Uish kasar kau bahasa

"Oeh okok. So? Apa plan kau yang kau nak aku buat tu?"

"Heh," hyeongjun tersengih nakal. YA ALLAH apa masalah die ni sebenarnya?

Hyeongjun memandangku semula dan memberikan ideanya yang sungguh bijaks lagikan laksana.

.

Swing Entertainment, X1's dorm

Sejak kematian Hyeongjun, dorm memang sunyi, tapi diorang masih lagi boleh untuk meneruskan kehidupan dengan baki 10 member yang lain.

-dengan harapan segala rancangan masa depan diorang berjalan dengan lancar selepas ketiadaan Hyeongjun sebagai salah seorang member X1

Di suatu sudut, kelihatan Junho sedang menonton We Bare Bears episod ke 78. Mukanya sungguh memperlihatkan wajah teruja sepanjang menonton. uwu cumillnyaa :3

Tetapi, saluran tersebut tiba2 tertukar kepada saluran kecantikan. Junho terkejut.

Uish macam pernah jumpa ek minah yang nama Ssin-nim ni. Cuma x ingat jumpa kat mana hiho

Wooseok yang sedang memegang remote tv memandang Junho sambil tersengih.

"Sorry, Junho. Aku nak tengok cerita ni" kata Wooseok cukup untuk buat Junho rasa geram.

Sabar ea Junho😂

Nekkoya, nekkoya, nekkoya, oh,oh,oh,oh
I want you pick me up~! Lagu nekkoya yang dipasang Eunsang berkumandang dengan kuat.

Kelihatan Eunsang yang tengah menari tarian Nekkoya ala2 iz*one.

Ok author bagi masa untuk kalian cari baldi :')

Hangyul mencampak bantal bentuk love tepat kena kat kepala Eunsang.

Eunsang mengerang kesakitan. "Aduh, hyung!!"

Hangyul tergelak kecil.

"Sape suruh hang menari hok lagu tu.."

"Appaaaaaaaaa!!" Kedengaran Dongpyo separa menjerit.

"Nae..?" Seungwoo menjawap dengan tenang.

"Laparrrrrr"

Masing2 tercair melihat aegyo yang tidak disengajakan oleh Dongpyo Xd

"Aigoo~kiyopta~"

Mendengar luahan dongpyo, Seungwoo segera mengambil fonnya.

Tengtengterengterengtengteng~ (bunyi ringtone)

"Dominno? Alorha Chicken saiz large 2 kotak kbye"

Seungwoo memandang kembali Dongpyo yang kini dah tersenyum.

DINGDONG

Masing masing terkejut lalu memndang ke muka pintu.

"Wuish laju eh service Dominno zaman sekarang" Yohan memuji sambil tergelak kecil.

"Minhee! Pergila bukak pintuu! Sian pulak kang pakcik yang hantar pizza tu tunggu lelama kat luar hahahah" arah Seungyoun.

"Okai" minhee menjawap ringkas dan terus pergi ke muka pintu.

Kreakk..

"A-Anyeong haseyo"

Semua X1 terkejut. Jap ini bukan penghantar pizza.. kan?

Nice day, nice place, nice group, nice member♡

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Nice day, nice place, nice group, nice member

 If You Sees Me ; SHJ [C]Where stories live. Discover now