Epilogue

221 31 0
                                    

Chaeyoung's point of view

"Yah, Son Dongpyo! Datang sini balik! Frojen dua dahnak startt!!" Aku melaung nama Dongpyo ditengah2 mall yang diberi nama Paradigm yitu.

Kelihatan Dongpyo terkedek2 berjalan menuju kearah aku, Yohan dan Junho dengan membawa barang2 yang dia beli tadi(mostly teddy bear hm).

Yohan dan Junho tergelak kecil.

"Arra! Dah sampai dah~" Dongpyo tiba dengan senyuman.

"Haa.. korang pergi dulu, aku nak beli popcorn jap.."

Yohan, Junho dan Dongpyo mengangguk serentak.

Aku mula berjalan menuju ke popcorn stand berdekatan sebelum menoleh lagi kearah mereka.

"Jangan lupa savekan seat aku~!"

Yohan membuat simbol ok menggunakan tangan kanannya. Aku meneruskan langkahku.

.

Selesai membayar 2 bekas popcorn tadi, aku berjalan dengan happynya ingin pergi ke bilik pawagam.

Tiba2-

Bakk!

"Omo.. cik okay? Mianhaeyo.."

Habis berterabur popcorn aku. Aku mendongak ingin melihat gerangan yang mata letak kat lutut tadi dan berniat ingin memarahinya.

Zzup-

Aku terkedu

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Aku terkedu. Renungan aku berterusan sampai 2 minit, sebelum namja tersebut melambai tangannya dihadapan mukaku.

"Uhm, kalau cik ok, saya pergi dulu.." dia tersengih sedikit sebelum mengambil langkah kakinya untuk pergi,

Sebelum tanganku bergerak mencapai lengan kanannya. (alaa macam yg hyeongjun buat tulaa waktu festime jumpa Chae tuu haa yg tuu laa)

Namja tersebut menoleh kebelakang semula dengan riak pelik.

"Ssssong.. hhhyeong jjun?" Suaraku terketar2 macam baru lepas jumpa hantu yang hidup balik depan mata.

Namja tersebut berkerut. Dia memandangku dengan pandangan mabuk-ke-hape-minah-ni sebelum tangan kirinya bertindak mengalihkan cengkaman tanganku tadi.

"Erm, nama aku Sung Hyun Joong, ni nombo fon aku.. incase.. umm.. babai" Namja yang bernama Hyun Joong tadi segera beredar setelah memberikan kertas yang tertera nombor telefonnya kepadaku.

Aku hanya melihatnya pergi dan menatap kertas yang baru diberinya tadi.

010-987654321
-Sung Hyun Joong-
(Course Music - Hanlim H/s)

One word.

Sumpah sama. Eh jap tu dua-

"Chae!" Yohan menepuk bahuku dari belakang perlahan. Aku tersedar dari lamunan dan menoleh memandangnya.

"Kitorang tunggu kau tadi tak datang2, nasib baik movie tak start- woow nape popcorn2 berterabur kat sini? " mata Yohan memandang pemandangan yang indah dihiasi bertih jagung di atas lantai.

Aku masih diam membisu. Persoalan datang satu persatu bermain di fikiranku.

Ah, tak mungkin orang yang sama.

Aku menyimpan kertas tadi didalam poket bajuku sebelum mengukir senyuman kepada Yohan.

"Oh, takde pape.. hmm.. takyah la beli popcorn, movie dah nak start ni.. kajja!"

Aku menarik tangan Yohan dan berlari menuju ke panggung wayang tempat Frozen 2 ditayangkan.

Yohan berkerut pelik sebelum tersenyum dan mengikuti jejak langkahku.





















end○●

'Apa? Ada orang muka sama cam aku??'

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

'Apa? Ada orang muka sama cam aku??'


If you sees me 💫- Song Hyeongjun
Tamat?

_________________________________________________

🎉Penghargaan🎉

Tahniah dah terima kasih kerana berjaya mengkhatamkan ff membosankan saye yini!
Mian jika tidak memenuhi keinginanmu,
Mian jika terlalu lama menunggu hapdet,
Lepas ni dah boleh buang kot dalam library buat semak jeHAHA jk
Gomawoo yg setia vote dari Prolog hingga Epilog~
Letak dalam Reading List sekali tau^^
Saranghae~

With love,author-nim ;@kookiecatz

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

With love,
author-nim ;
@kookiecatz

Please support my other ff as well!❣️

 If You Sees Me ; SHJ [C]Where stories live. Discover now