Yohan's pov
Aku datang merapati Chaeyoung yang masih leka melihat kearah bilik tetamu yang bersepah tu.
"Nak aku tolong kau kemaskan tak?" aku menyoal.
"Erm..boleh ke?"
Isyy kalau takboleh takdenye lah aku nak offer bantuan mahal aku ni kat kau.
Aku mengangguk sambil tersenyum. Omaigosh aku dapat rasakan kehenseman aku hahha
Chaeyoung hanya membalas senyumanku dan memberikan aku sebuah penyapu yang memang dah sedia ada kat dalam bilik ni.
5 saat, sebelum aku menyambut hulurannya.
Ok Yohan. U ken Du it. Control Sem ok. Jangan jadi benda tak sepatutnya.
"A-a-achoom"
"A-choommm"
Aku menggosok2 hidungku yang makin merah.
Kuaja habuk tak bagi kerjasama pulak ngan aku dengki betul. Taula aku lagi hensem dari habuk2 ni.
"Kim Yohan-hyung.."
"N-nae? Achoom"
"Tak cakap awal2 awak alah ngan habuk.."
Kata2nya cukup buatkan hidungku bertambah memerah. Malu siott
Chaeyoung's pov
Aku tegelak kecil sebelum membenarkan Yohan keluar dari bilik berhabuk ni.
Haih.. dia lagi baik daripada baik sampai baik pun tak setanding dengan kebaikan dia😂
Aku sambung menyapu bilik yang berhabuk ni. Tinggal sikit je lagi sebab yohan dah banyak tolong.
Hyeongjun tiba2 muncul, duduk diatas badanku dengan kakinya di keduadua belah bahuku.
'Chae.. suka yohan eaa?'
Kata kata hyeongjun menyentapkan aku.
'Weyh, takkanlah aku baru kenal die kot..' aku menafi kenyataannya.
'Hmm, okaylah kalau macam tu,' hyeongjun terbang menembusi bumbung dan sudah tidak kelihatan lagi.
Aku ade salah cakap ke?
"Chae!" Aku menoleh, Kim Yohan. Lagi.
"Kenapa?"
"Malam ni kitorang rancang nak buat jamuan atas kedatagn kau" yohan berikan senyuman yang sungguh lebar.
"Haah! Kitorang ni hebat tau buat parti" seungyoun tetibe muncul dari belakang yohan.
"Ehh.. tak payah la susah2, aku datang ni sebab-"
"-nak cari sebab canne hyeongjun boleh mati dan tenangkan roh dia" yohan menyambung ayatku dengan lancar lagikan betul.
Aku terdiam.
"Takpe lah Chae, kau ade kat sini sebulan je.." yohan merayu kepadaku.
Haih aku ni dah la susah untuk tak terima pujuk rayu orang
"Yelah2 buat lah ape yg korang nak"
Yohan dan Seungyoun tersenyum gembira dengan kata putusku.
**********************
Ya, parti menyambut aku ni berjalan dengan sungguh lancar. Kami bergembira dan bermain permainan.
Tapi yang peliknya.. sepanjang malam tu aku tak jumpe Hyeongjun Langsung.
Aku ade jugak cari2 die tadi, dan dia memang takde.
'Hurm..'
Aku dah buat die marah ke?
YOU ARE READING
If You Sees Me ; SHJ [C]
Fanfic+hantu sesat mana entah tiba-tiba datang suruh kau amankan roh dia p/s: ff ni tak matang sikit, biaselaa bocah lepasan pititree hm') +a 송형준 fanfiction🍃 Started ; Sept 13♡ Ended ; Dec 9♡ ©2019