Přišly jsme na pokoj číslo 7. Sedělo tam několik mých spolužáků, zdaleka nebyli všichni, a pár druháků.
,,Budete v těch dveřích stát ještě dlouho kočičky?" zeptal se jeden z partičky povrchních kluků sedících na pohovce. Podiveně jsme na sebe s Ann koukly, zavřely dveře a přišly jsme blíž. Sedly jsme si na zem a opřely se o zeď. Prohlížela jsem si pokoj až do chvíle, kdy moje oči zavadily o jednoho z těch kluků a nehodlaly se od něj odtrhnout.
Tmavé vlasy, svítivě zelenkavé oči, lehce propadlé tváře, vypracovaná postava, kožená stylová bunda, jeany a bílé tenisky. Byl nádhernej. A navíc byl děsně sexy. ,,Takže.." začal. ,,...máme vás trochu zaškolit. Tak jdeme na to. Jste tu noví, takže, aby to bylo fér, musíte dodržovat nějaká pravidla!" Skoro jsem ho neposlouchala.
~Po chvíli se zvedl a přišel ke mně. Trochu jsem se chvěla. Ale pak jsem vstala a políbila ho. Sápali jsme se po sobě. Okolní svět přestal existovat. Svýma velkýma rukama mě něžně objímal a přitahoval si mě k sobě.~
V těchto svých představách bych asi zašla ještě dál, ale Ann do mě drbla, protože to mý slintání nad ním začínalo být divný. Celou dobu mluvil o škole, o předávání učebnic, o tomhle výletě a nakonec vytáhl bednu whisky. Ostatní povytahovali další chlast a pak už to jelo.
Ráno jsem se probudila lehce rozcuchaná ve svém pokoji na posteli. Narozdíl od Ann jsem si včera dala max jednoho panáka a odešla jsem. Ale stejně to byla divoká
noc.....
~,,Kočičko. Pojď ke mně!" brblal jeden z těch namachrovanejch borečků. ,,Šetři síly! Kocoure!" řekla jsem mu s úsměvem na rtech a šla jsem se za Ann pohupovat do hudby.
,,Héj! Jó! Sandýyy! Ty mole kamalátko! Si nějak moc strizlivá!" ,,To ty jsi spíš moc opilá!" ,,Ale nesém! Měla bys se víc vodvázat! A trochu zazlobit! Ty seš moc upjatá, víš!?" Tenhle rozhovor by mohl pokračovat do nekonečna, ale já to vzdala a místo toho, abych se dohadovala s přerostlým, 17 letým a k tomu všemu opilým dítětem, jsem si šla vypít toho jednoho panáka.~Další kapitola! Sice nevyšla v neděli, ale myslím, že toho nepravidelného vycházení jste si všimli. To jsem prostě já. Ale snad to časem napravím. Doufám, že se vám nová kapitola líbila, je to zase něco trochu jiného.
Tak čs.
ČTEŠ
Pravidla života
RandomSandy měla dokonalý život, ale potom se to všechno nějak pokazilo..Stala se jí spousta špatných věcí a ona to psychicky nezvládala, dokud nepotkala Ricka, mladého, žhavého, inteligentního a upřímného muže. Ale žádné štěstí netrvá věčně.... Sepsala p...