Nemohla jsem tomu uvěřit! Spala jsem s Rickem!!! Bylo to krásný poprvé. Rodiče si mysleli, že jsem byla přes noc u Ann. Ten zbývající týden školy jsme už nechodili kolem sebe, ale spolu. Bylo to sladký. Drželi jsme se za ruce, líbali se a pořád se smáli. Jako ve snu.. Potom přišly Vánoce. Dostala jsem pořádně teplý ponožky, další oblečení, nějakou kosmetiku atd. .. No však to znáte. Potom jsem nejmíň 5x slyšela, jak jsem už veliká, od všech babiček a dědečků. Skoro půlku prázdnin jsme trávili tím, že jsme objížděli rodinu. Ale bylo to celkem fajn. Vánoce byly rodinné a na Silvestra se měla konat velká party. No a jelikož se nekonala u nás, ale u Chucka, tak mi to mamka nakonec povolila. Strašně moc jsem se těšila! Byla tu možnost si to s Rickem zopakovat a to bylo vzrušující! Navíc jsem se už dlouho nepobavila s Ann. Obě jsme byly se svými kluky a nějak jsme na sebe pozapoměly.
Bylo 31.prosince odpoledne a já už byla nachystaná. Na sobě jsem měla stříbrnočerný třpytivý volný svetr, uplé černé kalhoty a společenské bílé tenisky. Na líčení jsem si nikdy nepotrpěla, ale když už byl ten Silvestr, tak jsem se pokusila vyčarovat se svým štětcem něco slavnostnějšího. Zlaté stíny, pěkně nařasené řasy, tmavě červená rtěnka a jako doplněk k tomu zlaté kruhové náušnice. Vlasy jsem měla rozpustěné a navlněné. Takhle vyfintěná jsem se chystala k odchodu. Vykoukla jsem z okna. Venku to vypadalo, jakoby se tam roztekla bílá čokoláda a rozprostřela se po krajině. Bylo cca 0 stupňů. Oblékla jsem si zimní kabát, nazula kozačky a vydala jsem se k Chuckovu domu. Sníh mi křupal pod nohama. Přišla jsem a zaklepala na dveře. Otevřela mi Ann. ,,No ahoj! Pojď, pomůžeš mi s roládou!" objala mě a zatáhla mě dovnitř. Alespoň 3 hodiny jsme chystaly občerstvení a u toho jsme probraly všechno od A až do Z. Jak se máme, jak proběhly Vánoce, co naši kluci... A právě tehdy mi to řekla... ,,Hele Sandy.. Víš..já jsem asi..těhotná.." ,,Cože!? S kým? Kdy? Jak? Počkat, to ne, jak se to stalo je docela jasný." ,,S Chuckem, s kým jiným.. Nejsem si jistá kdy, ale už od adapťáku jsem nespala s nikým jiným, jen s ním..." ,,To je hrůza! Pokud z toho nemáš radost, to bych ji měla taky, ale je ti jen 17! A jak to bude se školou?" ,,Já si nejsem jistá... Ta škola je mi celkem jedno.. Stejně mě nebavila, takže nedělej, že tebe jo. Rodiče už pro mě nějakou práci budou mít. Však víš.. Vlastní tu firmu, takže by ze mě místo nějaký počítací baby mohli udělat třeba sekretářku." ,,To je fakt." ,,Čauky holky." pozdravil Chuck a dal Ann pusu. Z jejího pohledu mi došlo, že on to jestě neví a já mu to rozhodně nemám říkat. ,,Čau čau." řekla jsem tak do vzduchu a nechala jsem je tam se oblizovat.
Už tu byla spousta lidí a já pohledem hledala toho jednoho. ,,Lidi! Tahle písnička je pro holku mýho srdce. Pro Sandy Rossovou!" Cuklo ve mně. Otočila jsem se k velkému jídelnímu
stolu, který měl představovat pódium. Stál na něm Rick a zpíval. Zpíval a hrál na kytaru. Pro mě. Cítila jsem se jako hvězda z nějakého Hollywoodského filmu. Když písnička skončila, běžela jsem za ním. Objala jsem ho a zašeptala mu: ,,Miluju tě!
Jsi úžasnej! Chci tě!" Políbil mě. Tentokrát jsem byla od začátku já ta nedočkavá. Chytla jsem ho za ruku a odtáhla ho do nějaké ložnice. Chuckovy rodiče byli na týden v zahraničí, takže bylo celkem jedno, čí byla. Stáhla jsem mu tričko a začala rozepínat pásek. On už byl taky nadržený. Hodil mě na postel a začal mě svlíkat. Zlíbal mi celé tělo. Líbal můj krk a já vzdychala jako o život. Vyspali jsme se spolu. Chvíli jsme jen leželi a koukali se ne sebe a potom jsme uslyšeli odpočítávání. 10...9... Rick si sedl a rychle prohledal šuplíky v nočním stolku a..bingo!...našel šampaňské. Bouchl ho...3...2...1... Šťastný nový rok!!! Imaginárně jsme si přiťukli a každý jsme se napili z lahve.Další kapitola je tu! Rick a Sandy to rozjíždí♡ Trochu jako Elena a Damon. Nemůžu si pomoct XD.
Tak snad se vám líbila. Příště to bude zase něco jiného...ikdyž XD
Čs.
ČTEŠ
Pravidla života
RandomSandy měla dokonalý život, ale potom se to všechno nějak pokazilo..Stala se jí spousta špatných věcí a ona to psychicky nezvládala, dokud nepotkala Ricka, mladého, žhavého, inteligentního a upřímného muže. Ale žádné štěstí netrvá věčně.... Sepsala p...